ناو آمریکایی

شناور ESB-۳ در کنار ناوگان‌های تهاجم آبی خاکی معمولا وارد کار شده و حمل بخش زیادی از نیروها، تجهیزات مثل انواع هاورکرافت ها و البته بالگردها را بر عهده می‌گیرند.

به گزارش سرویس دفاع و امنیت مشرق،   روز گذشته چهارشنبه ۲۷ فروردین منطقه شمال خلیج فارس شاهد یک رویارویی جدید بین نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریایی آمریکا بود. تقابلی که از طرفی شاهد حضور حداقل ۱۱ شناور تندروی نیروی دریایی سپاه بوده و از طرف آمریکایی‌ها حداقل یک ناوشکن و یک شناور خاص با ماموریت ویژه در خلیج فارس بودیم. حضور آن شناور خاص و عملیات‌ها و تمرین هایی که در چند مدت اخیر توسط این شناور انجام شده است آن را مورد توجه قرار داده و به نظر عملیات روز چهارشنبه نیروی دریایی سپاه هشداری به این شیطنت‌ها و در چارچوب اصل دفاع از حاکمیت ملی ایران در چارچوب قوانین بین‌المللی بوده است.

کلیپ تهیه شده از طرف آمریکا از حضور شناورهای سپاه در نزدیکی ناوهای آمریکایی

یکی از شناورهای گارد ساحلی آمریکا در محاصره قایق های تندروی سپاه

یکی از شناورهای سبک آمریکا در محاصره قایق های تندروی سپاه

تروریست‌های سنتکام مثل همیشه طرف ایرانی را به رفتار غیرحرفه‌ای و خطرناک در نزدیکی شناورهای خود متهم کرده است، اما در ادامه این گزارش روشن خواهد شد دور جدید تنش توسط کدام طرف آغاز شده است.

قبل از پرداختن به بحث اصلی در خصوص دو شناور مهم باید به این نکته اشاره شود که شناورهای سبک گشتی   USS Firebolt  و USS Sirocco از نیروی دریایی و شناورهای سبک USCGC Maui  و USCGC Wrangell از گارد ساحلی آمریکا نیز در این ماجرا حضور داشتند. ناوهای Sirocco  و Firebolt  از شناورهای گشتی کلاس  Cyclone مجهز به توپ های ۲۵ میلی متری، موشک استینگر، مسلسل های کالیبر ۱۲.۷ و نارنجک انداز ۴۰ میلی متری به وزن حدودی ۳۱۰ تن و سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت و شناورهای  Maui  و Wrangell از گونه گشتی کلاس Island با وزن ۱۶۸ تن و مجهز به توپ ۲۵ میلی متری و مسلسل های کالیبر ۱۲.۷ است. سرعت این ناوها در حدود ۴۵ کیلومتر بر ساعت است.

بیشتر بخوانید:

سپاه این بار از زیر آب به سراغ بیگانگان چشم آبی می‌رود/ «نهنگ» یا «فاتح»؛ اولین نشانه از تغییر دکترین در مقابله با تهدیدات کدام است؟ +عکس

تسلیح قایق‌های تندرو سپاه به «گاتلینگ» و راکت‌انداز جدید/ شلیک ۱۵۰۰ گلوله در دقیقه برای انهدام اهداف دریایی و هوایی +عکس و فیلم

ناوشکن USS Paul Hamilton، شناور جدا افتاده از ناو کرونازده

این روزها نام نیروی دریایی آمریکا با ویروس کرونا، ناوهواپیمابر تئودور روزولت با صدها مورد مثبت کرونا و البته اخراج فرمانده ناو به دلیل درخواست کمک از مقامات بالاتر و اخراج وزیر نیروی دریایی آمریکا به خاطر صحبتهایش درباره فرمانده اخراج شده تبدیل به یک سیرک مضحک در اذهان عمومی شده است. ناوشکن USS Paul Hamilton از کلاس آلری بورک در ناوگروه ناو روزولت حضور داشت که با ترک این ناوگروه که الان در گوام مستقر شده مدتی است که در خلیج فارس به سر برده و در حال انجام برخی تمرین های خاص است.

ناوشکن USS Paul Hamilton

این ناوشکن آمریکایی حدود ۹ هزار تن در حالت بارگیری کامل وزن داشته و طول آن در حدود ۱۵۴ متر است. تعداد خدمه آن در حدود ۲۸۰ نفر بوده و می تواند با رسیدن به سرعت ۳۷ کیلومتر در ساعت مسافتی در حدود ۸۱۰۰ کیلومتر را طی کند. سرعت نهایی این ناوشکن ۵۶ کیلومتر بر ساعت است.

شناورهای تندروی سپاه در نزدیکی ناوشکن USS Paul Hamilton

در بخش پیشران این ناوشکن از ۴ توربین گازی مدل LM۲۵۰۰-۳۰ بهره می برد که بر روی هم توانی در حدود ۷۵ مگاوات را برای این ناوشکن به ارمغان می آورد. در بخش سامانه‌های راداری و شناسایی سامانه معروف کنترل تسلیحاتی و راداری ایجیس در کنار رادارهای سری SPY، رادار کنترل آتش AN/SPG-۶۲ و سامانه سونار AN/SQS-۵۳C بهره می برد.

 در بخش تسلیحات با ترکیبی تقریبا مشخص و آشنا روی این ناوشکن طرف هستیم. پرتاب گرهای عمودی مارک ۴۱ در تعداد ۹۰ سلول برای پرتاب موشک های ضد هوایی استاندارد ۲، موشک های کروز حمله به اهداف زمینی سری تاماهاوک وموشک های ضد زیردریایی سری  RUM-۱۳۹ در این ناوشکن نصب شده است. ۸ تیر موشک ضد کشتی سری هارپون، پرتاب گرهای اژدر مارک ۳۲، توپ ۱۲۷ میلی متری در جلوی ناو، دو قبضه سامانه دفاع نزدیک فالانکس، توپ های ۲۵ میلی متری و مسلسل های کالیبر ۱۲.۷ از جمله تسلیحات دیگر این شناور به حساب می آید. این ناو ها توان پذیرش دو فروند بالگرد سی هاوک را نیز دارند.

شناور ویژه آمریکا در خلیج فارس چه می‌کند؟

اما شناور اصلی این ماجرا از بیش از یک ماه پیش تحرکات و تمرین های خاصی را در منطقه خلیج فارس آغاز کرده است. شناور USS Lewis B. Puller با کد اختصاری ESB-۳ دیگر شناوری بود که امروز شناورهای نیروی دریایی آمریکا به آن نزدیک شدند. نیروی ایالات متحده دو فروند از این شناورها را در اختیار داشته و به دنبال ساخت ۳ فروند دیگر از آنها است.

این شناورها در حقیقت نوعی پایگاه شناور خط مقدم هستند که بنا به ماموریت می توانند وظایف مختلفی را به انجام برسانند. این شناورها در کنار ناوگان های تهاجم آبی خاکی معمولا وارد کار شده و حمل بخش زیادی از نیروها، تجهیزات مثل انواع هاورکرافت ها و البته بالگردها را بر عهده می گیرند. شناور ESB-۳ اولین کشتی در این سری بوده و در سال ۲۰۱۷ میلادی وارد خدمت شده است.

شناور ESB-۳

تمرین های اخیر بالگردهای آپاچی به میزبانی ناو شناور ESB-۳ در خلیج فارس

این ناو ها ۸۷ هزار تن وزن، ۲۳۳ متر طول و ۱۴۵ نفر خدمه دارد. این شناور بزرگ توسط شرکت آمریکایی NASSCO از زیر مجموعه های جنرال دینامیکز ساخته شده است. در شناور ESB-۳ از سیستم پیشران دیزل الکترونیک نیرو گرفته و به ۱۲ قبضه مسلسل کالیبر ۱۲.۷ میلی متری نیز مجهز است.

قایق های تندروی سپاه در نزدیکی شناور ESB-۳

اما همانطور که در ابتدای گزارش هم اشاره شد این بالگرد در مدت اخیر میزبان یک تمرین خاص و تحریک کننده در خلیج فارس بوده است. در اواخر ماه مارس، ماه گذشته میلادی این شناور میزبان بالگردهای تهاجمی AH-۶۴ آپاچی نیروی زمینی آمریکا بوده است. این بالگردهای تهاجمی در یک عملیات تمرینی با دیگر یگان های پروازی و شناوری در منطقه خلیج فارس به بحث شبیه سازی مقابله با حمله قایق های تندرو پرداختند و عملا جنگ با ایران و نیروی دریایی سپاه را شبیه سازی کردند. ناوشکن USS Paul Hamilton نیز از جمله دیگر شناورهای حاضر در این تمرین بوده است.

مشخص است این تحرکات و تمرین گسترده نیروهای بیگانه در منطقه خلیج فارس از چشم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دور نمانده و حرکت روز چهارشنبه نیروی دریایی سپاه را باید علاوه بر انجام ماموریت‌های ذاتی و قانونی در راستای تامین امنیت مرزهای آبی کشورمان، پیامی حداقلی و البته روشن به تروریست‌های سنتکام و فرمانده‌هان آنها دانست. این دور جدید از رویارویی شناورهای ایران و تروریست‌های آمریکایی مشخصا با حضور ایالات متحده آمریکا آغاز شده است و می‌تواند دلایلی مختلف منطقه‌ای داشته باشد.

ادامه استراتژی مرموز آمریکا در عراق برای احتمال درگیری با گروه‌های مقاومت، نوعی تحریک و واکنش‌سنجی از ایران خصوصا در فضای پس از ترور سردار سلیمانی و پاسخ موشکی ایران و حتی بحث شیوع عجیب کرونا در آمریکا و گشتن به دنبال بهانه‌ای هر چند کوتاه برای دور کردن اذهان عمومی مردم آمریکا از حقایق درون این کشور را می‌توان به عنوان دلایل این رشته تحرکات بر شمرد.  ‌به نظر می‌رسد سپاه پاسداران در روز چهارشنبه پیام روشنی مبنی بر زیر نظر داشتن و تاکید بر سیاست همیشگی ایران مبنی بر بازدارندگی را به تروریست‌های چشم آبی مخابره کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 278
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 63
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    دم بچه های سپاه گرم ،اینجا آبهای ماست نه تروریستهای امریکا . هیچ کشوری جرات چرخیدن دور ناو امریکایی را دردنیا نداره. این کلیپ اتقاقا" خوبه توسط خود سنتکام پخش شده که نگویند کار تبلیغاتی ایرانیهاست.دارند توسط خودشون اقتدار ما رانشان میدهند.باید میلیون دلار میدادیم تا فاکس نیوز این کلیپ را پخش کند. یانکی گو هوم.!
    • حرف معیار نیست عمل است که می ماند IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      بعد از فوت سردار ایران در پی انتقام سخت بود شما اگه از این انتقام چیزی دیدین خبرش را کار کنید
    • پری مجرد50ساله IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      این برادران حزب الهی سپاه چرا همش برای کشور تنش ایجاد می‌کنند با قدرت اتمی آمریکا شوخی نکنید
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      عین الاسد یادت نره یانکی، دست از پا خطا کنی ضربه مغزی در انتظارته
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      عین الجسد بد جوری باعث سوزش شده نه؟!! این جملات قصار رو بذار در کوزه آبش رو بخور. حرف معیار عمل نیست.. چین وروسیه اش جرات نداشتن یه فشنگ گازی سمت امریکاییا شلیک کنن، بعد تو برای ما از عمل حرف می زنی.. اونی که تو مراکز تصمیم گیری امریکاست خودش می دونه بعد از 80 سال چی خورده، شما سینه سپر نکن
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      بهتره یاد بگیریم دهنمون رو به اندازه ی فهممون باز کنیم، لطفا سلبریتیا رو الگو قرار ندین. به خصوص با شمام 13:08
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت. خسته نباشید.
    • رهگذر DE ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      سلام . در پاسخ به فرستنده حرف معیار نیست باید گفت : اولا" سردار عزیز ما به دست اربابان تروریست شما به مقام مقدس شهادت رسید نه فوت. ثانیا" سیلی سختی در موشکباران عین الاسد به اربابان شما نواخته شد که هنوز آمار واقعی تلفات را کتمان می کنند و گیج و منگ هستند. البته این مقدمه بود و قطعا"در فرصت مناسب ضربات دیگری وارد خواهد شد. ثالثا" تاکنون با عمل و خیلی واضح بارها حرفهای با اقتدار ایران به آمریکا توسط فرزندان غیور ایران اثبات و عملی نشان داده شده است. رابعا"آمریکا طی سالهای متمادی فقط حرف و حرف از گزینه روی میز نظامی زده است ولی در عمل جرات آن را نداشته و ندارد.مطئمن باشید ارباب شما اگر کوچکترین احتمال پیروزی در جنگ با ایران را می داد تمام قراردادهای بین المللی و اخلاقی و .. را زیر پا می گذاشت و حمله می کرد کما اینکه در دیگر نقاط دنیا انجام داده و می دهد. ملت ما ملتی دلاور ، شجاع ، فهیم و پیرو ولایت است که در بحرانهای مختلف از جمله جنگ تحمیلی ، حوادث سیل و زلزله و اخیرا ویروس کرونا بسیار خوش درخشیده و مایه افتخار شده اند. البته حساب تعداد بسیار اندک کاسه لیسان اربابان غربی و کدخدا دوستان داخلی از حساب ملت بزرگ ایران جداست.
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      خودتون قضاوت کنید موشک سوخت مایع با برد 2000 km میتونه بازدارندگی در برابر موشک هسته ای ایجاد کنه یا پدافند هوایی مملکتمون خیلی پیشرفته است که میتونه مگس را روی هوا بزنه باور 373 چی شد اصلا خبری نیست
    • کوروش IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      37 9
      گاردجاویدان وسط میدون جنگه یا ما ها ؟! عزیزان قضاوت نکنید!
    • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      17 10
      کوروش جان ببخشید اشتباهی منفی دادم.
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      33 80
      ایالات متحده زد بزرگترین فرمانده ایرانو ترور کرد بعد اینا دلشون خوشه که رفتن نزدیک ناو امریکایی شدن بهشون پیام دادن
    • IL ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      11 67
      اینجا آب های بین المللی محسوب میشه و حضور نیروی های آمریکایی را باید از کشورهای اطراف سوال کرد نه از آمریکا. این جوابش ساده است و این مطالب برای شماهاست که هنوز غیر از خودتون کسی را نمی بینین و همین باعث میشه وقتی به خودتون بیان که تمام کشورهای اطراف علیه تون موضوع گرفتن.
    • ناشناس IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      60 11
      خوب اولا که ایران سیلی زد و سیلی بدی هم زد و هنوز هم که هنوزه در اتاق های فکر کشور های غرب دارن ابعاد مختلف این شکست رو تحلیل میکنند و این نشون میده که ضربه کاری بوده و جالبتر اینکه بعد روی کار اومدن سردار قاآنی شکست خیلی سختی رو غرب و نوچه هایش تو منطقه خوردن که نیاز به باز کردن نیست و ملموسه. دوما بمب هسته ای الکی نیست که بخوای استفاده کنی!! وگرنه کشور هایی که دارن استفاده میکردن در شرایط مختلف که نتونستند به کار ببندند . سوما هسته ای بیشتر بازدارنده هستش تا اینکه بیای ازش استفاده کنی! و هزینه بالای نگهداری داره و تهدید بالقوه برای شهروندان اون کشور هستش . چهارما تاریخچه حقارت امریکا و غرب رو از ایران بخونین به راحتی متوجه میشین که این ها از غزه چندبار شکست خوردن بقیش رو دیگه نگم بهتره. پنجما بعضیا سوالاتی پرسیدن که این کجاست اون کجاست فلان سامانه کجا رفت؟!!! این ها همش تومهات شماست و کسی نمیاد به شما بگه سامانه کجا کار گذاری شده و درچه مرحله ای هستش !! همین که گلوبال هاوک 200 میلیون دلاری رو با سامانه درجه 2 زدیم و کسی جرات تو گفتن نداشت خودش یه دنیاست دیگه چیزی نمیگم و خودتون در مورد سایر شکست هاشون تحقیق کنین . پنجما کل دنیا تو هشت سال دفاع مقدس نتونست جلو ما حرفی بزنه اونوقت شما داری چی برا خودت میگی؟ اصلا عقلی داری که بخوای به کارش بگیری؟ . خدارو شکر سامانه هایی داریم فوق سری و سری و خیلی محرمانه که اگه نیاز بشه با گذشت زمان و جایگزین شدن سلاح های پیشرفته در سال های اینده به اطلاع خواهد رسید و دنیا شگفت زده خواهد شد. ششما - شما کار مسئولان غربزده ی وطن فروش و خود تحقیر و نفوذی و منافق داخلی رو با عملکرد عالی نیروهای مسلح انقلابی و جهادی و وطن دوست مقایسه نکن . بورو بدون به کی باید رای بدی . به یکی رای دادین که همه دارن چوبش رو میخورن البته مهم تفکر و قالب تفکری افسادطلبی و لیبرال و غربزده این افرد هستش که مهمه. خدارو شکر کرونا ماهیت پوشالی کشورهای متمدن و پیشرفته رو نمایان کرد :)))) دارن از همدیگه دزدی میکنن و ... . حالا خوبه تحریم هم نبودن 41 سال :) . شما رو به خدا میسپرم فعلا
    • US ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      17 7
      می بینم که منفی بده های اجیر شده ی منافقین خوب دارن کارشون رو انجام می دن
    • IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      27 8
      ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸ صهیونیست ها منتظر موشک های یمن باشید که بزودی بر سرتان آوار خواهد شد ... حضور آمریکایی ها بخاطر خوی سلطه طلبی آنهاست که ما آن را نابود خواهیم کرد و همان طور که شما خوی اشغالگری و کودک کشی دارید و بزودی نابودی شما هم فرا میرسد حتی زودتر از نابودی یانکی ها .... اینجا خلیج فارس است نه خلیج خوک ها !
    • BE ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      4 4
      جناب ۱۹:۰۷ ، دو تا غلط املائی داشتید ، البته متوجه منظورتون شدیم
    • رحمت عیدی IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      16 5
      پری خانم مجرد ۵۰ ساله حتما از مجرد ۵۰ ساله های کمپ آلبانی هستی که تا این سن طبق اصول و قوانین مزخرف سازمان منافقین مجرد موندی و تجرد هم ناجور رو مغزت فشار آورده جفنگ میگی این تنش نیست ضد تنشه یعنی اقتدار یعنی از قدرت دشمن که نمیترسی هیچ قدرت خودتم به رُخش میکشی و با قدرت فراتر ازدشمن میزنی تو پوزش که پوزش بی حس بشه و نتونه زِر بزنه برای همین تویه مزدورش میای اینجا بجاش زِر میزنی،واما بعد بر فرض آمریکا اگه بخاد حمله اتمی کنه فارق از اینکه باید بمب رو با هواپیما برسونه رو سرِ ایران یا با موشک اتمی بزنه و از پدافند موشکی و لیزری ایران رد بشه و بعدش ماجرای رسیدن تشهشعاتش به کشورهای همسایه من جمله روسیه و عواقب سیاسی و امنیتیش با روس و چین و این داستانا باید کلا قید ۲۳ پایگاه اطراف ایران و پایگاه دریایی ناوگان پنجمش و از همه مهمتر قبله آمال و شیشه عمرش اسرائیل منحوس رو بزنه که شمشیر تیزِ داموکلس ایران پسَ گردنشه رو بزنه پس هیچوقت به فکر همچین غلطی نمیفته چون شیشه عمر آقا غول صهیونیسم میشکنه متوجه ای که یعنی اصلا فرصت نمیکنه همچین کاری کنه کلا چون از درون میپاچه رو دیفال تجزیه میشه،تو هم از کمپ تیرانا فرار کن و سریعا از تجرد در بیا تا از توهم بیای بیرون
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      16 3
      همه اش بازی سیاسی و سرگرم کردن مردم است...
  • وطن پرست DE ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    عملا ترسیدن. با کلی تجهیزات دارن فیلم می گیرن و نزدیک شدن قایق های ایرانی به ناو اصلی که باید اسکورت کنن رو تماشا می کنن. این یعنی ایران دراب های خلیج فارس حکومت می کنه. ای کاش صنعت خودروسازی هم زیر مجموعه ارتش و سپاه بود.
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      اونا تا نزدیکی مرزهای ایران اومدن شما می تونید با ناوهای خودتون به مرزهای آمریکا و خلیج مکزیک نزدیک بشید
    • ابراهیم IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      ما متخاصم و مستکبر زور گو نیستیم و نیازی نداریم به آب های اونها نزدیک بشیم
    • DE ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      90 42
      ۱۲:۴۳ اونا تا نزدیکی مرزهای ایران اومدن شما می تونید با ناوهای خودتون به مرزهای آمریکا و خلیج مکزیک نزدیک بشید// اونها کلا 250 ساله رفتند امریکا رو اشغال کردند کمتر از 70 الی 80 ساله راه افتادن تو دنیا 40 ساله با ترس و لرز و خفت وخاری اون هم به اعتماد و کمک سران مرتجع و نوکر میان خلیج همیشه فارس .مستقیم فقط یک هواپیمای مسافری ما را زدند دیگه غلطی نتونستند بکنن حالا تو مطمئن هستی که ما کمتر از 40سال دیگه نزدیک مرزهای امریکاه و خلیج مکزیک مشغول ایجاد موج مکزیکی نیستیم؟؟
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      95 22
      ما به مرزهای آمریکا چکار داریم که نزدیک شویم. مگر همه مثل ارباب شما وحشی و تروریست هستند؟
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      54 19
      آنها تا نزدیکی مرزهای آبی در آبهای بین المللی با پول گاو شیره و برای به قول خودشان حمایت از آل سقوط آمده اند .اما تو همان آبهای بین المللی به آنها هشدار داده شد که خیلی وهم ورتان ندارد ، زیر نظر ما هستید تا به موقعش.آنها هم فقط منتظر بودند که بچه های سپاه رفتار حرفه ای نشان بدهند .تروریستهای سنتکام آدم کش که شهید سردار سلیمانی را ترور کرده از ترسشان چه مزخرفاتی که نمی گوید.خداوند ریشه کثیف و شیطان پرستشان را از زمین برکند.آمین یا رب العالمین
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      57 13
      12:43 عزیز ، مشکل از ما نیست از بی غیرتی همان کشور هایی است که تو نوچگی شان را میکنی . البته باید هم از اقتدار سپاه به قدرت پوشالی غرب پناه ببرن .
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      57 23
      امروز بعد از حدود چهارصد سال پس از پیروزی نیروی های ایرانی در دوره شاه عباس صفوی در برابر نیروهای بیگانه ایران قدرتی دوباره یافته. قدرت جمهوری اسلامی به مدیترانه رسیده. اما این که تروریست های آمریکایی می تونن هنوز به این منطقه وارد شن به خاطر وجود ترسوهای غرب پرست احمقی هست که در ایران و منطقه هستن. در مقابل می ببینیم که با ناتو در برابر اسلام و ایران اتحاد می کنند ولی این احمق های غرب پرست هنوز در ترس های دوره پهلوی شون باقی موندن. در این شرایط فقط باید به حال بعضی ها افسوس خورد و در مسیر پیشرفت ملت قرار گرفت.
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      47 22
      12:43 مگه ما بیکاریم که بلند شیم بریم تو مرزهای اونا. نه، ما همینجا نشستیم خودشون پیام می دن ایران لب تر کنه ما آتیشی به پا می کنیم که نظیرش رو ندیده باشن ( کالیفرنیا) منتهی عیب شما اینه که مغزتون مستعمره ست، و به وسیله ی منو تو و بی بی سی و این شاخ های مجازی سمت یه اُسکُلیسم سوق داده شدین.. آدمای متوهمی هستین، در کل دنیای قشنگی دارین، خوش باش :)
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      40 29
      در جواب ۱۲:۴۳ : لازم باشه این کار رو هم انجام میدیم
    • محمد IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      2 1
      ما چرا باید بریم تو خلیج خوک ها مانور بدیم؟ما مثل امریکا تروریست و جهانخوار و زورگو نیستیم
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
      0 0
      در جواب ۱۳:۵۹ آی بلال (ذرت)
  • خالق گرگانی DE ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    جانم فدای رهبر جانم فدای سپاه اقتدار سپاه اقتدار ایران و ایرانی فدایی دارین بچه ها یاد شهید مهدوی و مهدوی ها گرامی باد ما رهرو راه رهبریم.
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      جانت فدای رهبر و سپاه ان شاالله ان شاالله..
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      جانمان فدای رهبر عزیزمان وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی.
    • سید عبدالله قریشی IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      67 32
      جان منم فدای رهبر و سپاهیان عزیز . هر کی هم اعتراض داره جانش فدای من
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      64 15
      12:10 فدا کردن جانمان در راه ایران افتخار است. وطن فروشی مثل تو که این حرف ها حالیش نیست.
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      60 15
      12:10 جان شما هم فدای بن سلمان ان شاالله ان شاالله. کدومش برات افتخاره؟ حقیرین دیگه عادت دارین تو سری بخورین. خب بخورین
    • DE ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      50 5
      جانت فدای رهبر و سپاه ان شاالله ان شاالله.// درسته که این جمله را نوشتی ولی عاجزی از درک ایمان کسانیکه این جمله را از صمیم قلب مینویسند.تو برو در رختخواب بیماری بعد از اینکه سالها بهت پوشک بزرگسالان پوشاندند و با قاشق غذا ریختند حلقت و سرم بهت وصل کردن بعد از اینکه روزی صد بار ازخدا برای خودت مرگ طلب کردی بمیر و بگذار مردان خدا و شیران غران در جبه نبرد به افتخار شهادت مزین گردند.عاقبت همه مرگ است یا با ذلت یا با افتخار . یا نه خانی اومد نه خانی رفت
    • علی خدایی IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      38 11
      وقتی که میگوییم جانمان فدای رهبر عزیزمان یعنی هزاران هزار برای سربلندی و موفقیتی و حیثیت و شرف و انسانی زیستن ما هست نه این که نوکری و تحقیری غربی و یا دیگریان را بخوریم البته تو و امثال تو نمیفهمین و چون نمی فهمین همیشه هم الکی زر میزنید
    • DE ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      2 0
      ان قزی ۱۲:۱۰ - نوشته : جانت فدای رهبر و سپاه ان شاالله ان شاالله..// ان در معانی کامنت تو بایستی گفت : ان دوهگینی چرا ان دکی هم شاد باش ان درز و پند برایت مفید است ان غریب حالت دگرگون میشود ان گور و ان جیر و ان گبین و ان آر بخور تا خونت صاف شود. و ان دوهت بر طرف گردد ای کاربز ان دوهگین.
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    23 32
    تروریست را احاطه کرده و بعد رها می کنند ؟
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      36 4
      تروریست را احاطه کرده،... کرده و رها میکنن! حالا مشرق نخواسته کل تیترو بزنه! :-) خخخخ
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    سنتکام سازمان تروریستی است. این حق مسلم مرزداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. اینجا خلیج فارس است اینجا خانه ما ایرانی هاست...سنتکام اینجا جایگاهی ندارد
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    95 27
    به سپاه بگین یدونه ناو آمریکایی بگیره یکم به زندگی هیجان بده به جز اخبار کرونا هیچ خبری نیس اه مردیم توووو خونه آخه
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      38 9
      آفرین
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      76 25
      قبلش بدین بچه های بسیج ضدعفونیش کنن، همه شون کرونا و هزار جور مرض دیگه داشتن!!!
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      11 0
      بهترین مطلب
    • یک معلم IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      6 2
      اگر لازم باشدناوهم میگیره،اگر باسوادی برو جنگ ویتنام را مطالعه کن که همان ویتنامی های چشم بادامی پنجاه هزار کشته رودست آمریکا گذاشتند،نبرد دین بین فو را بخواب،زندگی ژنرال جیاب را بخوان،این مال گذشته،الان بروزندگی صیادشیرلزی وسلیمانی وهمت و...ومردم ایران وتاریخ کشورت را مطالعه کن،اینقدراحساس ضعف نکن،اگر آنها مردند توچی هستی وکسانی که ترس برشان داشته،امام حسین رابه عنوان مذهبی وآریوبرزن را به عنوان ایرانی درنظر بگیر،مردانگی ومردی به داشتن هیکل وریش وپشم نیست،فهمیده ریش نداشت هیکل نداشت اما مرد بود....آره بابا از پای ماهواره و....غیرع بلندشوچشمها رابه قول سهراب سپهری شتشوبده ،بروکتاب لغت دهخدا نگاه کن ومعنی مردانگی رببین چی معنی کرده،به قول قیدیمیهادوزاری افتاد،لااقل مردباش وکسانی راکه برای خواب نازت جان فدامیکنند مسخره نکن،شیرفهم شد
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    91 17
    سلام خدا بر سپاه پاسداران. خداقوت. خسته نباشید.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    این قدرت ایران رو نمی رسونه فقط بدبختی مون رو می رسونه
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      59 19
      تو بدبختی عوضی
    • مهدی RO ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      45 19
      خاک توسرت؛ تو اصلا حق حیات نداری.
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      53 19
      تو فعلا برو کیسه زباله رو از تن پرستاراشون در بیار، نمی خواد نگران بدبختی ما باشی :))))))) احمق
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      46 19
      می گم ماسک دزدی چی رو می رسونه اونوقت؟ خخخخخ
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      46 15
      یعنی متوجه نیستی دارن کشور تهدید میکنن؟ یعنی نمیفهمی از هزاران کیلومتر اونورتر اومدن کارشون با ما چیه؟
    • US ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      18 3
      شما بدبختی ما رو سنن کمی تلاش کن از بدبختی رها بشی
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      10 2
      آمریکا ابرقدرت نیست. ابرقلدره وابر نکبت. ابرقدرت خدا ویاران خدا هستند. پاسداران ابرقدرتند.!!!
    • خفاش شب IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      10 2
      آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بخورد ماهمه با سپاه عزیزمون هستیم مرگ بر آمریکا
    • اسمعیل IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      2 1
      دعای حضرت زهرانثارتان،سلام خدابرسپاهیان شجاعش،نابودبادتروریست های سنتکام.
    • فواد IR ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      8 0
      چرا اینقدر میترسید شما که منقل و بافور تون جور اونی که داره از جونش میگذره باید ناراحت باشه بجه های سپاه گل کاشتن دم شون گرم توی خاله زنک بشین دوغتو بنوش زر مفت نزن سرخ اب سفید اب هم یادت نره
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    این قایق ها چهره ایران را تروریستی نشون میدن اونا فکر میکنن میخوان حرکت انتحاری انجام بدن کما اینکه داعش و سوری ها انجام میدادن
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      47 25
      تو فعلا برو پوشکتو عوض کن بوش درومده، نمیخواد اینجا نظر بدی!!
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      6 36
      این چه جواب مسخره و توهین امیزی است بله این نظر البته صحیح نیست معلومه کی تروریسته و ایران در حال دفاعه اما اینجور پاسخ دادن خود باعث خراب شدن است .
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      17 36
      واقعا که خر شرک از شما بیشتر میفهمه.!
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      24 4
      جواب خودت مسخره و توهین آمیزه! جواب مزدور و خائن رو باید در شأن خودش داد اگر جوابشونو سوسولی بدی وحشی میشن. ما هم با آدم حسابی ها بلدیم مؤدبانه صحبت کنیم!!
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      10 2
      15:01 داداش برخی از مردم هم تحت تاثیر bbc هستن و نمیدونن واقعیت چیه. به طور کلی باید وطن فروش رو از وطن دوست تشخیص داد. ممکنه یه نفر بگه نباید با امریکا وارد جنگ بشیم اما از سر دوست داشتن ایران این حرفو بزنه و ندونه واقعیت چیه. در کل من همه نقصیر ها رو گردن دولت می بینم که یه بستر مناسب برای گفتگو فراهم نکرده.
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      8 0
      داداش حق با شماست و من هم یکمی ازین ملت تحت تأثیر بی بی سی و...کهیر میزنم و کمی تند واکنش نشون میدم ولی شما توجه کن ببین ایشون هم سوریه ای ها و سپاهیارو با داعشی ها یکی می کنه و هم میگه بچه های سپاه میخوان کار انتحاری بکنن انگار اژدر و اینا ندارن . این مسئله در بهترین حالتش نشان دهندهٔ کم اطلاعی و بی بی سی، ایران اینترنشنال و.... نگاه کردن مفرطه!!
    • ابوالفضل IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      6 0
      کما اینکه تو هیجی سرت نمیشه پس ببند لطفا، مرتیکه ما از گرسنگی میمیریم ولی زیر ظلم ذلت نمیریم همه ما از نظر اقتصادی بدبختیم اما دلیل نمیشه کشورمون رو تقدیم کنیم ببین اینو از من داشته باش روزی ما ابر قدرت میشیم ، الان می خندی ، اما می بینی
    • مهدی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      2 1
      چهره تروریست در جهان آشکار شده تو نمیخواد خودت را وکیل وصی امریکا نشون بدی اونها پاچه خور میخوان
  • CA ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    اکیدا بهتون توصیه می کنم پاتون و از کفش آمریکا بکشین بیرون ، آمریکا ، عربستان و امارات و بقیه نیست ، یهو همه هست و نیستون و به باد میدید ، اگر ایرانی هستین و به ایران تعهد دارید کمی سر عقل بیاید و الا.....
    • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      ما برای نبرد بزرگ آماده ایم
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      83 44
      آمریکا یه کشور هالیوودی هست و اگر کوچک ترین اشتباهی انجام بدهند مادرشان را به عزایشان خواهیم نشاند.
    • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      77 29
      فدای سپاه با آن شجاعت مثال زدنیش ....کلا ایرانی ها شجاع ونترس هستند
    • سید IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      85 32
      ای ترسو بیچاره صرفا جهت یاداوری ما امریکا تو عین الاسد زدیم بدم زدیم از این به بعدم میزنیم هیچ غلطی ام نمیتونن بکنن ، ما گر ز سر بریده میترسیدیم در مجلس عشاق نمیرقصیدیم پاینده باد ایران
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      35 96
      ۱۲:۳۲ نبردی که با شکست ایران همراه خواهد بود
    • رضا IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      60 16
      گم شو احمق
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      44 19
      خودت به سر عقل بیا ما خدای بزرگ را داریم. که تنها قدرت عالم است.
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      30 10
      چخه
    • سیدمهدی IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      21 39
      خدا شاهده منم به عنوان یه انقلابی ،همیشه آماده جهادو جانفشانی برای کشورم بوده ام،ولی این راهش نیست دوستان،این راهی که همت و باکری و...نشون دادند نیست،این رفتار ها متاسفانه باعث شده سپاه عزیز را در کنار داعش و القاعده نشان دهند،ننگ از این بدتر اگه سراغ دارید بگید!!!!!! بپذیرید فعلا با آمریکا وارد جنگ چه اقتصادی و چه نظامی و سیاسی نمیشه شد،روش جنگ با آمریکا با عراق بعثی متفاوته،با اینها باید با عقل و منطقمان بجنگیم نه با مثلا قایق تندرو...!!!!!!! با پیشرفت علمی نه فرار روبه جلو،یا علی
    • پری مجرد50ساله IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      19 16
      خفه شو آشغال منافق
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      37 20
      آمریکا تا حالا هیچ ... هی نخورده و نخواهد که بخوره.
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      46 10
      جگر شیر نداری سفر عشق مرو.. جان ما شیرین تر از جان قاسم سلیمانی نیست .. ترسو ها میتونن جونشون را بردارن برن فرنگستون جا براشون هست.. غیرت مثقالی چند!!
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      31 45
      توی احمق وطن فروش حالا شدی هوادار ایران. ۴۱ سال اقتدار این ملت رو در برابر آمریکا و اذنابش دیدین اون وقت می ترسین که این کشور به آمریکا که قبله آرزوهاتون هست آسیبی برسونه این جوری کری می خونی و کشور عزیزمون رو تهدید می کنی. می خوای همین الان برو آمریکا تب ناسیونال بدن یه کم وطن پرست شی.
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      25 25
      تو برو یک سوراخ پیدا کن قایم شو فهمیدی ترسو ؟؟؟
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      19 19
      خاک بر سر خائن و ترسوت کنم
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      25 6
      با دوستمون کاملا موافقم، آمریکا یک کشور هالیوودیست و اگر کوچکترین اشتباهی انجام بدهند را.......!! ؟؟!
    • نزاعي IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      26 24
      واقعا اين همه ترس و حقارت جاي شرمساريه
    • ایران IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      8 33
      خفه بمیر
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      12 1
      شما توخونت بشین درنیا.بااربابت
    • محمدرضا علی رحیمی IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      8 2
      بروفیلم سربازان امریکایی که زیر موشک های ایرانی مسلمان شدن نگاه کن بعد بیا نظربده.
    • DE ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      9 1
      ۱۲:۱۵ - اکیدا بهتون توصیه می کنم پاتون و از کفش آمریکا بکشین بیرون ،.....هههه خخخخ مشرق ممنون که این کامنت ها رو اجازه پخش میدی .خخخ کلی حال کردیم...خود ابر قُدقُد جرات نداره زرت و پرت کنه بعد یه فراری پناهنده رفته پشت مانیوتر قایم شده داره زر میزنه خخخخ دم مشرق گرم در این حال و هوای کرونایی و غم و غصه کلی خندیدیم. یاد فیلم 50 یال پیش کینک کنگ افتادم زنه تو مشت کینک کنک بود بعد مشت میزد به دماغ کینک گنک تا کینک گتک بترسه رعاش کنه .حالا این جوجو داره ما ایران رو تهدید میکنه خخ
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    به راحتی میتونند قایق ها رو خاکستر چوب کنند
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      57 32
      هیچ درکی از واقعیت میدانی نداری . قایق های ما تندرو ترین قایق های جنگی در جهان هستن و کابوس دشمن. میتونن در کثری از ثانیه آبراهام لینکلن رو به یه زغال بزرگ تبدیل کنند. و امریکایی های تروریست رو جزغاله کنن، درست مثل عین الاسد.
    • IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      33 23
      فک می کنی با اون همه ناو های غول پیکر چرا حمله نمی کنن چون اگه سپاه 200 تا قایق تندرو بفرسته که مجهز به موشک انداز هستن هرکدوم 10 تا موشک بزنن روی هم میشه 2000 موشک که البته چیز کمی نیس حالا برای هر ناو که می خواد باشه
    • علی عباس ابادی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      29 17
      باش بازم اگر قایق ها را خاکستر کنن موشک های زمین به سطح ذوالفقار هستند که حداقل ۳ از آون ها میتونن ناو یو اس اس لینکن را غرق و جذقاله کنند ایران در توان موشکی در منطقه ۱ جانم فدای رهبر پاینده با ایران عزیز و سر افراض
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      31 23
      بدبخت، اون قایقهای شماس که چوبیه، قایقهای سپاه از مواد کامپوزیت پیشرفته ساخته ‌‌‌شده و بر فرض محال اگر هم بسوزه خاکستر چوب نمیشه بی سواد!!
  • ارمین IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    86 29
    دور نیست روزی که این تروریست ها مثل سگ با بی ابرویی و ذلت از منطقه خارج بشن خلیج فارس و خاورمیانه متعلق به ایران قدرتمنده
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    47 87
    میرن بزرگتراش خبر میکنن چیزی به نام ایران رو رمین نمی مونه
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      57 29
      لال شو وطن فروش. وقتی یه وطن فروش اقتدار ایران رو میبینه بهش فشار میاد. بهت پیشنهاد میدم سرت رو به دیوار بکوبی.
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      27 15
      ده تا پشت سر هم کامنت میزاری که چی بشه مشکل تو از دولتی که بهش رای دادی که راحت تو روز روشن دزدی میشه و دولت دنبال بازی با کلمات برای پوشاندن همه چیز.
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      23 33
      12:17 تو هم برو بگو بزرگترات بیان حرف گنده تر از دهنت نزن!!
    • بهمن IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      19 1
      درپاسخ ۱۲/۱۷ بایدعرض کنم که درمورددولت گرچندباشماهم عقیده هستم ومی دونم که زیادبفکرملت نیستن.اولاماخواهان جنگ نیستیم وآرزوی قلبی ماصلح برای کل جهانه.اماشمافکرمیکنی اگه امریکاواسرائیل ویاهرکشوری به ایران حمله کنه فقط بسیج وسپاه باهاشون میجنگه.اگراینج‌وری فکرکنی شناختی ازایرانیان نداری ودرکت ازایران وایرانی خیلی پایینه.فکرمیکنی باگفتن اینکه این جورحرفامردم چون توی نادان پشت میکنند به مهین.مطمعن باش نوددرصدایرانیان به جنگ رفته وتاآخرین قطره خونشان ازمملکت دفاع میکنند.این امریکاست که باشهیدکردن سردارایران وهزاران ترورسرداران ایران وزدن هواپیمای مسافربری وباخیانت همسایگان ماباورودبه خلیج فارس که برای دلخوشی عرباازاسم جعلی استفاده میکننددرصورتی که روی قبرسربازانش محل کشته شدنش راخلیج فارس می نویسند.یاحق
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    74 19
    اقا دمتون گرم اینا هیچی نیستن در مقابل ملت ما
    • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      10 26
      کدوم ملت؟ حرومزادگی سران نظام ملت رو داره به کشتن میده
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      24 4
      16:44 bbc مغزت رو پکونده و فکر کردی ملت ایران داره میمیره. خود تحقیر بدبخت اونی که داره میمیره افکار گندیده تو هستش، بی شرف وطن فروش.
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      12 5
      16:44 من به عنوان یه ایرانی همین جا اعلام میکنم که خیلی سر زنده هستم و طرفدار نظام هستم. از افکار پوچ و ترحم بر انگیز غرب گدا ها هم حالم به هم میخوره.
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      8 9
      16:44 حرامزاده توئی و اربابان امریکاییت. دفعه آخرت هم باشه راجع به ملت ایران اینطوری نظر میدی خود تحقیر.
    • IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      10 5
      ملت ایران خیلی هم سر زنده هستش. حرف دهنت رو هم بفهم.
  • رضا IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    39 27
    انشاالله اینجا گورستان خودشون و شناورهاشون میشه .اونوقت راهیان نور میرن برای تماشای این وسیله ها
  • فرزام IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    44 23
    مرگ بر آمریکا
    • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      16 12
      خخخخ همینو فقط بلدین؟!!
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      1 3
      نه چیزای دیگه هم بلیدیم، بیا این پشت نشونت بدم ناناز!!!
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    42 23
    :))))) وای ما با این قایق ها کمر نیروی دریایی امریکارو می شکنیم ، اگه جرات دارن بیان مسابقه سرعت بذارن .
    • DE ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      4 14
      ولا تَذَزرزر ایها النمل
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      26 19
      12:29 تو فعلا با این کامنتت کمر هرچی خرو خنگه شکستی!! زهرماری نخور، آت و آشغال هم دود نکن شاید حالت بهتر شه!!!
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    26 55
    هر وقت در پاسخ به خون به ناحق ریخته سردار سلیمانی یک نفر از سنتکام کشته شد بعد بیایید حرف از پاسخ قاطع بزنید
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      30 17
      کوچولو.... عین الاسد ....عین الاسد...همین چند ماه پیش بودا ...یادت رفته...
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      15 9
      پاسخ قاطع رو فقط وزیر برجام بلده، یه لبخند با طعم بتن!!
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      25 4
      دوستان به هم احترام بزاریم. هرکی حاج قاسمو دوست داره عزیز هست.
    • ناشناسکر IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      5 4
      کوچولو پایگاه عین الاسد خالی بود ایران قبلش اطلاع داده بود پایگاه خالی رو زدن که مردم رو فریب بدن تا مردم فکر کنند واقعا ایران قدرت داره آمریکا به خاطر یک پیمان کار بزرگترین فرمانده ایران رو ترور کرد اگه تو پایگاه عین الاسد یک سرباز آمریکایی کشته می شد آمریکا تمام مراکز حساس ایران رو بمباران می کرد
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    41 36
    خدا رحمت کنه سردار سلیمانی گفت حریف شما من هستم،ترورش کردند.جوری حرکت کنید که اگه یک کاری کردند لازم نباشه چند روز فکر کنید که چجور جواب بدید و جوابتون توی استین اماده و سنجیده باشه.هنوز هزینه ی ترور سردار را ندادیم یعنی جوابش را ندادیم که بخواید هزینه ی جدید بتراشید.عین الاسد جواب نبود بقول رهبری سیلی بود.مسایل نظامی دو بعد داره یکی اصول نظامی و یکی روحیه که ما بهش میگیم معنویت که باید با هم همتراز باشه وگرنه منجر به توهم میشه
    • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      15 22
      حالا نمی خواد ادای تحلیل گرا رو در بیای، برو یکم بهشون دستمال توالت برسون که امروز فرداست درگیر جنگ داخلی بشن، بدو. راستی اینم یادت باشه که بعد از قدس کالیفرنیا پاره ی تن اسلام است و آزاد باید گردد. :)
    • US ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      20 23
      خاک بر سرت،سردار سلیمانی رحمه الله حرف حق را زد،اگر جنگی در میگرفت سردار سلیمانی با جنگ نا متقارن فقط با سپاه قدس دمار آمریکایی ها را در میاورد،به همین دلیل بود که ملعونان دو عالم ناجوانمردانه و غیر قانونی دست به ترور این وارث مجاهدین زمان پیامبر و افتخار اسلام زدند و اورا جاودانه کردند
    • مصطفی DE ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      16 2
      12.40 ترور سردار اونم به این شکل و در فرودگاه غیر نظامی و در پایتخت یک کشور دیگه نشانه قدرتمند بودن آمریکا نیست و بالعکس نشانه ضعف و ترس اون از سرداره. سردار که همیشه در کیدان نبرد بود. اینا اگر شهامتشو داشتن رو در رو اون رو به شهادت میرسوندن. اینجور خنجر زدن از پشت تنها نشانه بزدلی اونهاست حالا هر چقدر هم امثال شما بیان با لحن انقلابی و وطنی چهره زشت و بزدلانه اونها رو قدرتمند و شجاع نشون بدن. اگر قدرتمندی و شجاعت به این شکل بود که گروهک های تروریستی قدرتمند ترین ارتش های جهان بودن. در ضمن اونا اولین پاسخ خودشون رو دریافت کردن. برای اولین بار بعد از جنگ جهانی یک کشور پایگاه اونها رو موشک باران کرد و آمریکای تروریست و به قول شما قدرتمند و شجاع شهامت پاسخ رو نداشت. و واقعا فقط یک احمق میتونه بپذیره که بیش از ده موشک نقطه زن و قدرتمند در برخورد به یه پایگاه فقط صدتا ضربه مغزی خفیف به همراه دارن و چند تا موشک کاتیوشا که بعد از اون به پایگاه آمریکایی شلیک شد سه کشته
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    36 15
    اگه قراره هواپیمای اونها وارد مرزهای ما بشه جوابش محاصره ناوشون نیست.جوابش انهدام هواپیماست و حداقل پنج تا جواب اماده بعد از جواب اونها
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    23 28
    ناو آمریکایی را باید مصادره می کردند بدلیل دفاع پیشگیرانه هرگونه ماجراجویی عواقب وحشتناک برای آمریکا باید بهمراه داشته باشد اقدام دلیرمردان سپاه مورد حمایت تمام غیرتمندان و وطن دوستان است انتشار تصاویر نشان از ترس و واهمه شدید آمریکایی ها دارد
  • مادرومعلم IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    49 10
    آمریکایی درآب های ماچه غلطی می‌کند؟!!! مرگ برآمریکا
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    19 18
    اقتدار یعنی همین. خلیج فارس واس ماس. وطن فروش ها هم میتونن سرشون رو به دیوار بکوبن.
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    23 8
    این سگهای آشغال را از خلیج همیشه فارس بیرن بیندازید زنده باد دلاوران سپاه و ارتش
  • امیرحسین US ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    27 20
    حاج قاسم عزیزو هم سر همین کارا از میان ما بردن. ول کنید این مسخره بازیارو.
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      11 8
      لطفا حقیر زاده ها ساکت شن.
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      3 10
      دوستان لطفا توهین نکنید. هرکی حاج قاسم رو دوست داره عزیز هست.
    • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      9 5
      ان شاء الله خودت به گور واصل بشی تا قدر این امنیت رو بفهمی.
  • علی IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    21 10
    آمریکا قبل از آنکه مثل موش مرده از منطقه به بیرون پرت شود خودش برود سنگین تر است
  • سرباز IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    22 11
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    23 20
    این کارابرا بعضی ها خوش میاد بازی نیست جنگ با ابرقدرت جهان هست.شوخی هم نیست.بایستی سیاستمداران عقل دیپلماسی ودرایت به خرج بدن.در عالم دولتمداری ۱درصد جنگ هست ۹۹درصد.منافع ملی.اقتصادی.وضعیت مردم.دیپلماسی بدون غرض شخصی وایدولوژی ودر نظر گرفتن عموم
    • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      22 19
      برو یه سری وسیله بفرست اونور برای این ابر قدرت جهان اینقد کیسه زباله تنشون نکنن!!
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      25 6
      لطفا به ابر قدرت جهان بگویید انقدر ماسک دزدی نکند.
  • محمد IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    27 22
    ننگ بر مزدور اجنبی
    • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      4 2
      توجه کردین ؟ 17-18 نفر به ننگ بر مزدور اجنبی منفی دادن !!! یعنی مزدور اجنبین دیگه ! خخخخخخ
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    18 8
    110000افرین
  • مهدی رشیدی نوده IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    22 14
    احسنت به رزمندگان سپاه پاسداران دروود برشما بهترین تصویری بود که دیدم از شجاعت شما مثل همیشه
  • علی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    26 27
    با قایق میخوان حربف ناو بشن . متوهم ها
    • IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      28 25
      تو رو باید یه قلاده زد گردنت فرستاد برای بن سلمان تا اونجا حافظ منافعش باشی. نادان؟ می تونی بری مستند ببینی همین قایق ها (البته اونا اینقد پیشرفته نبودن) زمان جنگ چه بلایی سر ارباب آوردن.
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      41 21
      زمان جنگ قایق ها حمله کردن به ناوهای امریکایی ، بعد عملیات اخوندک اتفاق افتاد و کل ناوگان نیرو دریایی ایران غرق شد . ۹۰٪ شماها اندازه ی بچه اطلاعات ندارین و ی مشت متوهم هستین
    • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      9 6
      عاخه 10 تا قایق بدون سرنشین انتحاری سپاه بخورن به یه ناو آمریکایی که میره هوا با توجه به اون حجم سوختی هم که دارن، بعدش هم زمان جنگ ما تنها و بدون تجهیزات بودیم اون زمان گذشت، البته اون زمان هم حریف ما نشدن الان هم نمیشن، در ضمن اون زمان موشک نداشتیم اون هم دقیق ترین موشک های جهان رو
  • DE ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    34 19
    این‌‌ احمق های تروریست سنتکام فکر می‌کنند فقط همین چند قایق تندر رو هستش که با این ها درگیر خواهند شد نمی دونند که‌موشک های پیشرفته روی آنها قفل شده و با یک حرکت اشتباه به قهر دریا خواهند رفت .مرگ بر تروریست های سنتکام مرگ بر امریکا و امریکائی
  • وطن دوست TR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    22 17
    درود خدا بر سربازان ارتشی و سماهی دلاور ان خائنانی که از ترس دنبال پوشک هستند بدانند این مبارزه تنها محدود به ایران نخواهد شد و سریازان شیعه اسلام و شیعیان بدون مرز دیگر کشورها چنان بلایی سر امریکا و خاینان داخلی در کل دنیا بیاورند که مرگ برای انها مثل مربای به به خواهد شد این تو بمیری از ان تو بمیری ها نیست در این تو بمیری افراد خاین داخلی هم که در دیکر کشورها هستند به سدت به درک خواهند رفت
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    34 18
    سنتکام سازمان تروریستی است
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      25 8
      سنتکام مخفف = سازمان نحس تروریستی کافران امریکایی مزدور!! :-)
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    21 16
    اینقدر نگو چشم آبی. منم چشمم آبیه ، خوب بهم بر میخوره. حرف دهنتو بفهم مشرق. حسووووود! چشم خودت آبی نیست اینقدر بدت از ما چشم آبیا میاددددد.
  • علی خدایی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    15 5
    باید ناوگان نیروی دریایی کشورمان همیشه تکنولوژی دریایی بسازد ناو و زیر دریایی و بدون سرنشین ها ساحل به دریا و پهبادی که در دریایی همیشه فارس دریای همان دریایی اقیانوس هند و دریایی شده و دریای مدیترانه باید ناوگان نیرویی دریایی داشته باشیم
  • سجاد IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    21 24
    واقعا باید به این غیرتمندان وطن افتخار کرد و باید بگم که حمله سپاه پاسداران به کشتی های آمریکایی مثل حمله زنبورها یک کندو به یک انسان میباشد که درکوتاه ترین زمان می‌تواند زهرخودرا خالی کند و آمریکایی ها از داشتن همچنین نیروهای با غیرتی محروم هستند ومثل یک مترسک با اولین تیر ترس دروجود آنها سرازیر خواهد شد واقعا باید به ارتش و سپاه تبریک گفت که دربعضی از جاها حتی کم کاری های مجلس و دولت رو هم جبران می‌کنند و ای کاش صنعت خودروسازی هم زیرنظر این ها یا دراختیار اینها بود.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    24 18
    ما ملت امام حسینیم پوست تروریست ها رو می کنیم
  • هادی IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    23 10
    درود به سپاه پاسداران لبیک یا مهدی
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    13 31
    باید میزدن. آمریکا خلیج پارس چه غلطی میکنه. برن خلیج خوکها رزمایش برگزار کنند.
  • 1 IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    15 19
    سایز آمریکا و ایران... در تصویر (یکی از شناورهای سبک آمریکا در محاصره قایق های تندروی سپاه) کاملا مشخص است. واقعا نمیدونم چطور شد از سپاه عظیم کوروش و داریوش به این اندازه رسیدیم... دلخوش به این مقدار نباشید!
    • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      4 0
      :/
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      6 3
      داداش من خودم تاریخ دان و عاشق ایران هستم ولی شما سپاه کوروش بزرگ و داریوش شاه رو بزار جلو سپاه الان، اولند قابل مقایسه نیست دومند خو اونا شکست میخورن
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      12 2
      آقای 14:34 شما که چیزی از جنگ و تاکتیک و غیره نمیدونی لطفأ اظهار نظر نکن و کورش و داریوش رو هم تو قبر نلرزون. اونایی که دکترین دفاعی ایران رو طراحی کردن بهتر از من وشما اینهارو بلدن بزار کارشونو بکنن از پای بی بی سی هم پاشو!
  • Sadan IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    17 27
    درود بر مرزدارانی که خالصانه کار میکنن برای این انقلاب و یه عده ضد انقلاب که بهره ی مادی این انقلاب رو میبرن و همش غر میزنن.
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    16 24
    کالیفرنیا آخرین ایالت ایران باستان
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    22 19
    لعنت بر پدر امریکا و دوستداران داخلی و خارجیش
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      0 1
      14:47 الهی آمین!
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    20 12
    مثل اینکه تنشون میخاره برای عین الجسد شدن ناوشون!!!
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    15 28
    طویله های خالی زیادی هستند که آماده اند گوسفندهای آمریکایی را درخود جای دهند منم یکی اجاره کردم وخوب میدونم برای نگهداری گله ای از همین گوسفندهای بیچاره آمریکایی آماده است . من به آمریکاییها میگم درسته که روی پیشگوییهای نوسترآداموس رفتار میکنید وچون اوگفته ناوگانی از کشتیهای شما درخلیج فارس پودر میشن ناوها رو به دورترین جاها بردین اما چه اونا بیارید چه همین هاهم باشن پودرخواهند شد بنابراین ازتقدریتون نمی تونید فرار کنید توصیه میکنم بریدجاییکه اومدید چون از عزم راسخ ایرانیها دردفاع ار مرزها وحدودشون تاحدی آگاهید اما خیلی بیشترازاونی که شمافکرمیکنید دردفاع از خود هرایرانی تاچه حد میتواند ویرانگرونابود کنند باشه ...اگر به آمریکاعلاقه مندهستید بریدکشورتون اونجابهتون بیشترنیازدارن اینجا سرنوشت شما نابودی است همین جابه بن سلمان هم میگم نابودی توحتمی است چه ظاهرباشی چه مخفی ایرانیها میدونن بدون التماس و پشت صحنه بودن تو وآل بدبختت آمریکا تکون نمیخورد بنابراین مطمئن باش نابودی تو همانقدرحتمی است که تادیروز آرزو داشتی شیعیان روی زمین رو محوکنی اگراین هشدارکافی نیست پس منتظر مرگ ونابودی خودوخاندانت باش ...این شعارنیست این هشداربی پشتوانه نیست این پیام عزراییل قبل ازمرگ توست وخدامیداند خللی دراین سرنوشتت نیست چراکه اراده الهی برنابودی وشکست شماوآمریکاییهاست هرچندفکرکنید موفقیتتان صدرصد است درعمل خدا وارد عمل میشود ودنیا دست اورادرنابودیتان خواهددید . میدانم توجه نمیکنید پس منتظر مرگتان باشید من هم منتظر نابودی تو وشکست ابدی آمریکاوریزش کاخ سفید هستم همانطورکه نمرودها مردند هرچندزحمت شیعیان ایرانی راسبب شوی !
    • مهدی IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      4 1
      وقتی رزمنده ی ایرانی با اشاره انگشت امریکایی ها رو تهدید میکنه حال میکنم،این دلاور اندازه کفی تریلی جیگر داره،بی وجود های ترسو این را نمی فهمند،شاعر میگه یکی مرد جنگی به از صد هزار
    • من IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      0 7
      اینا همه روتنهایی نوشتی؟!این وقتی که برای نوشتن این چیزا گذاشتی رودرراه علم گذاشته بودی العان یه زیردریایی ساخته بودی وناوامریکاروباهاش سرنگون میکردی.باباتودیگه چقدزبیکاری!
    • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      3 1
      جناب "من" 01:17 تو اگه خودت سواد داشتی "الان" رو " العان" نمینوشتی کلنگی، برو با تکنولوژی پیشرفتت یه وافور " های تک" بساز !!
  • DE ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    5 27
    یعنی آمریکا با این گستاخی در دوربر مرزهای ایران جولان میدهد؟؟؟
    • DE ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      12 3
      نه دُرو بر مرزهای ایران نه داخل آبهای ایران فعلا خلیج فارس یک راه برای تردد برای همه دارد هنوز خبری نشده که تنگه هرمز را بخواهیم ببندیم. اگر جرات دارند پایشان را اینطرف مرز آبی یا هوایی یا زمینی ما بگذارند.
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    20 11
    ترامپ دیوانه برو بمیر قاتل کثافت
  • کرد IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    22 20
    درود خدا بر دلیر مردان سپاه از غیرتتون لذت بردم... مرد میخواد آدم خدایی میخواد اینجور راحت بره توی دل خطر بخاطر حفظ وطن... خوش به سعادتتون درود خدا برشما...
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    15 26
    زنده باد سپاه پاینده باد ایران اونایی که همیشه می ترسین برید و ببینید چه ابرقدرتهایی جلوی آمریکا جرات عرض اندام ندارن برای همینه که کوچکترین حرکات سپاه برای ما باعث افتخاره زنده باد ایران پاینده باد رهبر
  • علی IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    9 10
    چندتا راکت سمت پایگاههای امریکایی زدیم چندروز بعدش سرادر عزیزمون راترور کردن حالا هم داریم تحریکشون میکنیم بعدش هم میان یه بزرگی ازما رو ترورمیکنن اخه این چه کاریه اگه میخواین بزنید این ناو رومنفجرش کنید دیگه این تحرکات چیه
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      7 2
      . اینا رو به بی بی سی بگو خَر کیف شین.. خدایا یعنی اینا ایرانی هستن؟؟!!!!
  • علی IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    7 2
    اینجا نه خلیچ کره هست نه خلیج ویتنام و نه حاشیه کشورای عربی... بیاین اون چکی که باباتون تو بچگی نزده بهتون از بچه های ارتش و سپاه ایران میخورین
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    14 4
    اون دوستی که در مورد انتقام ایران پی از شهادت حاج قاسم نوشتند لطفا جوبای حال آیت الله مایک یا همان مایک دی آندریا شود. البته اون فقط یه چشمه از کارهای مقاومت بود. منتظر اقدامات موثر بعدی باشید. هسته های ضربت مقاومت خیلی صبور هستند. عجله کار شیطان است.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    11 5
    آمریکایی‌ها را اگه به حال خود شان رها کنید خیلی گوه اضافه می‌خورند دم بچههای سپاه گرم که بهشون خر فهم کردن که اینجا بی صحاب نیست
  • بهرام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    3 3
    آقای میرزایی اولین شرط را متوجه شدیم شرطهای بعدی را همه را باهم اعلام کنید رودرواسی نکنید ما درجریان هستیم وام یک میلیونی قاعدتا باید شصت تا شرط داشته باشد
  • خلیل IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    8 2
    درود سلام بر شما دلاورمردان ایران غزیز دل هستید
  • یک مادر ایران IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    12 4
    مقامت تا ظهور انشالله . با درایت سربازان گمنام امام زمان عج .
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    10 13
    فیل و مورچه
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      15 4
      پشه و نمرود. ماسک برسون ماسک برسون که آبرو داره میره. البته ما از شاگردان زشت کلام توقع دیگه ای نداریم. راحت باش عزیزم.
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      3 4
      یاایران وآمریکا.!
  • Gholamrza IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    15 5
    مگه سپاه کیه برادران من و تو و قوم و خویشاوندان خودمون هستند که سرباز هستند تو سپاه هر چی باشن ایرانی هستند و وطن فروش نیستند . لااقل اگه دین نداریم بهشون احترام بزاریم وقتی من و تو خواب هستیم اونها تو بد ترین شرایط دارن از مرزها نگهداری میکنن چه سپاه چه ارتش چه نیرو انتظامی برا من یکی هستند. فرقی بینشون نمیزارم ایرانی هستند و خون آریایی دارن اگه با عقایدشون مشکل داریم دلیل نمیشه که بهشون بی احترامی کنیم التماس تفکر
  • عبدالرضا IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    8 2
    با سلام خدمت تمام ارکان نظامی ایران سر بلند وقتی این کلیپ رو دیدم ناخداگاه از شوق اشکم اومد عاشقتونم واقعا دمتان گرم لنگه ندارید بخدا از سپاه گرفته تا تمام نیروهای نظامی و انتظامی که هر کدام به نوعی به ایران عزیزخدمت می کنند فقط میتونم با افتخار بگم ایرانی هستم با وجود همه شما عزیزان .ضمنا پسر خودم هم سرباز این مملکت عزیز ایران است خدا پشت و پناه تک تکتان دست همه شما را میبوسم
  • LB ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    19 7
    گارد ساحلی آمریکا در سواحل ایران چه غلطی میکنه؟ دم سپاه گرم
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      2 10
      کل ابهای دنیا جزو سواحلشونه چون تو کل دنیا پایگاه دارن
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      2 2
      غلط کردن تو همه کشورها پایگاه دارن، مجبورشون میکنیم اقلا از منطقه ما برن!!
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    4 7
    خاک بر سر بی ارزشتان بن سلمان حرام زاده ایست که حتی پدر واقعی اش هم معلوم نیست کیه شاید حالیت یا کایا یا ابایزید و... و.... و... باشد بعد بی مقداری امثال تو جان عزیزان خود را فدای این بی ارزش میکنی حرف های زیادی برای جوابت دارم اما فکرش را کردم دیدم که تو حتی ارزش جواب دادن هم نداری به همین.....!!!!!!! حتی از گفتن خاک بر سرت هم پشیمان شدم چون خاک مقدس است و چون تویی بی ار........؟؟؟؟؟؟؟
  • هوادار IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    7 5
    آمريكا براش اقتداري نمانده كه داريد مي ترسید،،امریکا اگه جرات داشت در سیلی عین الاسد نشان میداد،،دوران دنیای تک قطبی دیگه تمام شده و غرب علنا داره نفسهای آخرش را میزنه،،تا نابودی کدخدای توخالی راهی نمانده،اونایی هم که ترسیدن برن پنهان بشن از ترس،،ما تا خدا و رهبری و غیرت داریم از هیچ کسی نمیترسیم،مکتب ما حسینیست
  • حسین رمضانی پاجی IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    25 5
    یک ایران و یک سپاه همیشه شما خدا بیامرزه متدبری که شمارو به وجود اورد سیل سپاه. امنیت سپاه. زلزله سپاه. نیروگاه سپاه. سد سازی و کار شبانه روزی برای ابادی کشور سپاه این اخر هم کرونا سپاه جان خودم و خانواده ام فدای ارم مقدست ای سپاه عزیز
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    4 27
    اينكه زدن پهپاد آمريكايي احترام مي آورد ، شكي در آن نيست ولي اين احترام شكم مردم را سير نمي كند ، براي جوانان بيكار ايجاد اشتغال نمي كند ، مدرسه و بيمارستان نمي سازد ،بازارهاي مالي و اقتصادي مان را شفاف نمي كند ، عدالت اجتماعي ايجاد نمي كند و .......... ولي برجام و ايجاد ارتباط و فضاي تفاهم با دنيا ، اين مواهب را به ملت ايران هديه مي كند البته اگر دلواپسان بگذارند .
    • IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      6 0
      اینا وظیفشون تامین امنیت هست. بی سواد خرفت. وجود تفکر امثال تو باعث شده هنوزم تو این کشور پراید تولید بشه.
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    14 3
    پری جون شوخی نیس خیلیم جدیه .اگه گفتی خلیج فارس مال کیه؟آفرین دختر خوب مال ایرانه ،خب حالا بگو ببینم این همه شناور آمریکایی تو خلیج فارس چه میکنه؟؟آهان دیگه حرفی برا گفتن نداری ،پس عزیزم ساکت باش وحرف نزن.درضمن تو چرا یهویی ۵۰ساله شدی؟پارسال که۴۷سالت بود؟!!!!!
    • مرگ بر منافق داخلی و کسی که از آمریکا میترسه IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      0 9
      اولا کل خلیخ فارس مال ایران پس ملعوم شد خیلی بیسوادی. ثانیا اونها اومدن تو آبهای آزاد و قسمتهای که مال عربهاست و اینکه ما به اونها رو محاصره میکنیم قدرت ما رو نشون میده. ثالثا مگه ما به خواهر مادر تو میگیم پارسال چندسالشون بوده الان چندسالشونه که تو به یه خانم بی احترامی میکنی رابعا عین الاسد رو دیدی تازه بدتر از عین الاسد این بود که از اون موقع به بعد هر کی می اومد یه کتک بهشون میزد. بناچار مجبور شدن باهاشون صلح کنن طالبان رو میگم خامسا چهار سال پیش گریه ارباب هاتون رو دیدی اگه ندیدی مستندفارسی رو ببین
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    14 9
    درود بر سپاه عزیز الان پوشک تروریستهای آمریکایی هم کنار دستمال توالتشون نایاب میشه
  • احمد IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    17 5
    من فقط یک مرد آبدیده و بالاپایین روزگاز دیده هستم فقط میخوام بگم آمریکایی ها به اندازه اپسیلونی هارت و پورت و منم منم که دارن واقعا نیم من هم نیستن . چون با شهامت و اعتماد بنفس بسیار بالا دروغ های قدرتمند میگن الکی از خودشون بت ساختن بخدا ترامپ نمونه بارز این مثل منه . از اینها نباید ترسید و پیش کشید چون به ولله عقب بکشی این پرروهای دروغگو جلوتر میان .اظهار عجز نزد ستم پیشگان خطاست آب کباب باعث طغیان آتش است
  • خادم امام زمان IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    24 2
    درود بر شمادلاوران وکل نیروهای مسلح که برای دفاع از این مرزوبوم ذره ای ترس ندارین وسپاه همچنان مایه رعب وترس دشمنان وخار چشم آمریکای ملعون است
  • ali IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    1 4
    خوب برای این موضوع نظر مردم را نشان می دهید اما درباره موضوعات دیگر مثل حقوق کارگران سکوت می کنید خدا وکیلی کارگرانی که از فشار تورم موجود در جامعه دارن نابود می شن
  • مورچه خوار IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    19 26
    مورچه ها ریختند سر فیل فیل یک تکان خورد همه ریختند زمین بجز یکی از اونها.که گیرکرده بود به گردن فیله.بقیه از روی زمین دادزدند.دودورو دودو خفش کن ...237
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      9 2
      17:33 حتی اگر هم اینطور باشه و دشمن خیلی قوی‌تر از ما باشه که هست این طرز تفکر شما مثل این میمونه که شب تو خیابون یکی که چهارتای هیکل شمارو داره با دوتا قمه بیاد بخواد به ناموس شما تعرض کنه، اون موقع هم چون اون قویتره و زورت بهش نمیرسه میری اون کنار وامیستی نگاه میکنی و پاتم از خط نمیزاری اونور؟؟ یا با چنگ و دندون حتی با علم به احتمال کشته شدنت از ناموست دفاع میکنی؟ ما که این راه دومو انتخاب میکنیم، شما رو نمیدونم!!!
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    10 7
    با موشک خلیج فارس یه حالی بهشون میدادین تا دیگه از این غلطا نکنن
  • ایرانی IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    8 10
    درود بر سپاه عزیز
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    14 18
    نمایشی مضحک از دوطرف که تمایلی به درگیری ندارن فقط تحریماش واسه مردم باقی مونده
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
      2 0
      کاسب مذاکره جان ناراحتی؟ یکم یخ بزار جاش خوب میشه!!!
  • FR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    9 7
    درود بر برادران سپاه که این چشم زهر را از امریکا گرفتند.اگر هر ایرانی در هر جای دنیا یک چشم زهر به امریکا و در اصل به صهیونیزم جهانی برود فاتحه صهیونیست ها خوانده شده و تمام ملتها بخصوص خود مردم امریکا و اروپا از شر انها راحت خواهند شد.به امریکا بگونه ای نگاه کنید که اگر روزی بفهمند چگونه اسیر دست تعدادی محدود خانواده های سرمایه دار صهیونیست هستند،فقط به یک شب بساطشان در جهان جمع خواهد شد.
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    24 13
    کثافتها عین سگ هستند ،باید مرتب چخ شان کرد تا دور شوند، برای سلامتی رهبر عزیزمان وفرزندان برومندش در سپاه صلوات
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    6 5
    ببینید. باید تفهیم بشن که تروریست هستن. تروریست موجودی نفوذیست که در قلمرو دیگری وارد میشه و امنیت اون قلمرو رو بهم میزنه. باید با سیاستی هماهنگ، اگر رسانه های کشور وطن پرست هستن، و همگام با رسانه های عربی که وجدان دارن، بطور مستمر بگید سنتکام = گروهک تروریستی باید بفهمن که جنایت از یونیفورم و هیکل پلیدشون تراوش میکنه. وقتی اینطور گفتمان سازی بشه در منطقه، کم کم در خود ایالات متحده زمزمه به مردم میرسه!!!!!!!!!!!!!!!!
  • NZ ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    8 8
    درود خداوند بر شما, تنها زبان رویارویی در مقابل حیوان درنده فقط برنامه ریزی در حذف آنست.
  • رضا IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    11 3
    سلام قابل توجه وطن فروشان خائن سردار سلیمانی عزیز را وقتی خارجیها تمجیدوتحسین میکنند ومیگویند یک ایرانی باغیرت بود وطن فروشان ناراحت میشوند سپاه وقتی تروریستهای شرق وغرب کشور رامتلاشی میکنند باز وطن فروشان ناراحتند وقتی مسعود طهرانچی چه از لحاظ مادی ومعنوی میلیاردها دلار ضررمیکند ودوباره میگوید وطنم ایران و ترک وطن نمیکنند این گروه خائن باز نگرانند وقتی در کتاب فرماندهان صدام به نوشته یک فرد فرانسوی فرماندهان ارشد صدام میگویند در حین جنگ آنقدر اطلاعات به ما میدادند از خود ایرانیها حالا یا منافقین یا همین هایی که هنوز هم خیانت میکنند آدم از ایرانی بودن خودش وحشت میکند مگر میشود ایرونی بود آینقدر در آغوش اجنوی خوابید سپاه اقتدار ایران وایرانیست سپاه تیغ برنده ایران است وطن فروشها بجای وطن فروشی و خیانت بخودتان بیاید در هر بخشی که میتوانید ایران را بسازید واز همقطاران خودتان بخواهید که این خاک ایران است آن را توتیا کنید نه به حراج بگذارید
  • ایران IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    12 3
    به نظر من باید سیاست بازدارندگی را به سیاست تهاجمی تغییر دهیم تا حساب دست دشمنان ملت ایران بیاد
  • درود خدا بر رهبر و فرزندش حاج مجتبی IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    12 12
    برادران سپاهی با قایق های تندرو و بسیار قدرتمند مجهز به انواع سلاح ها که یک قایق برای نابود کردن کل نیروی دریایی آمریکا کافیست افتخار ما بچه هیاتی های نذری خور امام حسین (که جونم فداش شه) هست یاشاسین ایرانیم آذربایجان افتخاری یمه دارداماری
  • ایران IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    13 3
    وقتش رسیده این آمریکایی ها و کل کشور آمریکا هم گریه بکنند!!!!!!دیگر وقت خوشحالی آمریکایی کثافت به پایان رسیده و به زودی به جهنم فرستاده خواهند شد
  • M.h IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    11 4
    به زودی دنیا متوجه میشه ایران یعنی چی، به زودی دنیا شاهد مرگ فرعون ها توسط مگس های کوچک خواهد بود. مشکل شما اوسکلای غرب پرست وطن فروش هیچی ندار اینه که سندروم خود تحقیری دارید. شما که میگی بمب اتم آمریکا، یعنی هرکسی با تانک چند تنی جنگ کنه نمیشه با یدونه آر پی جی ۲ کیلویی منهدمش کرد؟؟؟؟ مشکل شما اینه که مغزی واسه فکر کردن ندارید. مشکل شما وطن فروشا اینه که هیچی از استراتژی و نبرد سیستماتیک نمیدونید، مشکل شما بی غیرتا اینه که هیجی از ایدئولوژی نمیدونید. غرق فیلمای هالیوودی شدین. من نه هذب اللهی هستم نه نظامی نه بسیجی. من یه ایرانیه وطن پرستم که نسبت به مسائل کشورم کاملا آگاهم و مطالعه کردم در موردش. زنده باید ایران زنده باد سپاه زنده باد خامنه ای
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    10 1
    *درود خداوندبرعزیزان سپاه-تاسپاه هست هیچ هراسی ازدشمن تادندان مسلح نداریم-در8سال دفاع مقدس شاهد افتخارات سپاه عزیز بوده ایم-خداپشت وپناه شما عزیزان که درتمام سختی هادرایران کنارملت عزیرمان هستید سپاه افتخارایران است-خداوند دوست دارانش حفظ ودشمنانش رانیست ونابود کند-
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    1 4
    باید هشیار باشیم. آنها در لحظه ای که هیچیک تز ما تصور نمی کنیم حمله عظیم و جهنمی خود را شروع می کنند و باید بدانیم هرچقدر هم ما قدرت بازدارندگی داشته باشیم، آنها هم سرسخت تر از آن هستند که به این زودی ها صحنه را ترک کنند. برای جنگی بسیار عظیم تر از جنگ با عراق در سال ۵٩ آماده باشیم.
  • رضا IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    11 1
    سلام دوستان میخام بگم اگه غیرت ما ایرانی نبود آمریکا با ما چکار که نمیکرد
  • علی اکبر حجاری زاد IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    12 1
    خداقوت . جائی که عقاب پر بریزد از پشه لاغری چه خیزد . تقدیم به اونائی که دنبال کدخدا بودند و هستند . دمتان گرم . خداوند نگهدارتان باد بازوان پرتوان ایران و اسلام و رهبری
  • Ali IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    5 1
    ناو آمریکایی در آب های خلیج فارس چه غلطی می‌کند، هر کسی نزدیک ایران بشود و باعث ایجاد ناامنی شود باید بهش درس عبرت بدیم تا یاد بگیرند، اگه کاری بهشون نداشته باشین پرو می‌شوند، ❤️زنده باد سپاه پاسداران ❤️
  • JP ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    6 1
    بهتره بگوییم تروریست های چشم سفید...!!! خخخ
  • من IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    1 2
    بایدحتما چهارتا فحش وناسزا بنویسم تاکامنت منم منتشربشه؟!مثلا چه چیزبدی نوشته بودم که منتشرنکردی؟!طرف جانشواول کارنذرکرده توفضای مجازی البته توفضای واقعیش معلوم نیست چون نه جنسیتش مشخصه نه سن وسالش ونه مقداردل وجگرش ولی قاطی کامنتش صدتا بدوبیراه میفرسته برای دیگران ولی بخاطرهمون کلمه اول سریع منتشرمیکنی!!!ابه نظرخودت این ازادی کلامه؟!
  • عباسعلی IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    9 1
    درودبرسپاه دلاور
  • ایرانی IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    7 1
    دولت آمریکا رودست هر چی تروریست هست رو آورده ، بر همه مردم دنیا دیگه روشن شده که آمریکائیها مثل لاشخورهایی هستند که دور دنیا می چرخند تا یه ضعیفی رو گیر بیارند و بخورند. اساس کشور آمریکا بر اصل دزدی بنا شده . آمریکائیها بارها خون عزیزان ما رو روی زمین ریختند. ما ملتی نیستیم که خفت رو بپذیریم ما تمدنی چند هزارساله داریم و به آن می بالیم. دیگر زمان آن رسیده که درسی به آنها بدهیم که به وحشیگریهای خودشون توی این منطقه خاتمه بدهند . ما ملت شهادتیم.ایران پر از سردار سلیمانی است. یا علی
  • محمود IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    1 2
    طرفین باید احتیاط کامل نمایند درگیری بوجود نیاید .درگیری ها عموما باعث خسارات به کشورهای جهان سوم شده و سود سرشار حاصل ازدرگیری موجب رونق کارتل های اسلحه سازی شده .کشور ایران پانزد ه هزار کیلومتر با آمریکا دارد انشالله جنگ پیش نیاید.
  • Ali IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    12 1
    بزنید پودر کنید این اسباب بازی آمریکاییا رو تو منطقه ما چ غلطی میکنن عقب افتاده ها
  • علی مرموزی IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    13 1
    با سلام اقتدار سپاه در آبهای نیلگون خلیج فارس باعث افتخار و غرور ما ایرانیان به ویژه مردمان ساحل نشین خلیج فارس است خدا یاریتان کند
  • ناشناس IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    1 11
    جنگ زرگری ایران و آمریکا تمامی نداره
  • علیرضا IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    4 1
    همین آدمهای ضعیف النفس امریکا را بزرگ کردند مثل حکومت طاغوت و امروز ال سعود صهیونیستی و این نمک خورده های کدخدا که بد جوری نمک گیر شده اند البته با اربابشان همزاد پنداری میکنند و خبر از فطرت اربابشان ندارند هنوز به هیچ نوکری رحم نکرده اند و هیچ کس از جای دفنشان هم خبر ندارد ، این
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    9 2
    آمریکایی ها ی تروریسم شما توخلیج فارس چه غلطی میکنید. از اون سر دنیا اومدید تومنطقه ما خدا نابودتون کنه نیست بشید از صحنه روزگار محو بشید.!!!
    • انقلابی IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      4 0
      در جواب اونی که میگه اونا تا تو خلیج فارس اومدن شما اگر جرات داری تا نزدیک مرز اونا بروید باید بگویمت که اول ما مرض نداریم که نزدیک مرز اونا بریم و هر روز هزینه ماموریت بدیم دوما خودمون را در محاصره دشمن بیندازیم
    • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      3 0
      دزد هستن همشون
  • حسین IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    1 0
    متاسفانه ما در طول زمان بررسی کنیم از ادمهای ساده لوح که مسولیتهای بززرگ در دستشون کم ضربه نخوردیم،الان ما چوب یکسری آدم ساده لوح و عواقب کار های ساده لوحانه ی اونارو داریم میخوریم،،، دم بچه ها و جوانان سپاهی گرم آفرین به غیرتشون،این دزدان خونخوار آمریکایی رو باید ادب کرد که بجای دور زدن تو ابهای منطقه ما و جاسوسی و فضولی احمقانه برن گم شن تو کشور خودشون.برای همه دنیا کدخدایی ولی برای ما یک حکومت دزد و خونخواری،مرگ بر امریکا
  • نام IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    1 0
    درود بر شرف افرادی که در حال حاضر از خاک و ناموس موافق و مخالف خودش حفاظت میکنه.
  • جانبازمحمدمومیوند IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
    3 0
    تاانجای‌من‌شناخت‌دارم‌مثل‌موش‌میمانندمن‌یکی‌هریف۲۰۰نفراونهاهستم‌. امتحانش‌مرجانیست‌‌چون‌تاریخ‌نشان‌داده
  • محمدمهرابی IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    4 0
    2678وقتی. میترسی. وازانهمه.جسارت.دریادلان.سپاه.رانمیتوانی ببینی.خب.به.نوکران.کدخدای.ذلیل.وعلیل پناه. ببرید. وساکت.بنشینیدتماشاکنید
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    3 0
    ترس برادر مرگه منافقین برید بمیرید دمشون گرم دلمون رو حال آوردن نتیجه در افتادن با دم شیر عواقب داره دیگه پیغام خوبی فرستادن بازم دمشون گرم
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 3
    البته که نیروهای مسلح باعث افتخارند همیشه نیروهای مسلح ایرانی افتخار افرین بوده من کوچک بودم ولی یادم نیروهای مسلح ایران ظرف ۲۴ ساعت ارتش عراق را در هم کوبید و دولت عراق تسلیم شد
  • انقلابی IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    5 7
    برادران سپاهی خسته نباشید جانم فدای رهبرم کمک خواستید فقط اشاره
  • علی میرزا طاوس نژاد IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    4 0
    خدایا تو بدان از دلم نمی آید اسم حیوانی که عوعو میکند رو اینا بذارم این ول های بی اساس خوب میدانند اینجا ایران است و بیشه شیران و علیرغم اینکه تغاص خون شهید سلیمانی را نکرده ایم اگر نفهمی و حرکت اضافی بکنند این یه مشت آهنی که آوردن با همه جانوران داخلیشان چزغالشان خواهیم کرد و به قعر دریا خواهیم فرستاد انشااله
  • علیرضا بخشی IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    4 0
    من از نیروهای بیدا ر ورزمنده گان جان برکف سپاه ونیروی دریایی تمام کسانی که بادل وجان از این خاک ومرز وبوم جان برکف گذاشته واز ایران عزیزمان محافظت میکنند کمال تشکر رادارم واز خدای بزرگ ومهربان سلامتی وسربلندی را تقاضا دارم موفق وسالم وبیدار باشید .
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    از طرف شاه لایک
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    3 0
    دورو د خدا بر تو باد ای امام که ما را از زیر بار فاسدان نجات دادی وبه ملت ایران را سربلند کردی حاضریم در رکابت کشته شویم وافتخار می کنیم امام دوستت دارم
  • جواد CA ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    2 0
    ای سپه عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ، عرض خود می بری و زحمت ما می داری.
  • علیرضا محمدی IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    4 0
    امریکا هیچ نیست و نصرت خدا با ماست .ابر قدرت جهان حال در برابر دلاور مردان می لرزد به یاری خدا و تلاش جهاد گران موشکهای نقطه زن سبک وزن با قدرت تخریبی بالا بر روی شناورهای دلاوران سپاه خواهد رفت و ما ایرانی هستیم و مرد ترس نیستیم یک ناو امریکایی با برخورد یک شناور با تی ان تی نابود می شود نصرت خدا با ماست...
  • حسین GB ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 0
    سلام .تا آخرین خون در مقابل حوباب های مثل روی آب برابر این گونه دشمن ایستاده و شکست خواهیم داد
  • Sabif IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    4 0
    هرچقدر میخواین سرکله حرف هاتون بزنین ازترس خودشون تصلیحات آوردن فقط اینو بدونین آمریکا ازمنطقه رفتنیه جارو خاک انداز امادس
  • جلال IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    3 0
    امریکا جلوی نیروهایی که زیرنظر سپاه هستن کم اورده وای بحالش که سپاه مسقیم وارد نبرد بشه اون وقت میفهمید قرش شیر ایرانی به چی میگن
  • ایران IR ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    5 0
    تو عکس ناو امریکارو دیدی ترسیدی پس اون سپاهی با همون قایق کوچک سه متری ناو امریکا رفت زیاد میترسی این عکسهارو نگاه نکن برو زیر پتو جانم فدایه رهبر جانم فدایه سپاه
  • فدائی حیدری رضاقلی IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    3 0
    باخسته نباشیدبه دلاورمردان ارتش بزرگ ایران از زمینی داخلی مرزی وهوائی ودریائی وسپاه همیشه بیدارشیراماده شکارهرگونه متجاوزودرودبررهبرفرزانه که ازاول فرمودندامریکا قابل مذاکره نیست خداوندسایه رهبری راازسرملت غیورایران کم نکندعمرباعزت عنایت کندبه خواست خداپایان تحریم ومذاکره است نه فقط امریکا بلکه اسرائیل ودیگرکشورهای منطقه که خودراپرچمداراسلام میدانندامابوئی ازاسلام نبرده وعین همان زمان جاهلیت ایران رادشمن میدانندروبه نابودی خوهندرفت وارزوی خلع صلاح ماراباخودبه گورمی برندخداقوت به دلیران ایران
  • فدائی حیدری رضاقلی IR ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    3 0
    اقایایانی که میگویندقدرت اتمی امریکا شوخی نیست ویاسپاه همیشه تنش ایجا دمیکندخودمن ا زخیلی مسائل وازبعضی مسئولین ناراحت هستم حق مسلم یک ایرانی است اماثروت تمام دنیا رابهم مجانی بدهند حاضرنیستم با یک وجب خاک وطن عوض کنم وطن فروشی بدترین کارادمی مشگل داریم که انهم فشارهمین اپاچی هابا همدستانشان هست هیچ کجاامنیت داخلی ومرزی ایران ندارددست کلیه عزیزانی که خواب ندارندتامباداپرنده ای تجاوزکنددردنکندعزت وسایه رهبری هم ازسرمان کم نشودمابقی کارهادرست میشودامیوارباشیم نه مردم راناامیدکنیم کسانی که مملکت رارهاکردندورفتند صدارزودارندبتوانندبرگردنداماروی سیاهندعوض ناامیدی ازدل دعامیکنم بررای حفظ شیرمردان سپاه وارتش
  • رضا IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    4 2
    اقاالان باهم دعواکردن درست نیست مملکت درگیرکروناست همه بایدبه هم کمک کنیم خدالعنت کنه اون کسای که درمملکت دارن خیانت میکنند
  • عبدالوحید AE ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    4 0
    خوب کاری میکنن بچه های سپاه ورهبر اگر چه ریسس جمهور وریس بخش معشیتی ما مردم رامسخره قرار دادن
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    1 4
    کاش به جای قایق بازی به فکر تجارت بین الملل بودیم
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      2 0
      اینجا وزارت اقتصاد و کار و رفاه و فلان نیست، می تونی تشریف ببری خدمت جناب وزرا و رئیس محترمی که از مردم رای گرفتن عرایضت رو تقدیم کنی. با وجود احمق هایی چون شما نمی شه به ساخت پراید با این کیفیت و این قمیت اعتراض کرد.
  • حمید IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    4 0
    امده منطقه را به ویروس الوده کند جز شرارت کاری ندارد درود بر سپاه
  • ناشناس IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    2 5
    اگر جنگ بشه بحث سر توان دفاعی نیست مهم اینه که آمریکا توان زدن کشور ما و مردم عادی رو داره اما ما توان اینکار رو نداریم چون پایگاهی در اطراف کشور آمریکا نداریم
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      3 0
      نه تو نه اربابت 40 ساله هیچ غلطی نکردین. 40 سال دیگه هم همینجور زِر بزنین. ما به جای زِر زدن پهپاد می زنیم، عین الاسد می زنیم، 4 تا 4 تا نفتکش می زنیم، ارامکو می زنیم، اینقد بزنیم تو سرتون که آب بشید. با عرض احترام و کمال تشکر از دلسوزی جنابعالی، چخه
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
      3 0
      جناب 10:58 شما ناشناس نیستید اتفاقا خیلی هم شناخته شده هستید. پیشنهاد می کنیم به جای نگران مردم ایران بودن قدری تجهیزات پزشکی برای کادر درمان تروریست های رژیم آمریکا بفرستید تا از پوشیدن کیسه ی زباله خودداری کنند.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    3 0
    دور تا دور ایران رو تروریستها گرفتن . چرا سرکوبشون نمیکنید .
  • اکرم IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    5 0
    خدایا سپاه ما رو حفظ کن الهی آمین
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    4 0
    کورباد چشم دشمنان داخل وخارج دلیر مردان لشکر اسلام
  • مدافع مرز IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    5 0
    با سلام و درود رهبر فرهیخته جمهوری اسلامی ایران تمام ایرانیان عزیز. دوستان ما همه ایرانی هستیم و با صدای بلند فریاد میزنم که هیچ جای دنیا غیرتی به مثال غیرت و شجاعت ایرانی پیدا نمیکنید. لطفا اگر حامی وطن هستید به هیچ وجه تلاش مرزبانان نیروهای مسلح را نادیده نگیرید . من مدافع مرز هستم و میفهمم که چقدر جسارت و جرات میخواهد که بخواهی تصور کنی که به ناوهای جنگی حتی نزدیک شوی . اما این جسارت و شجاعت را فقط در یک ایرانی خواهید دید و بس. دوستانی که سنگ دشمنان را به سینه میزنند که البته ۱۰۰ درصد ایرانی نیستند بدانند که جوانان مرزدار ما ،واقف به همه مشکلات اقتصادی مردم مظلوم این سرزمین هستند این جوانان کفن بر تن را از خودتان بدانید . وظیفه ما امنیت شماست ما سردار سلیمانی ها در این مسیر داده ایم تا شما در کنار خانواده امنیت داشته باشید . اما دشمنان این مرز و بوم به فکر آبادی و آسایش شما نیستند آنها فقط و فقط به نابودی شما می اندیشند . پس سعی کنید این حرکت شناورهای سپاه رو یه ضربه بزرگ ببینید و بدانید یک مرزبان ایرانی به دنبال تنش نیست . ما جوانان از خودمان و خانواده مان می گذریم چون تمامه مردم شریف ایران را خانواده خود میدانیم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. و در انتها از دولتمردان عزیزم میخواهم تا با کمک سایر نهاد های دولتی و خصوصی واقعا چاره ای به جهت رفع مشکلات حقوقی و معیشتی تمام مردم عزیز کشورم کنند. ایرانی با عزت است . شما مردم پاک و غیور با صبوری در برابر تمام مشکلات اقتصادی ، چشم دنیا را به خود خیره کردید . ایشالا.. دست به دست هم از مشکلات گذر میکنیم . دعای شما پشتکار جوانان غیور نیروهای مسلح بوده، هست و خواهد بود. موفق باشید
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    3 0
    درود بر پاسداران شجاع این مرز پرگهر
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    2 0
    خدا قوت دلیر مردان
    • حامی IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
      1 0
      درود خدا بر سپاه اسلام درود خدا بر رهبر عزیز درود خدا بر نیروی دریایی سپاه درود خدا بر سپاه که لرزه بر تن دشمن انداخته
  • سارا IT ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    1 0
    سپاه کار بسیار خوبی کرده دستشان درد نکند درود بر سپاه
  • حسین IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    2 0
    درود و سلام و خدا قوت جانانه به پاسداران غیور اسلام و سربازان امام خامنه ای عزیز
  • امیر IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    2 0
    ای کاش وجود بکنن یه حمله نظامی بکنن ببین اسرائیل و عربستان چطوری نابود میشه
  • یانا IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    2 0
    اگه جای سپاه بودم این ناوره رو ب اتیش میکشیدم تا درس عبرتی شع هم واسع امریکا هم اون گاوای تحت امرش
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    1 0
    این پری مجرد معلومه ازآلبانی نشینهای فسیل هست چون چندتا دیگه ازکامنتهاش رو جاهای دیگه هم دیدم .کسانی که مدام صحبت از قدرت آمریکا میکنن خائنین وخود فروخته های داخلی و خارجی هستن که ناموسشان روهم باافتخار تقدیم غربی ها کرده اند
  • سلطانی IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    خدا قوت عزیزان این مرز وبوم .درپناه خدای بزرگ
  • رهام حسامی IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    0 0
    سپاه نزدیک شناور USNS Invincible نام دارد که سیستم راداری و کنترل آن که روی این شناور قرار دارد متعلق به نیروی هوایی آمریکا بوده شد این کشتی ۲۲۸۵ تن وزن و ۶۸ متر طول داشته و مجموعه خدمه و کاربران سامانه های راداری آن بر روی هم ۵۶ نفر است. در حال حاضر در این کشتی از یک سامانه راداری به اسم ستاره خاکستری استفاده میشود که از نوع آرایه فازی فعال است و گفته می شود این سامانه راداری در دو باند ایکس و اس فعالیت می کندهبر این تیم عملیات دریایی شناور USS Bataan است. این شناور به همراه دو شناور پشتیبانی رزمی USS Oak Hill و USS New York در مجموعه شامل چیزی نزدیک به ۴۵۰۰ ملوان و تفنگدار دریایی بوده و هم اکنون در منطقه خلیج فارس حضور دارند. ناو USS Bataan یک شناور تهاجمی آبی خاکی از کلاس Wasp محسوب می شود که توسط شرکت کشتی سازی Ingalls در آمریکا ساخته شده و با کد LHD-۴ شناخته می شود. ناو USS Bataan بیشتر از ۴۰ هزار تن وزن داشته و طول آن ۲۵۷ متر و عرض آن ۳۱ متر است. خدمه استاندارد این ناو در حدود ۱۲۰۰ نفر است و می تواند تا حدود ۱۶۸۷ نفر تفنگدار دریایی را نیز با خود حمل کند.یتواند علاوه بر قوای مسلح و تجهیزات زرهی، انواع بالگرد های ترابری و تهاجمی و نوع عمود پرواز جنگنده نسل پنجم اف ۳۵ را حمل کند. از دیگر هواگردهایی که این ناو معمولا آنها را حمل می کند می توان به بالگردهایی مثل سری AH-۱Z، UH-۱Y، CH-۵۳E، SH-۷۰ و MV-۲۲ اشاره کرد.در بحث سامانه های راداری این ناوها به سیستم هایی مثل رادار جستجوی هوایی AN/SPS-۴۹ و رادار جستجوی سطحی AN/SPS-۶۷ مجهز هستند. در بخش پیشرانه ناوهای کلاس Wasp به دو دستگاه توربین گازی LM۲۵۰۰ ساخت شرکت جنرال الکتریک مجهز است که سرعت نهایی ۴۱ کیلومتر در ساعت را برای این شناور تامین می کند. برد این ناوها در حرکت با سرعت قریب ۳۳ کیلومتر در ساعت، حدود ۱۷ هزار و ۶۰۰ کیلومتر است.ابتدا سیستم رادار را مختل کرد و عملا ارتباط ان با سایرین قطع شد و سپس پیامی ارسال کرد که دو ناو دیگر ربه طرف ساحل ایران بروند و بعد سپاه ان را غنیمت گرفت و شکار کرد بعلاوه USS Bataanوشناور دیگر در این گروه USS New York است که از جمله شناورهای کلاس San Antonio بوده و نقش پشتیبانی از تهاجم آبی خاکی را بر عهده دارد. و این شناور بدون درگیری تسلیم سپاه شد
    • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
      0 0
      داداش اخوی معلومه چی زدی تو هپورت هستی یا فیلم روت اثر گذاشته فکر کنم قرص روان گردان میخوری .
  • اسماعیل IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 0
    ۱۲:۳۴ کجای دنیا هستی زیرخاک هم بوده باشی.باید میدیدی این ناوهای ایرانی بودن بنزین تا خاک امریکا بردن کسی که خود ش به خواب زده نمیشه بیدارکرد اینقدرحقیر هستی توانایی کشورتونمیبینی وطن فروش
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
    0 0
    آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه ما ملت قدرتمندی هستیم اگه پاش بیفته هیچ قدرتی حریف ما نمیشه
  • علی IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    بنازم به قدرت سپاه که لرزه به اندام زورگویان بالاخص آمریکا،اسرائیل ووو میندازه ماشالله یا علی مدد،دمتون گرم با دیدنش غرور تمام وجود هرایران خواه رو میگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس