کد خبر 1061357
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
غلامرضا بهروان

رئیس هیأت فوتبال استان مازندران گفت: فوتبالیست‌ها و مربیان و اهالی فوتبال باید در مسؤولیت‌های اجتماعی‌شان عملکرد بیشتر و بهتری داشته باشند.

به گزارش مشرق، غلامرضا بهروان، در مورد شیوع ویروس کرونا و این که فوتبالیست‌های ما نسبت به سایر کشورها مسؤولیت اجتماعی کمتری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اجرا کرده‌اند و حتی دستمزدهایشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهش ندادند، اظهار داشت: بله در خیلی از کشورها بازیکنان دستمزدهای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کاهش دادند، در اسپانیا، انگلیس،‌ فرانسه و آلمان بخشی از قراردادها کم شده است، اما باید دقت کنیم که در آن کشورها منابع مالی باشگاه‌ها کاملا مشخص است، ولی در فوتبال ما باشگاه‌ها منابع درآمدی مشخص و پایداری ندارند. در فدراسیون و سازمان لیگ هم همین شرایط هست. با این حال قبول دارم که فوتبالیست‌ها و مربیان و اهالی فوتبال باید در مسؤولیت‌های اجتماعی‌شان عملکرد بیشتر و بهتری داشته باشند.

بهروان تصریح کرد: برخی از بازیکنان و مربیان با همت شخصی خود در این روزهای کرونایی به کمک مردم آمده‌اند که باید از آنها تقدیر کرد، اما اگر انتظار عمومی بدانیم که همه اهالی فوتبال باید بخشی از دستمزدهای خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کم کنند، باید بگویم همه باید در این روزهای سخت به همدیگر کمک کنیم. باور کنید بسیاری از بازیکنان حتی نمی‌دانند چقدر از قراردادشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ممکن است باشگاه به آنها نپردازند.

بیشتر بخوانید:

بهروان: ۲۰ فروردین تکلیف لیگ را روشن می‌کنیم

وی افزود: در گذشته هم همین شرایط بوده و همه مبلغ قراردادها پرداخت نمی‌شده. با این حال مردم و مسؤولان و همه قشرهای مختلف جامعه باید دست به دست هم بدهیم تا از این روزهای سخت عبور کنیم. این که فقط انتظار داشته باشیم باشگاه‌ها و بازیکنان بخشی از درآمد خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کم کنند، راه چاره نیست. بسیاری از توانمندان و همه بخش‌های مختلف جامعه باید دست به دست هم بدهیم. خوشبختی یک تعبیر احساس جمعی است و نه فردی. همه باید کمک کنیم.

وی با اشاره به کرونا گرفتن فرزندش اظهار داشت: این بیماری بسیار سخت و طاقت‌فرساست. پسر من به این بیماری دچار شده است و واقعا مرگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جلوی چشمانم دیدم. اکنون خطر رفع شده و او شرایط بهتری دارد، اما بیماری بسیار سختی است و باید همه کمک کنیم.

مشاور سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد این که مسابقات لیگ چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد، گفت: مسؤولان در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بیکار ننشسته‌اند و طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای ادامه مسابقات در نظر گرفته‌اند، اما در این روزهای کرونایی اولویت با سلامتی تمامی اقشار جامعه است. باید ببینیم ستاد ملی کرونا چه زمانی اجازه برگزاری تمرینات و برگزاری مسابقات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواهد داد، اما فکر می‌کنم تا پایان ماه رمضان اگر این اجازه صادر شود می‌توانیم مسابقات این فصل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به پایان برسانیم. هر چند بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مجبوریم به صورت فشرده برگزار کنیم که همه باید در این زمینه هم همکاری کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس