کد خبر 1063024
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
کرونا

زن جوان وقتی دریافت راننده پراید شرور قصد تجاوز به او را دارد به بهانه اینکه مبتلا به کروناست موفق شد خود را از بی آبرویی و تعرض نجات دهد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل زن جوانی به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از راننده یک پراید  شکایت کرد و گفت: حدود ۴۰ روز از خانه بیرون نرفته بودم چون با شیوع ویروس کرونا می ترسیدم مبتلا شوم و خانواده ام نیز گرفتار شوند تا اینکه مجبور شدم به خاطر تهیه مایحتاج خانه به خرید بروم.

کنار خیابان به انتظار تاکسی ایستادم تا به محله یافت آباد بروم. تصمیم داشتم به یک مرکز فروش بروم تا همه وسایل را از یک جا تهیه کنم. اما خبری از تاکسی نبود، خیابان خیلی خلوت بود و من همچنان به انتظار ایستادم. تا اینکه بعد از چند دقیقه  خودروی پرایدی پیدا شد. از انتظار خسته شده بودم و به ناچار سوار شدم اما هیچ مسافری نداشت.

بیشتر بخوانید:

زن جوان گفت: پس از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد، به او اعتراض کردم و گفتم چرا از مسیر اصلی نمی رود. راننده که مرد جوانی بود، مدعی شد که یکی از محله های آنجا را به خاطر کرونا قرنطینه کرده اند و به همین دلیل باید تغییر مسیر بدهد و از راه دیگری برود. من هم با این تصور که او راست می گوید به مرد جوان اعتماد کردم.

ناگهان به خیابان خلوتی رسیدیم و مرد جوان از فرصت استفاده کرد و چاقویی را که به همراه داشت به سمت من گرفت. او مرا تهدید کرد که اگر تسلیم خواسته شومش نشوم مرا می کشد. ترسیده بودم، شروع به التماس کردم و از او خواستم که اجازه دهد من بروم. اما راننده جوان به التماس های من هیچ توجهی نمی کرد. نمی دانستم چکار باید بکنم، درهای ماشین بسته بود و کسی هم نبود که سر و صدای مرا بشنود و به کمکم بیاید.

ترفند عجیب

زن جوان ادامه داد: در حالی که داشتم به راننده التماس می کردم تا مرا رها کند ناگهان چشمم به تابلویی افتاد که درباره کرونا هشدار داده بود این تابلو انگار تلنگری به ذهنم زد و باعث شد تا نقشه ای بکشم. ناگهان شروع به سرفه کردم و به مرد جوان گفتم، من کرونا دارم و الان هم می خواستم به دکتر بروم. گفتم  اگر مرا رها نکنی تو هم کرونا می گیری. به خاطر مریضی من، خانواده ام مبتلا شده اند و باید در بیمارستان بستری شوم.

بعد هم شروع کردم به سرفه و ریختن آب دهان  روی راننده پراید و  تهدیدش کردم که اگر مرا رها نکند، کرونا می گیرد. راننده هم که به شدت ترسیده بود، مرا از ماشین به بیرون انداخت و فرار کرد. او آنقدر ترسیده بود که حتی از من سرقتی هم نکرد. بعد از رفتن او، با خانواده ام تماس گرفتم و آنها بلافاصله به کمک آمدند.

شناسایی متهم

با شکایت زن جوان؛ تحقیقات به دستور بازپرس زمانی آغاز شد.در بررسی های اولیه، زن جوان به چهره نگاری از متهم فراری پرداخت و تصویر فرضی او بدست آمد.

از سویی بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی دوربین های اطراف محل حادثه را صادر کرد. بررسی ها برای دستگیری متهم فراری به اتهام آدم ربایی ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    30 11
    قرار بود به مقام انسانیت برسیم
    • راننده نجیب IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      9 4
      باز هم میگید کرونا نحسه…… ترفند خوبی بود
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      3 1
      یکی بپرسه پوشش اون خانم چطور بود؟ نمیشه تنها به پند و اندرز و مجازات مردان هوسران پرداخت اما به نام ازادی،به زنان اجازه داد تا به هرشکلی که طبع سرکش انها می خواهد در سطح جامعه تردد کنند بعد که در دام بوالهوسی افتادند داد و قال راه بندازن.
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      18 20
      این خانم چه لباسی پوشیده بوده اون موقع؟ وقتی مانتوی جلوباز میپوشید یه چیزهایی رو دارید فریاد میزنید! فقط در همین حد میگم!! همش مردها مقصر نیستند ، زنان هرزه هم به همون اندازه مقصر هستند.
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      24 9
      من اگه جای شوهر یا خانواده اون زن بودم انقدر میزدمش تا بفهمه تنها جایی نره
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      2 1
      خیلی ها رسیدند ، نگران نباش
    • مسافر IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      14 12
      13:16 لطفا بادقت مطالعه فرماييد. نوجوان بودم فيلمهاي ويدوئويي رواج داشت .سوال مهمي كه براي من پيش آمده بود اين بودكه اگر در خارج از كشور بي حجابي و لختي گري رواج دارد پس ديگر نبايد امنيتي براي خانمها با آن وضع لباس پوشيدن باشدو تبعا خانواده اي متعهد نيز دور از ذهن است. سالهاگذشت سفري داشتم به يكي از همين كشورهاي لختي ! انگار پرده اي جلوي چشمان مردان آنها بود و اصلا نمي ديدند.!! آنها در كمال ناباوري من هيچ واكنشي به زنان درازكشيده در سواحل دريا نشان نمي دادند. پس از مدتها فهميدم آنها واقعا به دينشان "اعتقادراسخ" دارند با اينكه ما خودمان را مسلمان مي ناميم چندان اعتقادي به مسايل ديني نداريم. اگر چشمانتان بيمار است و زن را به منزله شهوت مي نگريد خودتان را اصلاح كنيد. در جايي كه بقول خودتان "لباس بد" مي پوشند حفظ ارزشها "هنر "هست والا در حالت عادي كه هنر نيست دينداري!! و درپايان اگر جمعيتي زيادي "بيمار" جنسي هستند دليل بر حقانيت آنان نيست. الله نگهدارتان .ياعلي
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      2 4
      آقای مسافر آنها از بس که دیدن واز کودکی جلوی چشمشان بوده عادی هیت برای ما در هر شرایط لباسی واویلاست . ما باید در مسابقه نفس باشیم اکنها نه .
    • SE ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
      5 3
      مشرق چه دشمنی با اسلام دارذ که نظرات اینذ مسافر دروغگوی کافر را راخت و فئری منتشر می کند و پاسخ آن را ابدا منتشر نمی کند. شاید بعد از آنکه مطلب مشمول گذر زمان شد و دیگر خواننده نداشت درج کند.
    • SE ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
      8 2
      مشرق چه دشمنی با اسلام دارذ که نظرات اینذ مسافر دروغگوی کافر را راخت و فئری منتشر می کند و پاسخ آن را ابدا منتشر نمی کند. شاید بعد از آنکه مطلب مشمول گذر زمان شد و دیگر خواننده نداشت درج کند.
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    39 3
    چه اشغالهایی پیدا میشوند.
  • CA ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    12 9
    بهتر نیست یک اپلیکیشن کمک روی موبایلها بصورت دولتی باشد و در مواقع اضطراری بصورت خودکار با گفتن مثلا چند کلمه رمز فعال شود و به پلیس زنگ بزند.یا تیزر یا همان شوکر و یا گاز فلفل در چنین مواقعی همراه باشد. اپلیکیتر این ادوات میتواند بسیار کوچک باشد حتی در داخل جیب جا شود. به هر حال بسیار هوشیارانه عمل کرد.
  • DE ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    7 22
    کاش بعد ازدسگیریش این خبرو میدادی. حالم گرفته شد. اون رانندرو دست من بدن تا گوشت خودشو کباب کنموبخردش بدم
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    18 6
    خانم ها باس بیشتر مراقب باشن. همین خرید رو نمیشد با خونوادش بره ایشون؟ خودت دیدی همه جا خلوته.. این روزا باید بیشتر احتیاط کرد
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      1 3
      فرمایش شما متین. ولی چقدر این راننده باید بیشرف باشه و حیوان که در بحبوحه بحران به همچین خبائثی فکر میکنه.باید فک همچین آدمهایی رو پایین آورد و به ضرب مرگ زد این حیوانات بیشرف رو. انگار خواهر خودمون، ناموس خودمون دچار این اتفاق شوم شدن. به خدا اعصابم بهم ریخت خبر رو خوندم.
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      4 4
      چرا مهمل می‌گی مومن؟
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      5 2
      خریت بی حد و حصر امثال تو درمان نداره
  • TR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    10 1
    من فیلم هندی اینی که تعریف کردید دیدم خجالت بکشید نوبت تطهیر کردن کروناست؟
    • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      0 3
      ترکیه چه خبر گرگ خاکستری تجزیه طلب! ما کرونا رو تطهیر کنیم تو بی وطن وطن فروش که اربابت آتا تروره رو چطور تطهیر کنیم. نژادپرست. حامی تروریست
  • IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    8 5
    شیرزن ایرانی درود به شرفت
    • SE ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      7 5
      اگر شرف داشت طوری در خیابان نمی گشت که مثل مغناطیس مردهای بیشرف را جذب کند.
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    7 2
    این خواست خداوند بوده درست کنار تابلو وایسه و اون نقشه به ذهنش برسه حتما کار خیری کرده بوده
  • SE ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    0 4
    مشرق چه دشمنی با اسلام دارذ که نظرات اینذ مسافر دروغگوی کافر را راخت و فئری منتشر می کند و پاسخ آن را ابدا منتشر نمی کند. شاید بعد از آنکه مطلب مشمول گذر زمان شد و دیگر خواننده نداشت درج کند.
  • ایرانی GB ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    4 4
    چرا بعضی ها صحبت از لباس ناجور این خانم میکنن ؟ مگه شما خودت در محل حادثه بودی دیدی که این خانوم لباسش نامناسب بود ؟؟ مثلا" خانومی که چادر سفت و سخت بکشه رو سرش دیگه هیچ کسی مزاحمش نمیشه ؟؟ اراذل و اوباش مخل آسایش و امنیت بانوان ما هستند حتی اگر بانوان هم مسائل پوششی رو بدقت اجرا بکنند. وضع قوانین شدید مجازاتی , ایجاد گشت های متوالی پلیس , نصب دوربین های مدار بسته در سطح شهر , ایجاد خطوط فعال اتوبوس های شهری و جلوگیری از فعالیت مسافر کشان فاقد مجوز معتبر میتنونه راه های کاهش جرائم در سطح شهر باشه
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 1
      آره زنه فامیل بود
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 1
      تورومی هستی نه ایرانی ایرانی حجاب اولویت اول غیرت است
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    0 1
    1316اسم الله را به زبان نیار واسم یاعلی راهم نیار و جوک نکو ما خا بگی از خدا بهتر میدانی
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
      0 1
      کامنت را خطاب به 1711 مسافر نوشتم به اشتباه نوشتم اولش 1316

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس