کد خبر 1061981
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
پلمپ نمایه

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از پلمب یک هزار و ۷۲۶ واحد صنفی متخلف در ۱۶ روز خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حمید هداوند در تشریح عملکرد کمیته‌های هفت‌گانه مقابله با ویروس کرونا پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: در کنترل مبادی ورودی و خروجی پایتخت از هشتم تا بیست و دوم فروردین، بیش از ۱۴ هزار دستگاه خودرو که فاقد پلاک تهران بودند برگشت داده شدند.

بیشتر بخوانید:

پلمب ۱۱۰ واحد صنفی متخلف در پایتخت

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه از هشتم تا ۲۴ فروردین در محور تهران ـ قم و جاده قدیم تهران ـ قم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۸۵ درصد کاهش تردد  داشته‌ایم، گفت: در این مدت در مجموع تعداد تردد وسایل‌نقلیه در سطح استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت از بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی بازدید و به ۱۷ هزار و ۵۷۱ واحد صنفی تذکر داده شد همچنین تعداد یک هزار و ۷۲۶ واحد صنفی متخلف پلمپ شده است.

ببینید:

عکس/ پلمپ واحدهای غیر مجاز شهر قم

این مقام انتظامی افزود: در این مدت تعداد ۷۰ واحد گشت تلفیقی با نمایندگان اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اتحادیه‌ها به صورت روزانه فعالیت داشته‌اند.

هداوند در تشریح عملکرد کمیته حمل و نقل درون‌شهری، عنوان کرد: در این مدت به بیش از ۹ هزار وسیله‌نقلیه که به بوستانها و پارکها مراجعه کرده بودند تذکر داده و در مواردی جریمه ۳۰ هزار تومانی اعمال شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به عملکرد کمیته فضای مجازی، افزود: همچنین در این مدت ۳۹ نفر که در زمینه تبلیغ و فروش اقلام بهداشتی غیر مجاز فعالیت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در تشریح عملکرد کمیته اطلاع‌رسانی و عملیات روانی، گفت: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با استفاده از پتانسیل رسانه‌های جمعی از جمله صدا و سیما حدود ۱۹۵ دقیقه برنامه تلویزیونی از شبکه‌های مختلف سیما تهیه و سنجش شد  و بیش از ۳۵۴ تخته بنر در سطح شهر با شعار در خانه بمانیم تهیه و نصب شده است.

وی درباره عملکرد کمیته بهداشت نیز گفت: در مدت مذکور حدود ۱۸ هزار پک بهداشتی  شامل ماسک و دستکش و محلول ضد عفونی‌کننده تهیه و در بین کارکنان توزیع شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس