کد خبر 1061813
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
مجلس نمایه - کراپ‌شده

نمایندگان مجلس طی بیانیه‌ای با اشاره به اینکه قانون، حداقل حقوق کارگران را ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین کرده است ، خواستار اجرای مُرّ قانون شدند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای که تقدیم هیئت‌رئیسه کرده‌اند، خواستار اجرای قانون در خصوص افزایش حقوق کارگران شدند.

در همین رابطه سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان مجلس بیانیه‌ای خطاب به دولت برای شرایط دستمزد کارگران صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

طفره دستگاه‌های دولتی از اجرای شرط پرداخت حقوق

وی افزود:این در این بیانیه تاکید شده است که قانون،‌ حداقل حقوق کارگران را ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین کرده است  که باید مر قانون اجرا شود اما متاسفانه دولت مبلغ ۱ میلیون ۸۰۰ هزار تومان را برای دستمزد کارگران در نظر گرفت است.

نقوی حسینی ادامه داد: این بیانیه به امضای حداکثر نمایندگان مجلس رسیده و قرار است فردا در صحن علنی مجلس قرائت شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 0
    حیف توپ که بزنی تو این مجلس. ترکمانچای قانونی ندیده بودیم که تو 20 دقیقه دیدیم.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    3 0
    خدا رو شکر بالاخره کارگر مستضعف رو هم دیدید، خدا پدر بسیج رو بیامرزه اول اون داد زد بعد آقای کواکبیان، بعد نمایندگان، اینها همه تو تاریخ ثبت میشه، همچنین ننگ تصویب 1/800 روی پیشانی دولت وکار فرما بدون امضاء نماینده کارگری که حکایت از بی انصافی محض آقایون داره
  • علیرضا پیش دست IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 0
    کارگران باید تظاهرات مسالمت آمیز داشته باشند تا بتوانند به حقوق خود برسند اما چه کنیم که خیلیها از این موضوع هم سوئ استفاده خواهند کرد در جهت ضربه به نظام که اکثر جزو همین کارفرمایان و پولداران طاقوت هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس