کد خبر 1061261
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱
محمد بنا

پس از کناره گیری حسن رنگرز از مدیریت فنی تیم ملی کشتی فرنگی، حالا متولیان فدراسیون در آستانه انتخاب سخت و حساسی برای معرفی جانشین وی قرار گرفته اند.

به گزارش مشرق، چندی پیش حسن رنگرز با دریافت حکمی از سوی وزیر ورزش به عنوان سرپرست دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. بدین ترتیب وی از مسئولیت سخنگویی فدراسیون کشتی و مدیر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کناره گیری کرد تا در پست جدید خود در سیستم مدیریتی وزارت ورزش ایفای نقش کند.

بیشتر بخوانید:

فلاح: رنگرز می‌تواند وزیر ورزش باشد

کمی بعد از کناره گیری رنگرز، فدراسیون کشتی وارد عمل شد و محمد ابراهیم امامی، داور المپیکی و رئیس پیشین کمیته داوران فدراسیون را به عنوان سخنگوی جدید منصوب کرد. انتصابی که می توان آنرا با توجه به خصوصیات اخلاقی امامی و تجارب بالای او در سیستم اجرایی فدراسیون، بسیار معقول و منطقی دانست.

اما بخش دیگری از وظایف حسن رنگرز که همان مدیریت فنی در تیم ملی کشتی فرنگی است، همچنان بلاتکلیف باقی مانده و فدراسیون کشتی همچنان به دنبال انتخاب بهترین گزینه برای این مسئولیت حساس و تاثیرگذار است. حساس از آن جهت که مدیر فنی جدید تیم ملی باید در تیمی مدیریت کند که سرمربیگری آن بر عهده محمد بنا است و طبیعتا صفر تا صد اوضاع و احوال تیم ملی زیر نظر  این سرمربی قرار خواهد داشت.

پیش از این رنگرز با توجه به توان و دانش بالای مدیریتی و تجربه همکاری با محمد بنا به عنوان ملی‌پوش اسبق و عضو کادر فنی، توانسته بود به خوبی در نقش مدیر فنی تیم ملی ایفای نقش کند. اما بی شک کمتر کسی می تواند مثل حسن رنگرز در کنار نام بزرگی همچون محمد بنا قرار گیرد و به عنوان مدیر فنی تیم ملی به فعالیت بپردازد، اما با مشکل خاصی روبرو نشود. ضمن اینکه رنگرز یکی از افراد کارآمد و مورد وثوق محمد بنا محسوب می شد و به گفته و گواه سرمربی و مربیان تیم ملی، رفتنش به وزارت ورزش خلاء محسوسی را در کشتی بوجود خواهد آورد.

هر چند تاکنون گزینه‌های متعددی به عنوان جانشین حسن رنگرز در کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی مطرح شده اما فدراسیون کشتی در آستانه انتخاب حساس و مهمی قرار دارد که هر اشتباهی در این انتخاب می تواند حواشی مختلفی را در تیم ملی ایجاد کند. کمااینکه تیم ملی کشتی فرنگی در سالهای قبل نیز بارها چنین حواشی را تجربه کرده و یادمان هست که در آن زمان هم اختلافات سرمربی و مدیر فنی تیم ملی باعث مشکلات مختلفی شده بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس