کد خبر 1061254
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
در دیدار «مصطفی الکاظمی» و نماینده سازمان ملل در امور عراق چه گذشت؟

نخست وزیر مامور تشکیل کابینه جدید عراق در دیدار با نماینده سازمان در این کشور از روند رایزنی‌ها برای تشکیل کابینه ابراز خرسندی کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از رسانه‌های‌عراقی، مصطفی الکاظمی با «جنین هینیس پلاسخارت» نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق  دیدار کرد.

بیشتر بخوانید:

در بیانیه دفتر نخست وزیر جدید عراق آمده است: در این دیدار درباره فرایند تشکیل دولت و تلاش‌ها برای مقابله با کرونا و تداوم همکاری و هماهنگی بین عراق و سازمان ملل بحث و تبادل نظر کردیم.

کاظمی در این دیدار از روند رایزنی‌ها برای تشکیل دولت، همکاری جمعی و تلاش برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان و خواسته‌های مشروع آنها ابراز خرسندی کرد.

نماینده سازمان ملل در امور عراق نیز در این دیدار از تلاش‌ها برای تشکیل دولت جدید در سایه اجماع ملی و تمایل به افزایش همکاری‌های مشترک اعلام حمایت کرد.

یک رسانه عراقی روز یکشنبه از احتمال معرفی کابینه مصطفی الکاظمی پیش از حلول ماه مبارک رمضان خبر داد.

روزنامه الصباح عراق در این باره نوشت: نمایندگان پیشنهاد کردند که «مصطفی الکاظمی» مأمور تشکیل دولت جدید عراق٬ کابینه خود را پیش از حلول ماه مبارک رمضان معرفی کند.

این روزنامه در ادامه نوشت: مقابله با پیامدهای ویروس کرونا و کاهش قیمت نفت و نیز بهبود سطح معیشتی شهروندان به‌اضافه محافظت از امنیت کشور و بازگرداندن اعتبار دولت٬ از جمله مهم‌ترین مأموریت‌های دولت آینده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    0 0
    چرا قرمز پوشیده - این سازمان ملل دین رو به رسمیت نمیشناسه که در کشورهای مسلمان نماینده مرد یا زن محجبه داشته باشه - از هر راهی برای دشمنی استفاده می کنند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس