کد خبر 1061510
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
آستان قدس

آستان قدس رضوی در لبیک به ‌فرمایش رهبر معظم انقلاب، با اعزام گروهی به مناطق محروم شهر مشهد، بدهکاری نیازمندان و کارگران به مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها را تسویه کردند.

به گزارش مشرق، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی اخیرشان به مناسبت نیمه شعبان به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از کرونا اشاره کردند و فرمودند: افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به‌منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند، به‌خصوص که در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، قرار داریم.

بیشتر بخوانید:

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تاکید کردند: خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان(عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم.

در همین راستا آستان قدس رضوی در لبیک به این فرمایش معظم له، با اعزام گروهی ببه مناطق محروم شهر مشهد، بدهکاری نیازمندان و کارگران به مغازه‌ها و سوپرمارکت ها را تسویه کردند.

در فیلم زیر شاهد لبیک آستان قدس رضوی ‌فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم که از نظر می‌گذرد:

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    5 1
    حالا بینین اگه این لمپن ها به حرف رهبری گوش می کردن چی می شد. به امید روزی که از شر نهاد بی مصرف ریاست جمهوری خلاص بشیم و اداره ی ایران رو به نیروهای نظامی و ادمای پاکدست بسپریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس