کد خبر 1063118
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
سرباز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: طبق آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و محدودیت تردد بین‌استانی تا پایان فروردین است و منتظر ابلاغ جدید هستیم.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار داشت: آخرین مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا پایان فروردین بوده است؛ بر این اساس منتظر ابلاغ بعدی هستیم.

بیشتر بخوانید:

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت ترافیک در ورودی کلانشهرهای کشور به خصوص تهران را با شروع کار واحدهای صنفی با ترافیک همراه دانست و تصریح کرد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران از پایانه شهید کلانتری تا گرمدره نیمه‌سنگین و پرحجم است؛ همچنین جاده مخصوص کرج نیز ترافیکی نیمه‌سنگین و پرحجم را داراست.

وی گفت: ترافیک در محورهای پاکدشت و شهریار به سمت تهران  پرحجم گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با بیان این مطلب که مداخلات جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده، به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش در استان‌های غربی، مرکزی و بخشی از کشور تا ساعاتی دیگر اشاره و اعلام کرد. در استان‌های اصفهان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری،  کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و برخی از استان‌های غربی شاهد آغاز بارش‌ها هستیم؛ با توجه به لغزندگی معابر از رانندگان درخواست می‌کنیم که سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 0
    خدا منو ببخشه!! خخخخ ولی این سرباز عزیز در لحظه ای ازش عکس گرفتن که انگار داره نی نای نای میکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس