کد خبر 1061098
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

وینر یکی از شرکت‌های بزرگ و البته خوش‌نام در زمینه ساخت، واردات و فروش دستگاه جوش خانگی و صنعتی در کشور است. علاوه بر این دستگاه‌ها، مجموعه گفته شده در زمینه فروش تجهیزات جوشکاری هم سابقه طولانی مدتی دارد و سال‌هاست که صنعتی کاران برای رفع نیازهای خودشان در صنعت جوشکاری، به وینر مراجعه می‌کنند.

به هر دلیلی ممکن است شما به تازگی با نام این برند آشنا شده و هنوز در مورد میزان کیفیت محصولات و خدمات آنها مردد باشید. این مقاله را برای شما آماده کردیم تا با مطالعه آن، اطلاعات زیادی در مورد وینر به دست بیاورید. با ما همراه باشید:

وینر؛ مرجع معتبر خرید دستگاه جوش اینورتر

وینر فعالیت خودش را در سال 1356 و از یک کارگاه تولیدی کوچک شروع کرد. وینر که آن روز ها با نام "سانیو" فعالیت می‌کرد، به مرور گستره فعالیت خود افزایش داده و با توجه به نام خوشی که از خودش در این زمینه به جای گذاشته بود، توانست محصولات جدیدش از جمله دستگاه جوش اینورتر را با موفقیت به بازار عرضه کند.

در حال حاضر، وینر به صورت مستقیم برای 40 نیرو اشتغال‌زایی کرده. از این تعداد، حدود 20 نفر در کارخانه تولیدی مشغول به فعالیتند، 15 نفر نیروی کارمندی در شرکت وینر کار می‌کنند و 10 نفر نیز به عنوان نیروی فروش در حال فعالیت برای این برند هستند. همینطور نیروهای فروش بسیاری در نمایندگی‌های استانی وینر مشغولند. در حال حاضر هم مدیران این مجموعه به فکر گسترش بازار خود، افزایش فروش و در نتیجه ایجاد اشتغال بیشتر هستند.

علاوه بر همه اینها، وینر؛ برند خوش‌نام در زمینه ساخت و فروش اینورتر جوشکاری، در حال همکاری با کشورهای بزرگی مثل:

● فرانسه

● چین

● کره جنوبی

● امارات متحده

● عراق

● و ایتالیا

است. رویکرد این مجموعه برای ارتقا، همیشه در نگاه اول افزایش سطح دانش نیروها و مدیران و سپس احترام و جلب رضایت مشتری بوده است که تا امروز هم در اجرای این رویکرد موفقیت‌های بزرگی به دست آورده‌اند. در ادامه به صورت دقیق و جزئی‌تر محصولات وینر را به شما معرفی می‌کنیم:

محصولات و خدمات برند وینر؛ از کابل جوش تا دستگاه جوش اینورتر

همانطور که در ابتدای مقاله هم گفتیم، مهم‌ترین محصول وینر، دستگاه جوش اینورتر است که زیر نظر مهندسان با تجربه ایرانی و البته تحت لیسانس کشورهای معتبر خارجی تولید و به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر دستگاه جوش ایرانی، وینر محصولات دیگری را هم تولید و روانه بازار کرده است. در ادامه لیست این محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

● دستگاه جوشکاری خانگی،

● دستگاه جوشکاری صنعتی میگ مگ،

● کابل برق افشان یک تا پنج رشته،

● ماسک جوشکاری دستی،

● ماسک جوشکاری تمام اتوماتیک،

● فلش بک،

● سوزن 4 عددی،

● نازل برشکاری،

● شلنگ تک و دو قلو،

● کانکتور نری و مادگی،

کابل جوش لاستیکی نسور،

● کابل جوش پی وی سی،

● کلاهک مسی و برنجی،

● انبر جوشکاری،

● انبر اتصال جوشکاری،

● و...

علاوه بر این محصولات، وینر ارائه دهنده تخصصی خدماتی مثل تعمیرات دستگاه جوش هم هست.

چرا اعتماد کنیم؟

اما چرا به وینر اعتماد کنیم؟ اگر همین حالا رایانه یا تلفن همراه خودتان را روشن کرده و در سطح وب به دنبال شرکت‌های ارائه دهنده خدمات جوشکاری و ساخت دستگاه جوش ایرانی باشید، بیشتر از 10 مجموعه را مشاهده می‌کنید که همه آنها از خوش نامی و کیفیت بالای محصولات و خدمات خودشان صحبت می‌کنند. پس وینر چه فرقی با آنها دارد که بتوانیم به آن اعتماد کنیم؟

مهم‌ترین تفاوت این برند سازنده دستگاه جوش با رقبا، تجربه کاری چندین ساله و پس از آن، رضایت مشتریان است. وینر از آن مجموعه‌هایی نیست که بعد از 5 سال فعالیت، صرفا با تبلیغات گسترده تلویزیونی یا محیطی به عنوان یک برند معتبر شناخته شود. پشتوانه این برند، بیشتر از 40 سال فعالیت مداوم در بازار محصولات و خدمات جوشکاری است.

همانطور که گفتیم، آنها فعالیت‌شان را در سال 56 از یک کارگاه کوچک در شهر قم شروع کرده و به مرور مسیر تکامل خودشان برای تبدیل شدن به یک شرکت معتبر را طی کردند. این مسیر تکامل با بالا و پایین‌های مختلفی روبرو بوده. یک بار تغییر سلیقه مخاطبان، بار دیگر آغاز تحریم‌ها، رکود اقتصادی و...

خودتان بهتر می‌دانید که صرفا مجموعه‌هایی می‌توانند از این‌همه بالا و پایین به سلامت عبور کنند که اعتماد مشتری را در جعبه ابزار خود به همراه داشته باشند.

وینر در سال 1372، 1385 و در نهایت 1397 با تغییر سلیقه مخاطبان و ورود دستگاه‌های جدید و... سریعا روند فعالیت خودش را دست‌خوش تغییرات کرد و توانست در تمامی این سالها، بار دیگر در ذهن مشتریان به عنوان یک برند پیشرو با تکنولوژی ثبت شود.

کلام آخر

در نهایت و به عنوان کلام آخر، قصد داریم به این موضوع اشاره کنیم که؛ وینر در حال حاضر جایگاه واقعا مناسبی در بازار دارد و محصولات این برند از جمله دستگاه جوش 200 آمپر، اینورتر خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی آن از جمله پر فروش‌ترین محصولات بازار به شمار می‌آیند. با توجه به همین آمار فروش بالا، برخی از متقلبان سعی می‌کنند با نام وینر، محصولات بی‌کیفیت خود را به فروش برسانند. بنابراین هر موقع قصد خرید یکی از محصولات وینر را داشتید، یا به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید یا سراغ نمایندگی‌های معتبر آن در سطح کشور بروید. با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس