کد خبر 1062797
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
استقلال

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: حتی اگر این‌بار خصوصی سازی دو باشگاه بزرگ ایران به سرانجام برسد، خشت اول آن را بد گذاشته‌اند و خطر انحلال، استقلال را تهدید می‌کند.

به گزارش مشرق، سید کاظم اولیایی مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با اشاره به بحث خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: آقای صالح رییس سازمان خصوصی سازی گفته است «اگر ماده ۱۴۱ قانون تجارت برای استقلال اجرا می‌شد عملاً باید برای این باشگاه اعلام ورشکستگی می‌کردند» اما دولت و وزارت ورزش با اتخاذ یک راهکار جدید ظاهراً این باشگاه را از خطر ورشکستگی نجات داد.

وی اضافه کرد: راهکار عجیبی که در نظر گرفته شد اضافه کردن صوری به ثروت و دارایی‌های این باشگاه بود و مثلاً ورزشگاه یا بهتر است بگویم مخروبه مرغوبکار را به لیست دارایی‌های این باشگاه اضافه کردند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال اظهار داشت: مرغوبکار زمانی ورزشگاهی بود که تیمی مثل استقلال می‌توانست در آن تمرین کند. امروز یک مخروبه است که بخشی از آن پارکینگ ماشین‌های اسقاطی شده، بخشی از آن را به تولیدی‌ها اجاره دادند و زمینی با یک چمن مستهلک که در اجاره فرشاد پیوس است. آیا چنین مخروبه‌ای می‌تواند برای استقلال دارایی باشد؟

اولیایی تصریح کرد: یا آقایان از وضعیت مرغوبکار اطلاع ندارند و نا آگاهانه این ورزشگاه را جزو اموال باشگاه اعلام کرده‌اند و یا اطلاع دارند و به صورت صوری برای این تیم ثروت سازی کرده تا آن را از خطر ورشکستگی نجات دهند. ما خیلی چیزهای صوری دیده بودیم اما ثروت صوری ندیده بودیم که این را هم دیدیم.

وی بیان داشت: این در حالی است که باشگاه استقلال ثروت کافی دارد و نیاز به ترحم و ثروت‌های صوری و ساختگی ندارد. کافی است یکی از اموال خود باشگاه را که در اختیار شرکت توسعه است به آن بازگردانند تا واقعاً یک شرکت ورشکسته نباشد. متاسفانه با دیدن این شرایط باید بگویم خشت اول خصوصی سازی را کج گذاشته‌اند و من نگران آینده این باشگاه هستم؛ آینده‌ای که شاید به انحلال ختم شود.

اولیایی که در سال‌های ۸۶ تا ۸۸ مدیرعامل باشگاه پاس همدان بود در خصوص ادعای وریا غفوری که گفته بود وی مانع از این شد که او زودتر استقلالی شود بیان داشت: تا جایی که من به یاد دارم وریا از استقلال پیشنهاد نداشت. او دو فصل در پاس همدان بازی کرد که فصل اول کمتر از او در ترکیب استفاده می‌شد. او ابتدا مهاجم بود و رفته رفته وینگو او را به هافبک و سپس دفاع راست آورد. زمانی هم که به دفاع راست آمد بیشتر خسرو حیدری در این پست بازی می‌کرد.

مدیرعامل پیشین پاس همدان تاکید کرد: برای دفاع راست خسرو حیدری از استقلال پیشنهاد داشت که به این تیم منتقل شد. وریا هم در سال دوم قراردادش با ما تمام شد و به تیم شهرداری تبریز رفت. حتی اگر از استقلال پیشنهاد داشت می‌توانست زمانی که از ما جدا شد پیراهن آبی بر تن کند. اما به شهرداری تبریز و سپس به نفت، سپاهان و سپس به استقلال پیوست. برایم عجیب بود که او چنین ادعایی کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    21 2
    انشاالله، انشاالله، خدا بخواهد به حق حسین کل این فوتبال نکبتی تعطیل بشود که به جز گند و دزدی و فساد خبری ازش بیرون نمیاد
  • رامین IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    3 0
    ایولا...گل گفتی.. فقط دزدی میشه تو این فوتبال کثیف.
  • امیر IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    2 0
    تیم های استقلال و پرسپولیس دو تیم گدا و مفلس هستند، چون سر جمع بیش از 4 میلیون دلار بدهی دارند. ورزشگاه اختصاصی ندارند، توان پرداخت حقوق بازیکنان و مربیان خودشون رو ندارن. زمین تمرین استاندارد ندارن و حتی یک نگاه به ساختمان دفتر دو باشگاه بندازین. دو تا خونه رو بزور رنگ قرمز درب پارکینگ و رنگ آبی تابلو کردن دفتر باشگاه.
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      0 0
      اگر گدا و مفلس هم هستند که هرچی گدا میره توش پادشاه میاد بیرون
  • ایرانی FR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    0 0
    اقای کارشناس همین الان به مرغوبکار چوب حراج بزنند چند صد میلیارد ارزش زمین اونه شما میگین مرغوبکار مخروبه است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس