سخنگوی وزارت بهداشت نمایه جهانپور

جهانپور، از بهبودی بیش از ۵۴ هزار نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور خبر داد.

به گزارش مشرق،  کیانوش جهانپور، بعد از ظهر جمعه در ارتباط تصویری از محل ستاد مقابله با کرونا در وزارت بهداشت، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی در ابتدا ضمن تاکید مجدد بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی هموطنان، تصریح کرد: فاصله گذاری هوشمند از صبح شنبه در تهران کلید می‌خورد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با اشاره به اهمیت دقیق اجرای طرح فاصله گذاری، از مردم خواست که حتی الامکان از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین آمار جهانی کرونا +جدول

وی در ادامه به آمار کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: در شبانه روز گذشته تعداد ۱۴۹۹ مورد جدید کرونا در کشور گزارش شده که بر همین اساس، آمار ابتلاء به کرونا به ۷۹۴۹۴ نفر رسیده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، تعداد بهبود یافتگان را ۵۴۰۶۰ نفر اعلام کرد و افزود: آمار فوتی نیز ظرف شبانه روز گذشته ۸۹ مورد بوده است که با احتساب آمار جدید، کل فوتی‌های کرونا در کشور به ۴۹۵۸ مورد رسیده است.

جهانپور با اعلام اینکه ۳۵۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید بیماری و تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا کنون ۳۱۹ هزار و ۸۷۹ مورد آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    5 11
    برای آبروی خودتان هم شده بهتر عدد سازی کنید. با شکستن قرنطینه انتظار قطعی افزایش تعداد مبتلایان روزانه است. پس کمی آن را بالا ببرید مثلا تا دو هزار تا و بعد پاییان بیاورید و دوباره بالا ببرید. عددسازی را از اسپانیا و ایتالیا یاد بگیرید.
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    6 17
    تمامی این آمار ها ساختگی و یک نوع شوخی تلخ با مردم ایران هستش، آمارهای رسمی چیزی بیشتر از اینهاست،با توجه به عدم رعایت فاصله اجتماعی توسط مردم در بیشتر نقاط کشور، دادن این نوع آمارهای دروغین فقط یک نوع شوخی تلخ محسوب می شود.
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      8 5
      کافر همه را به کیش خود پندارد
    • علی IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      5 4
      آمار رسمی رو شما از کجا میارید؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 3
    اصلا به قول بعضی ها امار همش دروغ و الکی ! فرقش چیه ؟ مثلا بگن جای ۸۹ نفر ۸۹۰ نفر مردن ملت دیگه نمیان بیرون ؟ اینا اون موقع که اوج کرونا بود همه داشتن تو چیتگر سر قبر باباشون میرقصیدن یا تو جاده شمال بودن . لااقل امار کم بگن یکم دل مردم خوش بشه استرسشون کم بشه سیستم ایمنیشون قوی بشه . اخه کدوم کشور امار واقعی داده ؟ همه واسه اینکه بگن دنیا ما وضعمون خوبه امارو نصف کردن و خونه سالمندانو سیاه پوستا رو مهاجرا و ... حساب نمیکنن ما هم روش !
  • سعید IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    0 4
    سلام بابا خسته شدیم ار قیافیه این یارو سخنگوی وزارت بهداشت قیافه اش مثل عزائیل مینونه چرا عوضش نمیکنن
    • ناشناس IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      2 0
      چیکار کنه بنده خدا ؟ کارشه . فکر کن بعد این ضعیت دیگه هر کی میبینتش یاد عزارئیل میفته .
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    3 0
    یعنی حداقل دو هفته پیش این تعداد مبتلا بودن ولی چرا دو هفته پیش امار مبتلایان اینقدر نبود کم دروع بکید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس