اتاق خواب یکی از مهم ترین قسمت های هر خانه است که افراد زمان تمرکز، استراحت و حتی خلوت خود را در آن سپری می کنند. دکوراسیون اتاق های تک نفره به اندازه سایر اتاق های منزل اهمیت دارد.

این روز ها به دلیل گسترده شدن صنعت دکوراسیون داخلی و مبلمان، جدید ترین مدلهای تخت یک نفره را در اختیار داریم که دکوراسیون اتاق ها را برایمان راحت تر می کند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهترین ایده ها برای اتاق خواب یک نفره با جدید ترین مدل های تخت را بررسی کنیم.

بهترین دکوراسیون اتاق خواب به سبک کلاسیک

در دهه های اخیر شاهد روی آوردن جوانان به سمت سبک های کلاسیک و نوستالژیک هستیم. این روز ها سلیقه بسیاری از جوانان همچنان به سمت سبک های کلاسیک و پر مفهوم است. شاید تصور کنید که به کار بردن سبک دکوراسیون کلاسیک برای اتاق خواب جوانان کمی دشوار باشد اما اگر نکات زیر را رعایت کنید به راحتی می توانید یک اتاق خواب کلاسیک و شیک مناسب یک روحیه شاداب را داشته باشید.

انتخاب تخت خواب مناسب

این روز ها تنوع در تولید تخت خواب های یک نفره مانند تخت های دو نفره و عروس زیاد شده است. برای داشتن بهترین تخت خواب یک نفره کلاسیک باید از متریال چوب و تاج کلاسیک استفاده کنیم. تخت هایی که تاج ندارند و یا تاج ساده ای دارند انتخاب خوبی نیستند. عمدتا کنده کاری های ظریف در قسمت تاج تخت می تواند آن را تبدیل به یک تخت خواب کلاسیک کند. استفاده از ترکیب رنگ های طلایی، آبی و پتینه بهترین گزینه برای اتاق خواب جوانان است.

انتخاب رنگ یا کاغذ دیواری مناسب برای دیوار ها

دیوار ها می توانند در تعیین سبک دکوراسیون فضا نقش عمده ای ایفا کنند. پیشنهاد می کنیم اگر قصد هزینه برای تعویض تخت خواب را ندارید به راحتی با رنگ های کلاسیک و گرم یا کاغذ دیواری های ارزان قیمت فضای اتاق را کلاسیک کنید. انتخاب طرح های کلاسیک رنگی گزینه خوبی برای اتاق خواب جوانان است.

اکسسوری های مناسب  برای تزئین اتاق خواب انتخاب کنید

نماد های قدیمی، یادگاری های نوستالژیک، مجسمه های کهنه و اشیاء دکوراتیو که ظاهر آن ها شبیه به عتیقه است بهترین گزینه برای دیزاین اتاق خواب های تک نفره است. مزیت استفاده از این روش آن است که در عین ایجاد حس و حال کلاسیک در فضای اتاق، آن را بیش از سنگین نمی کنیم. در این صورت این اتاق می تواند بسیار برای جوانان مناسب باشد.

بهترین دکوراسیون اتاق خواب مدرن، ویژه خاص پسندها

سبک مدرن یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین سبک های دکوراسیون است که اتفاقا بسیار با زندگی امروزی تطابق دارد. این دکوراسیون نشان دهنده فضای های کوچک امروزی، جاری بودن سرعت در زندگی و کمبود زمان است. عمدتا معماری و ابعاد خانه های نوساز به گونه ای است که خواه ناخواه دکوراسیون های مدرن در آن ها به کار برده می شود. در ادامه مهم ترین المان هایی که به داشتن یک اتاق خواب مدرن و شیک کمک می کنند را با هم مرور می کنیم.

انتخاب تخت خواب مدرن و شیک

انتخاب تخت خواب برای اتاق خواب هایی با سبک مدرن، ساده ترین کار است. شما می توانید از روی هم قرار دادن چند عدد تشک، استفاده از کوسن یا بالش های رنگی یک تخت خواب ایده آل با کمترین هزینه بسازید. استفاده از تخت خواب یک نفره اسپرت که مدل های مختلفی از آن ها در بازار موجود است هم می تواند انتخاب خوبی باشد. فراموش نکنید در سبک های مدرن بهتر است تاج تخت ها ساده و مینیمال باشند. در دکوراسیون مدرن دست شما باز است تا از هر جنس و متریالی که در دسترس دارید برای درست کردن تخت خواب یا وسایل دیگر استفاده کنید.

ویژگی دیوار های مدرن برای دکوراسیون اتاق خواب

در بیشتر مواقع برای دکوراسیون مدرن از اشیای تزیینی و تابلوهای زیادی روی دیوار استفاده نمی شود. استفاده از نهایت دو رنگ ساده برای دیوار ها که عمدتا هم رنگ های خنثی هستند به وفور دیده می شود. معمولا در این فضا ها از تابلوهایی با طرح های مدرن روی زمین و کنار دیوار به کار گرفته می شود و آن ها را روی دیوار نصب نمی کنند.

در دکوراسیون مدرن تا می توانید از فضاهای مخفی استفاده کنید

یکی از چیز هایی که در دکوراسیون های مدرن به چشم می خورد کمبود و فضا و استفاده از کم ترین وسایل در ظاهر اتاق خواب است. معمولا یا از وسایلی که داخل دیوار کار شده باشد استفاده می کنند یا از قفسه های مخفی که نمای ظاهری آن ها شبیه به خود دیوار است. استفاده از شلف ها و قفسه های ساده روی دیوار، تخت خواب تاشوو باکس های ساده کنار اتاق می توانند نیاز ما به فضای اضافی را حل کنند.

اگر شما فضای بسیار کوچکی در اختیار دارید پیشنهاد می کنیم که با توجه به قیمت تخت خواب یک نفره کشودار از خرید کمد و قفسه های سیار خودداری کنید. تخت خواب های کشودار می توانند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن در کمترین فضا برطرف کنند.

فروشگاه ایرانی بلج با فروش بهترین کالاهای خواب و مبلمان می توانند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن رفع کنند. بلج با همراهی بهترین برندها، محصولات متنوعی را به مخاطبان خود ارائه داده است و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل و اتاق خواب خود، کالای مورد نظرتان را به راحتی در آن پیدا کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    مشرق حالت خوبه.تا دیروز برای این تبلیغات لاکچری به سیما خرده میگرفتی حالا خودت هم بله.؟!!1

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس