کد خبر 1063602
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
رضازاده

سرپرست انجمن پاراوزنه‌برداری گفت: با توجه به اینکه به گونه‌ای با پاراوزنه برداری هم رشته هستم، سرپرستی انجمن را پذیرفتم.

به گزارش مشرق، حسین رضازاده سرپرست انجمن پاراوزنه‌برداری پس از انتصاب اظهار داشت: در سال‌های گذشته از طریق اردوهای مشترک یا حضور در مسابقات مختلف بین‌المللی از نزدیک، تمرینات و فعالیت ملی‌پوشان پاراوزنه‌برداری را دیده بودم و با توجه به اینکه به گونه‌ای با آنها هم رشته هستم، سرپرستی انجمن را پذیرفتم تا توفیق خدمت به جامعه ورزش جانبازان و معلولین را داشته باشم.

بیشتر بخوانید:

بازگشت حسین رضازاده به ورزش

وی درباره برنامه هایش در این انجمن گفت: پاراوزنه‌برداری از رشته‌های عنوان دار و صاحب مدال ورزش ایران در میادین جهانی، بین‌المللی و آسیایی است. ما هم تلاش می‌کنیم با کمک مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون و پیشکسوتان این رشته برنامه‌ریزی دقیقی را در راستای تداوم موفقیت تیم ملی و انجمن داشته باشیم.

رضازاده افزود: خوشبختانه سال گذشته با زحمات مسئولان فدراسیون و انجمن، بخش بانوان راه‌اندازی و مسابقات قهرمانی کشور آن برگزار شد و به طور حتم هم برنامه‌ریزی دقیقی خواهیم داشت تا پاراوزنه برداری بانوان رشد و گسترش داشته باشد.

سرپرست انجمن درباره مرحوم سیامند رحمان عنوان کرد: او قهرمان بزرگ پاراوزنه برداری بود که رکوردهای افسانه‌ای را در مسابقات جهانی و پارالمپیک ثبت کرد و زمانی که خبر از دست دادن رحمان را شنیدم، بسیار ناراحت و متاسف شدم چرا که مطمئنم می توانست در پارالمپیک توکیو نیز رکورد تاریخی را ثبت کند.

وی تصریح کرد: تمام تلاشم این خواهد بود تا فضا را برای رشد استعدادهای پاراوزنه‌برداری مهیا کنیم تا در آینده سیامند رحمان‌های زیادی در تیم ملی داشته باشیم که رکورد دنیا را به نام کشورمان ایران ثبت می کنند.

سرپرست انجمن پاراوزنه برداری تاکید کرد: از محمود خسروی وفا ریاست کمیته ملی پارالمپیک و سیدمحمدشروین اسبقیان ریاست فدراسیون تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم در آینده باز هم شاهد موفقیت‌های انجمن و تیم ملی باشیم.

منبع:فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 0
    منظورش اینه که یک اسطوره بود . خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس