ترامپ نمایه

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی توئیتری سازمان جهانی بهداشت را بار دیگر هدف انتقاد قرار داد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر سازمان جهانی بهداشت را به بهانه نحوه واکنش به همه‌گیری ویروس کووید-۱۹ هدف حملات لفظی خود قرار داد.

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: چرا سازمان جهانی بهداشت ایمیل مقامات بهداشتی تایوان در اواخر دسامبر، که در آن نسبت به احتمال انتقال ویروس کرونا از طریق افراد هشدار داده بود، را نادیده گرفت؟ چرا سازمان جهانی بهداشت چندین ادعا را درباره ویروس کرونا مطرح کرده که همگی نادرست و گمراه کننده است.

بیشتر بخوانید:

افشای رسوایی شکست‌های مکرر ترامپ در برابر کرونا

رئیس‌جمهور آمریکا که ظاهرا بهانه‌ای برای توجیه قصور و ناکارآمدی دولتش در مواجهه با شیوع ویروس کرونا در این کشور ندارد، این روزها انگشت اتهام زنی را به سوی سازمان جهانی بهداشت نشانه رفته است.

رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه با متهم کردن این نهاد بین المللی به پنهانکاری و سوءمدیریت در خصوص شیوع ویروس کرونا از توقف کمک‌های مالی به سازمان جهانی بهداشت خبر داد. ترامپ گفت انتشار این ویروس در جهان از ابتدا می‌توانست کنترل شود. سازمان جهانی بهداشت اطلاعات نادرست چین درباره این ویروس را ترویج کرد. این سازمان در عمل به وظایف اصلی خود شکست خورده است.

جمهوری خواهان کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا نیز از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور برای به تعلیق درآوردن کمک مالی به سازمان جهانی بهداشت تمجید کرده و از او خواستند تا کمک مالی به این نهاد بین المللی را به استعفای تدروس آدهانوم، رئیس آن نهاد، منوط کند.

هر چند هم حزبی‌های ترامپ از اقدام او علیه سازمان جهانی بهداشت حمایت می‌کنند، اما این اقدام با انتقادات بسیار در داخل و خارج آمریکا در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا همراه شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    8 4
    فقط ترامپ راست می گوید. ترامپ یک اصلاح طلب است یا دست کم دوستان اصلاح طلب بسیای دارد. او یک تروریست است
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 1
    اگر خودت دستور انتشار آن از آزمایشگاه را نمی دادی اصلا انتشاری وجود نداشت!!!
  • DE ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 1
    وقتی یک دیوانه روانی دیکتاتور ضعیف النفسی ، خر لجوجی مثل ترامپ رئیس جمهور امریکا بشه عاقبتش میشه این. همه اش در حال فرار و انکارو باز فرار و جفتک اندازی !!!!!!!!!!!!!!!!فرار!!!!!!!!!!!!!!! نامبر وان! از این سازمان که خارج شده انتقادش هم احمقانه و بی مورد هستش!
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 0
    نه بابا فقط تو راست میگی مردک لجن خوار تروریست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس