سردار آزمون

استعدادیاب باشگاه کالیاری عنوان کرد: آزمون بازیکن توانمندی است و اگر زنیت به مبلغ 25 میلیون یورو رضایت دهد، ناپولی فردا با او قرارداد امضا کند.

به گزارش مشرق، الکس فیلیکی، استعدادیاب باشگاه کالیاری ایتالیا درباره احتمال انتقال سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه زنیت سن پترزبورگ اظهاراتی را انجام داد.

این مدیر ایتالیایی فوتبال در مصاحبه خود با شبکه «اسکای اسپورت»، گفت: در حالت کلی آزمون یک بازیکن آزمایشی است چون از لحاظ حرفه ای آکادمی فوتبالی خوبی نداشته است اما باید بگویم که او در زمان مناسبی زیرنظر مربی کاربلدی مثل قربان بردیف کار کرد و تبدیل به یک بازیکن خوب شد. با کمک های سرمربی سابق روبین کازان اکنون آزمون یکی از گزینه های بازی در فوتبال اروپا است.

بیشتر بخوانید:

زنیت به دنبال درآمد هنگفت از بازیکن ایرانی

 وی درباره اینکه ناپولی حاضر است برای خرید آزمون مبلغ 25 میلیون یورو پرداخت کند، گفت: به نظرم مسئولان ناپولی در صورت رضایت زنیت به این مبلغ فردا برای امضای قرارداد آماده است. ما می دانیم که قیمت واقعی آزمون مبلغی حدود 40 میلیون یورو است.

استعدادیاب تیم ایتالیایی درباره ویژگی های آزمون که آیا مناسب ناپولی است، گفت: اکنون ناپولی به مهاجم سوم نیاز دارد. قضیه تمدید قرارداد با میلیک رو هوا است. او از اتلتیکو و دو باشگاه انگلیسی پیشنهاد  دارد و مدیر برنامه اش دوست ندارد موکلش در ناپولی بماند به همین خاطر به نظر او در این تیم نمی ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
    0 0
    هر رییس جمهوری امده شعار داده افزایش حقوق برابر با تورم همین روحانی هم همچنین یکی نیست بگه خجالت نمیکشین تورم 45 درصد افزایش حقوق 15 درصد وای به حال بازنشستگان و لعنت خدا بر هر دروغگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس