کرونا

ترکیه، ایتالیا و فرانسه کماکان از شمار قابل توجه فوتی‌ها و مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای خود خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، ترکیه، ایتالیا و فرانسه نیز شنبه شب از آمارهای جدید فوتی‌ها و مبتلایان به ویروس کرونای جدید خبر دادند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» وزارت بهداشت ترکیه شنبه شب اعلام کرد که در  ۲۴ ساعت گذشته، ۳۷۸۳ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند. اینک با احتساب این افراد شمار مبتلایان قطعی به کرونا در ترکیه به ۸۲۳۲۹ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

بحران کرونا با اتحادیه اروپا چه می کند؟

در این کشور در شبانه روز گذشته ۱۲۱ تن دیگر نیز بابت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و بدین ترتیب شمار کشته شدگان ناشی از کرونا در ترکیه به ۱۸۹۰ تن رسید. وزارت بهداشت ترکیه همچنین اعلام کرد که تاکنون ۱۰۴۵۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا  بهبود یافته‌اند.

ایتالیا نیز تا شنبه شب از مرگ ۲۳۲۲۷ تن  از ابتدای آغاز شیوع ویروس کشنده کرونای جدید در این کشور خبر داد. در شبانه روز گذشته نیز ۴۸۲ نفر در این کشور بابت ویروس کرونا جان باختند. تاکنون ۱۷۵۹۲۵ نفر در ایتالیا به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

فرانسه از دیگر کشورهای به شدت درگیر با کرونا در قاره اروپا نیز شنبه شب از مرگ ۶۴۲ تن دیگر بایت ابتلا به ویروس خبر داد. تاکنون ۱۸۶۸۱ تن بابت ویروس کرونا در این کشور جان باخته اند.

در مصر این کشور واقع در آفریقا نیز وزارت بهداشت این کشور از مرگ ۱۹ تن دیگر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا خبر داد. در مصر تاکنون ۲۰۵ تن جان باخته و شمار قطعی مبتلایان به کرونا در  این کشور ۲۸۴۴ نفر اعلام شده  است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    2 0
    از مریض شدن برادرهای عزیز مسلمان در ترکیه هیچ آدم باشرفی خوشحال نمیشه اما یادمون نرفته رسانه های کفتار صفت ترکیه، اون روزهای اول شیوع کرونا تو ایران چه تبلیغات کثیفی که علیه جمهوری اسلامی کردند. حالا آمارشون از ایران هم رد شده دنیا خیلی کوچیکه آرکاداش
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
      0 0
      ترکیه،مسلمان،شیب،بام
    • رامین IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
      0 0
      اره دنیا کوچیکه موقع تحریمها هم اونا نبودن الان کارمون کشیده بود به ... ولی همون اوایل کرونا هم مثه مدیران لایق خودمون که پنهان کاری کردن اونا صاف اومدن گفتن مرزمونا با ایران میبندیم نه اینکه منتظر بمونن کل مملکت کرونا بگیره بعد بیاد بگن از شنبه همه چی عادی میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس