کد خبر 1063319
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
کرونا/ امارات

امارات برای انتشار هرگونه اطلاعات غلط و شایعه درباره ویروس کرونا که با بیانیه‌های دولتی تطابق نداشته باشد جریمه ۵۵۰۰ دلاری در نظر گرفته است.

به گزارش مشرق، امارات متحده عربی قصد دارد برای کسانی که اقدام به اشتراک اطلاعات پزشکی درباره ویروس کرونا کنند که با بیانیه‌های دولتی تطابق ندارد جریمه در نظر بگیرد.

به گزارش خبرگزاری وام امارات، این کشور قصد دارد جریمه‌هایی تا ۲۰ هزار درهم (۵۵۰۰ دلار) برای کسانی که اقدام به انتشار اطلاعات غلط یا شایعه درباره ویروس کرونا می‌کنند، تعیین کند.

بیشتر بخوانید:

امارات و قطع امید از غرب؛ چرا ابوظبی به ایران کمک کرد؟

خبرگزاری وام امارات نوشت: « انتشار یا باز انتشار اطلاعات درمانی غلط و اشتباه یا هرگونه دستورالعمل یا اطلاعاتی که به صورت رسمی ابلاغ نشده یا مورد تایید مقامات بهداشتی نباشد، ممنوع است.»

بر اساس این دستور،‌ هر شخصی که اقدام به انتشار اطلاعات مکتوب، صوتی، تصویری یا از طریق رسانه‌های اجتماعی یا وبسایت‌ها کند که بر خلاف موارد گفته شده باشد، جریمه خواهد شد.

به گزارش رویترز، این قوانین جدید با هدف کاهش شیوع ویروس کرونا در امارات با کم کردن اشتراک گذاری اطلاعات غلط است. در حال حاضر ۶ هزار و ۳۰۰ نفر در امارات به ویروس کرونا مبتلا شده که از این تعداد ۳۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    خوش بحالشون، به دلار جریمشون میکنن به جای تومن!! :-)))))
  • ES ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 0
    درمورد کمک های غذایی و مالی کویت به مردم گذارش تهیه کنید و با جیب و یخچال خالی مردم ایران مقایسه کنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس