کد خبر 1063109
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
محمد طیبی

مدافع سپاهان عقیده دارد تا زمانی که قهرمانی تیمی مسجل نشده دادن جام به آن تیم بی معنی است.

به گزارش مشرق، محمد طیبی در خصوص شرایط این روزهایش در تعطیلی مسابقات و تمرینات گروهی اظهار داشت: در این مدت که تمرینات گروهی تعطیل است ما طبق برنامه‌ای که کادر فنی در اختیارمان گذاشته به صورت اختصاصی و در خانه تمرینات را پیگیری می‌کنیم و به صورت آنلاین با کادرفنی در ارتباط هستیم ولی این مدل تمرین جای تمرینات اصلی و گروهی را نمی‌گیرد و هرچقدر هم سعی کنیم نمی‌شود بدنمان را در شرایط کاملاً آماده برای بازی نگه داریم و فکر می‌کنم در این شرایط اگر بنا بر ادامه مسابقات باشد مدت زیادی را نیاز به دوره بدنسازی داریم.

وی در مورد اینکه لیگ در شرایطی تعطیل شد که او در ترکیب سپاهان جا افتاده بود هم گفت: من نیم فصل که به سپاهان آمدم 2 مدافع وسط این تیم مصدوم شدند و به جز من مدافع وسط تخصصی در تیم نبود. سپاهان تیم بزرگی است و وقتی به این تیم می‌آیی مدتی طول می‌کشد تا با جو تیمی و شرایط آشنا شوی و به قولی با تیم آداپته شوی ولی من از همان بازی اول به دلیل مصدومیت‌ها در ترکیب اصلی بودم و پست دفاع وسط هم پست حساسی است ولی خدا را شکر فکر می‌کنم توانستم رضایت کادرفنی و هواداران را جلب کنم. ضمن اینکه در این مدت کنار بازیکنان مختلفی از جمله مهدیزاده، نورافکن و مصلح قرار گرفتم و همین موضوع کار هماهنگ شدن را سخت کرده بود.

مدافع سپاهان در مورد تفاوت این تیم با تیم‌هایی که قبلا در آن حضور داشت هم توضیح داد: سپاهان همانطور که گفتم تیم بزرگ و پرطرفداری است و فکر می‌کنم بازیکنان این تیم بیش از سایر تیم‌ها زیر ذره‌بین هستند. من در نفت مسجد سلیمان عملکرد خوبی داشتم و نمرات سایت‌های آنالیز را نگاه کنید متوجه می‌شوید و فکر کنم در تیم منتخب نیم فصل هم بودم ولی خب در تیمی نبودم که بازی‌ام درست به چشم بیاید. جا دارد اینجا از مهدی تارتار و مردم خوب مسجد سلیمان هم بابت دوران خوبی که در این تیم داشتم تشکر کنم. در کل به نظرم بازی در سپاهان با تمام تیم‌هایی که در آن بودم متفاوت است.

بیشتر بخوانید:

پرونده سپاهان-پرسپولیس را اصلا نگاه نکردیم

طیبی در مورد اینکه چقدر امید دارد دومین قهرمانی خودش در لیگ را با سپاهان جشن بگیرد هم گفت: سپاهان تیمی است که همیشه از آن توقع قهرمانی دارند و من امیدوارم بتوانم این عنوان را با لباس این تیم تجربه کنم. من با استقلال خوزستان قهرمانی را تجربه کردم و فکر می‌کنم خاص ترین و خالص‌ترین قهرمان لیگ برتر در دوره‌های گذشته استقلال خوزستان بود که یک تیم خوب با بازیکنان و کادرفنی خوب ولی بدون ادعا توانست همه را شگفت‌زده کند. امیدوارم با سپاهان هم قهرمانی را تجربه کنم.

وی در مورد سرنوشت ادامه لیگ هم عنوان کرد: نمی‌دانم شرایط به چه صورت است ولی به نظرم اگر امکان ادامه رقابت‌ها وجود دارد و با صبر کردن و زمان دادن شرایط فراهم می‌شود بهتر است بازی‌ها ادامه پیدا کند ولی اگر خطرناک است باید لیگ تعطیل شود و حتی جان یک انسان هم اگر قرار باشد به خطر بیافتد نمی‌ارزد. امیدوارم مسئولان بهترین تصمیم ممکن را بگیرند.

مدافع سپاهان در رابطه با اینکه می‌گویند در صورت نیمه‌کاره ماندن لیگ جام باید به تیم پرسپولیس داده شود هم گفت: اصلاً این موضوع درست نیست چرا که هنوز 9 بازی و 27 امتیاز دیگر باقی مانده و در ادامه رقابت‌ها هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و این که وقتی هنوز قهرمان لیگ مشخص نشده به تیمی جام بدهند اتفاق جالبی نیست. ضمن اینکه ما هنوز منتظر رأی کمیته استیناف در خصوص بازی با پرسپولیس هستیم و هنوز نتیجه آن بازی هم قطعی نیست و ممکن است اختلاف از این هم کمتر شود.

طیبی در پاسخ به اینکه کمیته استیناف چه حکمی باید برای آن بازی بدهد اظهار داشت: من نمی‌دانم چه حکمی باید داده شود و تخصصی در این زمینه ندارم ولی آنچه می‌دانم این است که ما واقعاً قصد داشتیم مقابل پرسپولیس بازی کنیم و شرایطی که باعث شد دیر به ورزشگاه برویم دست خودمان نبود. ما کاملاً آماده بازی بودیم و از صبح روز بازی که بیدار شدیم و حتی  شب قبلش انگیزه زیادی داشتیم و لحظه شماری می‌کردیم که وارد زمین شویم ولی وقتی چند ساعت مانده به بازی اعلام می‌کنند بدون تماشاگر برگزار شود مشخص است که هوادار واکنش نشان می‌دهد. بالای 2-3 هزار نفر جلوی درب هتل مانع خروج ما شدند و حق هم داشتند ناراحت باشند چون بازی مهمی بود و از چند روز قبلش هم اعلام نکرده بودند شرایط اینچنین است.

وی افزود: ما وقتی ناراحتی هواداران را دیدیم خودمان هم ناراحت شدیم. باور کنید هرکاری لازم بود کردیم تا از هتل خارج شویم ولی شرایطش نبود. یک هوادار جلوی چرخ اتوبوس خوابیده بود و می‌گفت باید از جنازه من رد شوید تا به ورزشگاه بروید و حتی چرخ اتوبوس را پنجر کردند و در آخر هم متاسفانه درگیری پیش آمد که اتفاق قشنگی نبود. خدا را شاهد می‌گیرم که قصد داشتیم بازی کنیم و اینکه می‌گویند عمداً به ورزشگاه نرفتیم دروغ است. ما انقدر انگیزه داشتیم که اگر بازی برگزار می‌شد صد در صد پرسپولیس را شکست می‌دادیم.

مدافع سپاهان در پایان گفت: امیدوارم هرچه زودتر از این شرایط خلاص شویم و مشکل ویروس کرونا رفع شود تا هم کشور و مردم به شرایط عادی برگردند و هم تکلیف ما روشن شود و بالاخره تصمیم گیری شود که لیگ ادامه پیدا می‌کند یا تعطیل خواهد شد. برای همه مردم هم آرزوی سلامتی دارم.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    3 0
    یک کلام هم از مادرشوهر بشنو
  • کیسه غول دسته سه ایه آسیا IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    2 0
    خب پسره خوب هوادارتون مبارکتون باشه، تاوانِ کارای احمقانه ی هواداران شمارو که دیگران نباید برن.. مرسی از سه امتیااااااز شیرین، پوووووکر جام که انجام شد میدیم باهاش عکس بگیرید
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 0
    یه میلیون بده،،من بصورت صوری میخام زیر تانک... حرفا میزنیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس