کد خبر 1062913
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
لوگوی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس از کارگزار خود درخواست کرده میزان درآمد این باشگاه تا پایان فصل و ابتدای فصل بعد را مشخص کند.

به گزارش مشرق، با وجود اینکه پرسپولیسی‌ها با یک شرکت به عنوان کارگزار قرارداد همکاری امضا کرده‌اند تا با تامین منابع مالی، مشکلات مالی خود را برطرف کنند اما کارگزار باشگاه تا به حال نتوانسته درآمدی عاید باشگاه کند.

کارگزار باشگاه پرسپولیس طبق قرارداد، تمام برند و فضای تبلیغاتی و رسانه‌ای باشگاه را در اختیار گرفته تا با اجرای برنامه‌های اقتصادی، منابع مالی لازم را برای پرسپولیس تامین کند اما در این زمینه تا به حال موفق نبوده است. از آنجایی که در قرارداد این شرکت و پرسپولیس‌ کف درآمدی ذکر نشده، بنابراین کارگزار هم از نظر قانونی تا زمان کسب درآمد ملزم به پرداخت وجه به پرسپولیس‌ نیست.

با این وجود مدیران پرسپولیس از طریق معاون اقتصادی باشگاه (که در قرارداد به عنوان ناظر معرفی شده است) درحال پیگیری هستند تا شرکت کارگزار رسما مشخص کند پرسپولیسی‌ها تا پایان فصل جاری و ابتدای فصل آینده چقدر درآمد خواهند داشت تا بر اساس آن برنامه‌های خود را پیش ببرند. از این رو در دو هفته گذشته چندبار درخواست برگزاری جلسه با مسئولان کارگزار از سوی پرسپولیسی‌ها مطرح شده اما تا امروز جلسه‌ای برگزار نشده است.

باشگاه پرسپولیس این روزها درگیر مشکلات مالی فراوانی است. از بدهی سنگین به برانکو و دستیارانش و ماریو بودیمیر گرفته تا بدهی ۵٠ درصدی به بازیکنان فعلی که بحران بزرگی را برای این باشگاه ایجاد کرده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس