کد خبر 1063047
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
فاتح تریم

سرشناس ترین مرد فوتبال ترکیه نیز بعد از ابتلا به ویروس کوید-19 حالا سلامت خود را به دست آورده و توانسته است کرونا را شکست بدهد.

به گزارش مشرق، با این وجود فاتح تریم سرمربی تیم گالاتاسرای و مطرح ترین مرد فوتبال ترکیه بعد از بهبودی گفت:" کلمه ترس برای بیان احساس در زمان مثبت شدن تست کرونا کلمه ای کامل و کافی نیست." این مربی سرشناس ترکیه ای که با روزنامه گازتادلا اسپور ایتالیا صحبتی انجام داده در این باره می گوید:" ما شرایط بدی داشتیم و من به این بیماری مبتلا شدم اما خوش شانس بودم که قبل از بروز علائم حاد بیماری ام تشخیص داده شد و بلافاصله درمان را شروع کردیم و اکنون در شرایط خوبی هستم و استراحت می کنم. کلمه ترس در توضیح آنچه تجربه کرده ام کافی نیست.دوستان ایتالیایی من که از این بیماری جان سالم به در برده اند به خوبی درکم خواهند کرد."

فاتح تریم سرمربی سابق تیم ملی ترکیه و فعلی گالاتاسرای یکی از اولین چهره های معروف فوتبال ترکیه بود که به بیماری کووید 19 مبتلا شد. او سابقه حضور در سطح اول جهان و هدایت تیم هایی چون میلان و فیورنتینا را نیز در کارنامه اش دارد و مهمترین چهره فوتبال ترکیه محسوب می شود. او توانست کرونا را شکست دهد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس