کد خبر 1061807
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷

یک مقاله ی علمی گزارش نوشته شده و انتشار یافته ای است که نتایج تحقیقات و پژوهش های اصلی جدید در حوزه تخصصی خاصی را تشریح می نماید. مقاله علمی باید شرایطی هم داشته باشد بدین صورت که این مقاله می بایست به روش اصلی و حقیقی نگارش و ویرایش شده و با رعایت اصول اخلاق علمی، و در نظر گرفتن مطالعات پیشین تهیه شده باشد. مخاطب اصلی مقالات علمی ، متخصصین رشته تخصصی هستند که در زمینه کاری موضوع تحقیق کار می نمایند.

تعریف مقاله

مطمنا همه ما در مورد موضوعات مختلف سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و … در ملات و روزنامه ها مطالبی را خوانده ایم یا در سمینار ها و سخنرانی هایی که در مورد موضوعات مختلف برگزار می شود شرکت کرده یا متن آن ها از طریق رادیو و تلویزیون به دست ما رسیده است.

همه این نوشته ها و مطالب به نوعی مقاله هایی هستند که به بررسی یک قضیه از یک دیدگاه مشخص و محدود می پردازند به عبارت دیگر در مرور یک موضوع کلی هر اطلاعاتی جزئی و کمی که به صورت متن منتشر می شود و یا در جایی قرائت می گردد می تواند به عنوان مقاله در نظر گرفت.

چند تعریف کوتاه برای مقاله:

مقاله یک قطعه از نوشته است که طبق نقطه نظر شخصی نویسنده نوشته می شود.

مقاله نوشته ای است که به تجزیه و تحلیل عنوان می پردازد.

مقاله دلیلی بر مطالعه ی بیشتر روی موضوع مدنظر است.

مقاله راهی برای ارزیابی درک و فهم شما از موضوع است.

مقاله روشی برای تحکیم اطلاعاتی است که در سمینارها و کنفرانس ارائه می دهید.

دانلود مقاله

در صورتی که برای ترجمه مقاله مورد نظر خود به سایت های اینترنتی مراجعه می کنید توجه داشته باشید که مقالاتی معتبر با ترجمه ای حرفه ای مورد انتخاب قرار دهید. در سایت هایی که چنین مقالاتی ارائه شده است پس از گزینش و خریداری می توانید با انتخاب مقاله و آغاز فرایند دانلود مقاله را در اختیار داشته باشید. دانلود مقالات ترجمه شده یکی از ساده ترین روش هایی است که شما را به مطلب مورد نظرتان می رساند.

هدف از نوشتن مقاله ،توسعه ی مهارتهای مهم و عملکردهای پژوهشی است.نوشتن مقاله به شما اجازه می دهد تا روی مهارتهای ارزشمند خود تمرین کنید و آنها را به دیگران منتقل نمایید.

دانلود مقالات

یکی از مهم‌ترین موضوعات در دنیای علم و فناوری، دسترسی به منابع علمی معتبر با درجه کیفیت بالا است. با طبقه بندی مقاله ها به انواع گوناگون، هر کدام زبان و مخاطب خود را یافته اند. دانلود مقالات ترجمه شده یکی از راهایی است که دسترسی به منابع علمی را برای محقیق به وجود می آورد.

در یک مقاله علمی پژوهشی، ادبیات به عنوان اساس وبنیان کار ارائه می شود و بینش جدیدی را که محقق به دنبال ایجاد آن است، پشتیبانی میکند. این مقالات برخلاف مقالات علمی ترویجی که هدف آن خلاصه کردن و استنتاج مباحث و ایده های دیگران است، این مقالات در پی ایجاد و ترویج موضوع جدیدی هستند.

مقاله ترجمه شده

در واقع انتشار نتایج یک پژوهش علمی باعث تکمیل شدن سیر تکاملی یک مسئله علمی می‌شود؛ به این صورت که محققان بعدی، تحقیقات خود را بر پایه داده‌های تحقیقات پیشین تکمیل می‌سازند. به این منظور اهداف مقالات منتشر شده بایستی آگاه‌سازی مخاطبان و حل یک مسئله علمی جدید باشد و نویسنده مقاله را تنها براساس جذب مخاطب و جلب نظر ویراستاران یک مجله علمی معتبر پایه‌گذاری نکرده باشد.یکی از راهای تکامل سیکل پژوهش استفاده از مقاله ترجمه شده است.

سخن پایانی

درصورتی که قصد دارید مقاله ترجمه شده را تهیه نمایید ما به شما ترجمه جو به ادرس  https://tarjomejo.com را توصیه می کنیم ؛ ترجمه جو در امر فروش مقالات ترجمه شده فعالیت داشته و سعی دارد که بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ها را با شما ارئه نماید

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس