کد خبر 1061620
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶
عزت الله ضرغامی

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار توییتی مجلس را بازوی اتصال دو قوه دیگر با یکدیگر خواند.

به گزارش مشرق، سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار توییتی مجلس را به عنوان نیرویی برای وصل و مفاهمه دو قوه مجریه و قضائیه عنوان کرد.

ضرغامی تقویت مدیریت‌های کارآمد در قوه مجریه از طریق اصلاح رویه‌ها و تحول در روش‌های نظارتی قوه قضاییه را از مهم‌ترین رویکردهای مجلس جدید معرفی کرد.

او شناخت مجلس به عنوان محلی برای گروکشی و ترساندن دولت کنونی را نفی کرد و نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط ضرغامی را مشاهده می‌کنید:

" دولت را از مجلس یازدهم نترسانید! مجلس محل گروکشی نیست. مجلس، آداپتور وصل و مفاهمه دو قوه دیگر با هم است. از اولویت‌های مجلس آینده، تقویت مدیریت‌های کارآمد در قوه مجریه از طریق اصلاح رویه‌ها و تحول در روش‌های نظارتی قوه قضاییه است. "

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • صابر IR ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    5 20
    ۱. اصلاح قوانین قدیمی ۲. اصلاح قوانین تودرتو ۳. شفافیت واقعی و حقیقی در دولت و نمایندگان ۴. حمایت از معلمان، با افزایش حقوق و کاهش تعهدات اضافی. حمایت از پزشکان، با تغییر رویکرد پول در ازای از بیماریابی به سمت کارمزد در ازای بیماری زدایی. ۵. فشار به دولت با کنار زدن قانونی مدیران پر اشتباه و سپردنشون به دست قوه قضاییه برای اجرای قانون از بالا به پایین. ۶. کمک به قوه قضاییه برای احقاق حق قانونی در مجامع بین المللی و یا فشار بر مجامع بین الملل بهمین منظور. ۷. بررسی موشکافانه بودجه و گزارش به مردم درباره تصمیمات دولت برای کشور. قبلا بحث عمران کشور بود، الآن سر چند میلیارد بحث درست میکنن که میلیاردها تومن ایراد تخصیص بودجه دیده نشه. ۸. رفع مصونیت قضایی بعضی مقامهای دولتی. ۹. الزام دولت به حمایت از تولید داخل و دادخواهی کارخانه داران تولید از مسئولین ناشایست دولت ۱۰. بررسی افرادی که با بند پ وارد مسیولیتهای دولتی شدند. از مدیران بنیادهای نیمه خصوصی گرفته تا ریاستهای سازمانهای دولتی ۱۱. ایجاد رقابت بین ماشینهای واقعا با کیفیت خارجی با ایرانخودرو و سایپا و یا بررسی خیانتهای چندین ساله در این دو ارگان دولتی. ۱۲. حمایت از ورزشکاران قهرمان و یا دارای شانس قهرمانی حداقل از مدتی قبل از شروع مسابقات تا قهرمانی. ۱۳. ورود به ماجرای تعهدات وعده داده شده دولتی و استیضاح مقامات دولتی بخاطر تصمیمات اشتباه مثل حذف یا برگرداندن رویه ها و بازی با زندگی مردم ۱۴. حمایت از فرزندآوری و ازدواج ۱۵. بررسی و ایجاد تیمهای تحقیقاتی دردفاتر نمایندگان مجلس، برای بررسی شکافهای کشور در زمینه اقتصادی، امنیتی و ... ۱۶. سوختن قاچاق(اعم از جعبه سیگار! تا ماشین لامبورگینی!). مالیات بر سیگار. بازخواست دولت در هنگام بحرانها. ۱۷. بازنگری بر یارانه هدفمند، و بررسی عملکرد دولت در سالهای گذشته پیرامون حذف و تاخیر در پرداخت یارانه ها و اختصاص عمرانی یارانه های حذف شده. ۱۸. بررسی مدارس غیرانتفاعی. و.. اینا وقتیه که افراد منافق توی نمایندگان هم شناسای بشن. مثلا طرف از شهر ما رفته مجلس به اسم اصولگرایی ولی وقتی مصاحبه چند سال پیشش رو میخونی درباره اقتصاد کشور به به کرده برای دولت و اگر درست یادم باشه برجام و... . خلاصه امثال این افراد هم باید درنظر بگیریم. هرچند منافقم مجبوره در یک جمع قاطع، زبان به دهن بگیرد.
  • IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    4 18
    اونایی که خیانت کردن و جاسوس بودن باید بترسن. چون اگر مجلس هم کاری نکنه ما با روند غیر قانونی جواب خیانت هاشون رو می دیم. اینو جدی بگیرین و خیانت کار رو به سزای عملش برسونین. و الا دیگه سکوت ما رو نمی بینین.
  • IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    13 5
    مجلس اقلیت ترس نداره، اما نماینده های افراطگرا وقتی با شعارهای عوامگرایانه و پوپولیستی مسلح بشن نتیجه ترسناکه
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
      3 11
      دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
      2 1
      دلا بسوز که سوز تو کارها بکند
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
      0 42
      عیب نداره ها، بالاخره یه چیزی به خوردتون دادن تکرار کنین، رسانه ست دیگه. سواد می خواد، هر کسی هم نداره. فقط موندم اون اکثریت دقیقا کجاست ما نمی بینیم!!!! روزی 3 بار یخ درمانی فقط براتون یه تسکینه، تا ابد خوب نخواهید شد :))))
  • ابوعلى IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    1 12
    « مجلس آداپتور وصل و مفاهمه هر دو قوه است » !!! عجب ! باز تو نظريه پردازى كردى پدر جان ؟! پس كِى ميخواهى به خدا رو بيارى ؟! در دهه هفتم از عمرت به سر ميبرى انگار ! 
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    1 4
    ابراز وجود فرمودند این معدن علم
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    1 5
    مجلس جدید چون کامل از وصول گرا هاست مملکت رابه نابودی می کشاند
  • وطن پرست IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 2
    مجلس که نیس پادگانه
  • علی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 15
    سالهاست که دولت از مجلس می ترسه وقدرت در دست مجلس رد شده از فیلتر شورای نگهبان است ما خیلی وقت که از دولتی که هیچ قدرتی ندارد دل کنده ایم
  • GB ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    16 0
    آقای ضرغامی ،عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ، فقط بگو کی آرشیو تلویزیون را به "من و تو فروخت"؟
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
      1 16
      همونایی که جلوی پخش جهان آرا رو گرفتن.. نمی دونم بعضیا چرا از اگاه شدن مردم می ترسن..
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 5
    البته ، اقای ضرغامی این مجلس باید از این دولت فعلی بترسد ، چون ممکن است برجام دیگری را برای تصویب ۲۰ دقیقه ای به مجلس بدهد .. Fatf , cft , برجام ۲ ،۳ و الخ در راه است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس