کد خبر 1061175
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
ترامپ نمایه

همزمان با بحرانی که ویروس کرونا در آمریکا ایجاد کرده، نظرسنجی های صورت گرفته در این کشور نیز از افت مقبولیت «دونالد ترامپ» حکایت دارد.

به گزارش مشرق، میزان رضایتمندی از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا کاهش یافته و بر اساس تازه ترین آمارها به ۴۳ درصد که پایین ترین میزان در ۶ ماه اخیر بوده، رسیده است.

به نوشته روزنامه «دیلی میل» در همه پرسی روز جمعه موسسه «راسموسن» که ۵۰۰ شهروند آمریکایی در آن شرکت کردند، ۵۶ درصد شرکت کنندگان از عملکرد ترامپ «ناراضی» بودند. در این میان تنها ۳۰ درصد از عملکرد ترامپ رضایت داشتند و  ۴۴ درصد نیز «به شدت» مخالف عملکرد وی بودند.

بیشتر بخوانید:

گاردین: ترامپ برای اروپا یک تهدید شده است

به نوشته این روزنامه و بر اساس داده های یک موسسه دیگر آمریکایی،  میزان رضایتمندی از ترامپ که در ماه مارس (اسفند) به ۴۷.۳ درصد رسیده بود با گذشت زمان و با کاهش به ۴۴.۹ درصد رسید.

در ماه گذشته، میزان رضایت از ترامپ همزمان با شیوع ویروس کرونای جدید در این کشور که تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر را کشته، با نوسان مواجه شد. وضعیت اشتغال شهروندان آمریکایی نیز با شیوع کرونا به جایی رسید که طی سه هفته گذشته ۱۶ میلیون نفر تقاضای بیمه بیکاری کردند.

نظرسنجی جدیدی که به صورت مشترک توسط شبکه‌های «اِی.بی.سی» و مؤسسه «ایپسوس» انجام شده نشان می‌دهد اکثریت جامعه آمریکا از عملکرد دونالد ترامپ در موضوع ویروس کرونا راضی نیستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • FR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    برعکس همین چندروزپیش درنظرسنجی که انجام شده متاسفانه ترامپ محبوبیتش بیشترشده است
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    6 0
    رضایت مندی از ترامپ احمق !!!! احتمالا از روح بیست هزار کشته کرونا در آمریکا نظرسنجی شده....
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    0 0
    یه خورده هم ازگندکاریهای خودتون توی مملکت بزنید.یعنی رییس جمهور ایران رضایتمندی کامل داره بااین همه دسته گلی که به آب میدم علی برکت اله.
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 0
    اونایی که ازش راضی هستن دیگه چه جونورایی تشریف دارن.
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    2 0
    آماری از شهروندان ایرانی هم زحمت بکشید تهیه کنید اما راست وحسینی ازرضایتمندی مردم از آقایان بی تدبیری وناامیدی در خصوص کارآمدی یا ناکارآمدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس