کد خبر 1061586
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۰
معلم سیرجانی

امین پورفخرآبادی می‌گوید: من متوجه شدم خیلی از دانش‌آموزان امکانات آموزش از طریق فضای مجازی را هم ندارند، لذا تصمیم به ضبط تدریس و تحویل به دانش‌آموز گرفتم که نتیجه خوبی هم داده است.

به گزارش مشرق، امین پورفخرآبادی دبیر ریاضی متوسطه اول با وجود تعطیلی مدارس در مدرسه خود کلاس را محل ضبط تدریس دروس روزانه و هفتگی خود قرار داده و درس‌های هفته را ضبط کرده و پس از اتمام کلاس، درس ضبط شده را با هزینه شخصی روی سی دی یا فلش می‌ریزد و تحویل دانش‌آموزانش درب منازل می‌دهد.

وی اظهار داشت: مدارس تعطیل است اما آموزش و یادگیری تعطیل نیست و لازم است با ابتکار و خلاقیت و روش‌های مختلف برای دانش‌آموزان کار کرد تا از تحصیل عقب نمانند و در یادگیری، دانش‌آموزان دچار خلل نشوند.

فخرآبادی که برای تدریس ریاضی شیوه‌های جدیدی هم دارد، افزود: من متوجه شدم خیلی از دانش‌آموزان امکانات آموزش از طریق فضای مجازی را هم ندارند لذا تصمیم به ضبط تدریس و تحویل به دانش‌آموز گرفتم که نتیجه خوبی هم داده است و امروز دانش‌آموزانم همانند کلاس حضوری دروس را خوب یاد گرفتند.

این معلم خوش‌ذوق سیرجانی ادامه داد: گرچه آموزش فضای مجازی به زیرساخت‌هایی نیاز دارد اما در شرایط فعلی معلمان با ساده‌ترین امکانات می‌توانند از هر طریقی که شده اجازه ندهند جریان آموزش دچار وقفه شود و از علم و دانش عقب نمانند گرچه این روش‌ها می‌تواند معلم را  پویا و فعال نگه دارد و از همه مهمتر من حضوری درب خانه، دانش‌آموزانم را می‌بینم.

وی تصریح کرد: می‌توانم  با رسانه ملی یا فضاهای مجازی قانونی هم جهت استفاده دانش‌آموزان از روش‌های جدید تدریس به‌صورت افتخاری همکاری کنم.

در همین رابطه درب خانه برخی دانش‌آموزن عازم شدیم و والدین نیزاین ابتکار و تلاش معلم را ستودند و ابراز داشتند: با این روش فرزندمان پیگیر درس شده است و هرجا هم سوالی پیش می‌آید با تماس تلفنی معلم خود برطرف می‌شود.

دانش‌آموزان نیز عنوان کردند: هم روش و هم تدریس برای ما راحت بوده و دروس را یاد گرفتیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    13 0
    قدر ایران رو بدونین
  • ایرانی GB ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    2 5
    درود بر شما دبیر عزیز ... دستهای پاک خداوند مهربان پشتیبان شما
  • حکیمه رستمی IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    3 10
    آفرین به همان معلم گرامی خدا قوت پایدار باشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس