کد خبر 1062301
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
لوگوی پرسپولیس

درحالی که در خصوص انتخاب مدیرعامل پرسپولیس گمانه‌زنی‌ها زیادست اما هنوز هیچ فرد خاصی برای مدیرعاملی مدنظر نیست.

به گزارش مشرق، تکمیل نبودن اعضای هیات مدیره پرسپولیس باعث شده تا در خصوص انتخاب مدیرعامل و وضعیت مدیریتی در این باشگاه، هر روز اخبار متناقض و گمانه زنی های بیشتری دست به دست شود.

اینطور که شواهد نشان می دهد، وزارت ورزش برای انتخاب یک یا دو عضو دیگر برای هیات مدیره در حال رایزنی با افراد مختلف، به خصوص فعال در حوزه اقتصادی است. وقتی تا امروز، از سوی این نهاد خبر رسمی اعلام نمی شود، به این معناست که هنوز وزارت نشینان با افراد مورد نظر خود به جمع بندی نهایی نرسیده اند. همین باعث شده در خصوص وضعیت مدیریتی باشگاه اخباری تولید شود که هر روز هوادار این تیم، گمراه تر از قبل می شود.

در این مدت، نام های مختلفی برای حضور در هیات مدیره و به خصوص به عنوان مدیرعامل مطرح شده که گاها حضور برخی از آنها به عنوان مدیرعامل عجیب است. افرادی که پیش از این در همین باشگاه امتحان خود را پس داده یا برخی که در سایر باشگاه ها چندان عملکرد موفقی نداشته اند اما به طرز قابل تاملی نام آنها به عنوان گزینه های مدیرعاملی مطرح شده است. 

بیشتر بخوانید:

پرونده سپاهان-پرسپولیس را اصلا نگاه نکردیم

در بین اعضای فعلی هیات مدیره هم هنوز جمع بندی صورت نگرفته است. از مهدی رسول پناه سرپرست فعلی باشگاه به عنوان اصلی ترین گزینه برای مدیرعاملی نام برده می شود. حتی علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش نیز در روزهای اخیر به گزینه بودن وی تاکید کرده اما هنوز برای قبول این سمت، در حال بررسی شرایط است.

از بین دو گزینه دیگر، یعنی علی رغبتی و مهرداد هاشمی هم هیچ کدام تمایل به حضور در مسند مدیرعاملی ندارند. درواقع، آنها تا امروز تمایلی برای رسیدن به این صندلی نشان نداده و ترجیح می دهند صرفا عضویت هیئت مدیره بمانند. 

وضعیت اقتصادی باشگاه و بدهی های سنگین سرخپوشان به افراد خارجی و پرداخت هایی که باید به اعضای فعلی انجام شود، باعث شده تا قبول مدیرعاملی به همین راحتی نباشد. 

اید در آینده ای نزدیک و با نبود فردی اصلح در بیرون از مدیریت فعلی پرسپولیس، از بین این سه نفر در نهایت یک نفر مجبور شود این سمت را قبول کند اما هنوز اتفاق جدیدی در باشگاه رخ نداده است. 

شنیده ها حاکی از آن است که قرار است هفته آینده در مورد انتخاب مدیرعامل تصمیم گیری هایی صورت بگیرد. باید منتظر شد و دید آیا به سوای این موضوع، وزارت ورزش و جوانان عضو جدیدی هم به هیات مدیره سرخ ها اضافه می کند یا نه.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس