کد خبر 1063799
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
بشار رسن پرسپولیس

آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست احتمال جدایی بشار رسن از پرسپولیس در پایان فصل بیشتر از ماندن او خواهد بود.

به گزارش مشرق، بشاررسن که قراردادش با باشگاه پرسپولیس رو به اتمام است به مدیران باشگاه پیغام داده از بدقولی‌های آن‌ها خسته شده و تصمیمی برای تمدید قرارداد خود ندارد. بشار رسن در فصل جاری فقط پنج درصد از مبلغ قراردادش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده و به تازگی نیز قرارداد فصل پیش خود را تسویه کرده است. این در حالی است که دریافتی دیگر بازیکنان پرسپولیس به ۵۰ درصد می‌رسد.

 

او در مصاحبه اخیرش ضمن گلایه از این مسئله تأکید داشته در لیگ‌های حاشیه خلیج فارس وقتی تیمی قهرمان می‌شود بازیکنانش پاداش‌های ویژه دریافت می‌کنند، اما در پرسپولیس او هر فصل باید دنبال حق و حقوقش باشد. هافبک عراقی پرسپولیس به خاطر همین مشکلات مالی و عقب افتادن مطالباتش مخصوصاً در یک سال اخیر تصمیم گرفته به دوران حضوش در جمع سرخپوشان پایان دهد، آن‌هم در حالی که کادر فنی سرخپوشان علاقه‌مند به حفظ این هافبک تکنیکی تیم خود هستند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت خلیل زاده، علیپور، ترابی و رسن


شنیده‌ها حکایت از آن دارد که برخی مدیران فعلی پرسپولیس علاقه‌ای به حفظ بشار رسن ندارند و یکی از دلایل اصلی عدم پرداخت مناسب به او همین موضوع بوده است. دیروز یک منبع مطلع به ما خبر داد که اختلاف اصلی دست‌اندرکاران پرسپولیس بر سر قرارداد ۴۴۰ هزار دلاری هافبک عراقی با این تیم است.


این دوستان معتقدند ایرج عرب نباید قرارداد ۲۲۰ هزار دلاری هافبک عراقی در فصل گذشته را ناگهان دوبرابر می‌کرد و پرداخت این مبلغ از عهده باشگاه خارج است! مضاف بر اینکه برای فصل آینده باید مبلغی نیز به ۴۴۰ هزار دلار قرارداد فعلی افزوده شود که پرداخت آن را دشوارتر از این نیزخواهد کرد. بنابراین بهترین راه از نظر آقایان فراری دادن این هافبک تکنیکی و گلزن با بدقولی و عدم پرداخت مطالباتش خواهد بود. این در حالی است که قرارداد بشار رسن درپایان فصل جاری با پرسپولیس به اتمام می‌رسد و او پیشنهاد سنگین و خوبی هم از یک تیم مطرح عربستانی دارد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس