کد خبر 1061464
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
راکیتیچ

هافبک پیشین تیم فوتبال بارسلونا از احتمال جدایی‌اش از این تیم در پایان فصل سخن گفت.

به گزارش مشرق، جدایی ایوان راکیتیچ از بارسلونا در تابستان پیش رو قریب‌الوقوع است، این در حالی است این هافبک کروات تنها یک فصل دیگر با کاتالان‌ها قرارداد دارد. اخیراً نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شده بود مدیران باشگاه بارسلونا قصدی برای حفظ راکیتیچ ندارند و این بازیکن در لیست فروش‌شان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

لاماسیا قربانی جدید رسوایی رئیس باشگاه بارسا

بارسلونا در حالی روی این هافبک 32 ساله 20 میلیون یورو قیمت گذاشته است که باشگاه‌هایی همچون چلسی، منچستریونایتد، اینتر، اتلتیکومادرید، یوونتوس، سویا،‌ پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد نسبت به جذب این بازیکن علاقه‌مند هستند.

راکیتیچ در گفت‌وگو با نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا گفت: من گونی سیب‌زمینی (اشاره به انسانی بی‌مصرف) نیستم و درباره آینده‌ام تصمیم خواهم گرفت. می‌خواهم جایی باشم که برایم ارزش قائل شوند. اگر آنجا بارسلونا باشد که خوشحال خواهم شد، در غیر این‌صورت جایی خواهد بود که تصمیم خواهم گرفت.

این هافبک کروات همچنین در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی باشگاه بارسلونا با اشاره به تساوی یک - یک این تیم در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ماه فوریه که شیوع ویروس کرونا در مراحل اولیه خود بود، اظهار داشت: وقتی ما به ناپل رفتیم، مردم بسیار درباره ویروس کرونا صحبت می‌کردند و من به ژاوی، پزشک تیم گفتم که اوضاع از این بدتر خواهد شد. حالا بهترین کار در خانه ماندن است. من هم دوست دارم بیرون بروم، اما انجام این کار ضروری نیست. ما باید در خانه بمانیم که این امری مهم و ضروری است.

ایوان راکیتیچ که در سال 2014 از سویا به بارسلونا پیوست، تاکنون با این تیم به عناوین مختلفی از جمله چهار قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس