کد خبر 1063677
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
آنتونی استوکس

باشگاه پرسپولیس تا امروز موفق به پرداخت طلب ۱۵۰ هزار دلاری یکی از هواداران خود نشد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل جاری رقابت های لیگ برتر اقدام به عقد قرارداد پنج ماهه به ارزش ۲۵۰ هزار دلار با آنتونی استوکس گرفت که هنگام عقد قرارداد، ۱۵۰ هزار دلار این پول را بصورت نقد در اختیار مهاجم ایرلندی خود قرار داد.

بیشتر بخوانید:

بدهی پنج میلیاردی جدید پرسپولیس؟

این پول در حالی به استوکس تعلق گرفت که مشکلات مالی فراوانی در باشگاه پرسپولیس وجود داشته است اما مدیران پرسپولیس تصمیم گرفتند استوکس را به هر قیمتی جذب کنند. از این رو مبلغ درخواستی استوکس را از طریق آقای «م» که یکی از هواداران پرسپولیس است قرض گرفت تا بتواند آن را پرداخت کند.

هوادار متمول پرسپولیس قرار بود ابتدای اسفندماه سال گذشته، طلب ۱۵۰ هزار دلاری خود را دریافت کند اما کناره گیری محمدحسن انصاریفرد از مدیرعاملی پرسپولیس سبب شد تا او وارد مذاکره با مهدی رسول پناه رئیس هیات مدیره باشگاه شود و قول هایی را بابت طلب خود از سرپرست سرخ ها بگیرد.

قرار بود بدهی ۱۵۰ هزار دلاری پرسپولیس به این شخص تا پایان فروردین ماه پرداخت شود اما هنوز چنین چیزی اتفاق نیفتاده است تا پرسپولیس که با انواع  مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند با این بدهی نیز روبرو شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    اصلا نترسین مطمئن باشین آقای سلطانیفر وزیر پرسپولیسی نمیزاره کک پرسپولیس تیم محبوبشو بگزه
  • ر IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    مگه بیت المال تمام شده که به گدایی رو آوردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس