کد خبر 1062258
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
علی حمودی

کاپیتان تیم فوتبال پیکان می‌گوید در صورت ادامه پیدا نکردن لیگ برتر نباید پرسپولیس به عنوان تیم قهرمان و پیکان هم سقوط کرده معرفی شود.

به گزارش مشرق، علی حمودی درباره وضعیت تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: تیم بسیار خوبی را داریم اما امسال کمی بدشانس بودیم. در بعضی از بازی‌ها استحقاق باخت را نداشتیم و در برخی از بازی‌ها هم داورها اشتباهاتی داشتند که منجر به شکست ما شد. ما در طول فصل واقعا فوتبال خوبی بازی کردیم و هر کسی بازی‌های پیکان را دیده باشد، این موضوع را تایید می‌کند.

وی افزود: درست است که الان در پایین جدول هستیم اما جایگاه واقعی تیم ما اینجا نیست. آقای فرکی تا زمانی که بودند تلاش زیادی انجام دادند اما وقتی دیدند دیگر نمی‌توانند کمکی کنند، از تیم جدا شدند. از زمانی آقای ویسی آمد در تلاش بود تا از نظر روحی و روانی شرایط تیم را بهبود ببخشد که متاسفانه به خاطر کرونا بازی‌ها تعطیل شد و نتوانستیم شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم. امیدوارم با ادامه مسابقات ما هم بتوانیم به بالای جدول صعود کنیم تا در نظر سقوط نباشیم.

بیشتر بخوانید:

پایان لیگ با استفاده از قاعده «فورس ماژور»

کاپیتان تیم فوتبال پیکان درباره اینکه گفته می‌شود شاید ادامه لیگ برگزار نشود هم گفت: اگر قرار نباشد لیگ را ادامه دهند و بگویند تیم‌های پایین جدول به لیگ یک سقوط کنند، به نظر در حق این تیم‌ها ظلم کرده‌اند. الان ٩هفته دیگر از مسابقات باقی مانده‌اند است و ما این شانس را داریم که به بالا جدول صعود کنیم. اگر بخواهند لی را تعطیل کنند، نباید پرسپولیس‌ را قهرمان کنند و این ما را هم سقوط کرده بنامند.

حمودی درباره بحث کاهش دستمزد بازیکنان به خاطر تعلیق لیگ هم گفت: درباره این موضوع باید ببینیم قانون چه می‌گوید اما قطعا ما با باشگاه توافق می‌کنیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷
    3 1
    پرسپولیس که قهرمان هست شک نکن ولی حالا سقوط شمارو خدا میدونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس