کد خبر 1061097
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
جاسوسی هواپیماهای آمریکایی از مقرهای الحشد در «جرف النصر» و «الانبار»

یک مقام آگاه امنیتی عراق از جاسوسی هواپیماهای آمریکایی از مقرهای سازمان الحشد الشعبی در استانهای بابل و الانبار خبر داد.

به گزارش مشرق، یک منبع آگاه امنیتی از جاسوسی هواپیماهای آمریکایی از مقرهای سازمان الحشد الشعبی در ناحیه «جرف النصر» در شمال استان «بابل» و سایر مناطق هم‌مرز استان الانبار خبر داد.

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «المعلومه» تصریح کرد: هواپیماهای نظامی آمریکایی بر فراز مقرهای نیروهای سازمان الحشد الشعبی در مناطق «جرف النصر» در نزدیکی مرزهای شهرستان «عامریه الصمود» در جنوب شهر فلوجه، عملیات پرواز شناسایی انجام می‌دهند بدون اینکه انگیزه اصلی پشت پرده این اقدام مشخص باشد.

بیشتر بخوانید:

این منبع که خواست نامش فاش نشود، افزود: این جنگنده‌ها همچنین بر فراز مناطق حضور نیروهای الحشد الشعبی در منطقه «الرزازه» به سوی استان کربلا پروازهای شناسایی انجام می‌دهند و مناطق حضور الحشد الشعبی در مناطق غربی عراق نیز از این پروازها در امان نمی‌ماند.

وی افزود: به همین دلیل نیروهای الحشد الشعبی به منظور عدم غافلگیری از هرگونه اقدام احتمالی آمریکا، تدابیر امنیتی شدیدی در کلیه پایگاه‌های خود اتخاذ کرده‌اند.

همزمان با تحرکات اخیر نیروهای آمریکایی در عراق و تخلیه چند پایگاه نظامی و تحویل آنها به دولت عراق، چنین اقدامات تنش‌زایی سوالات زیادی را به ذهن متبادر می‌سازد؛ به ویژه منابع خبری آمریکا، نهم فروردین ماه جاری خبر دادند، پنتاگون در بخشنامه‌ای محرمانه از فرماندهان نظامی خود خواسته تا برنامه‌ای برای افزایش تحرکات در عراق و کارزاری جهت «نابودی» یکی از گروه‌های مقاومت در این کشور تدوین و طراحی کنند .

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    12 0
    کاملا مشخص است که این همه تحرکات و تقویت قوای نظامی آمریکا برای ضربه زدن شدید به قوای حشدالشعبی است الان دارند در آسمان عراق مقرهای رزمندگان ما را شناسایی می کنند تا حمله شان را در یک فرصت مناسبی عملی کنند.خیلی متاسفیم از همکاری دولت عراق از همکاری با دشمنان عراق.به امید پیروزی رزمندگان حشدالشعبی بر آمریکایی ها.
  • DE ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    5 6
    ایران تاوان سنگینی را بجاطر این منافقین عراقی خواهد پرداخت. صد البته مردم و ملت ایران در این بازی شوم دخالت نخواهند کرد. به امید نابودی کلیه عراقیهای متهاجم به ایران و نوامیس ایرانیها در جنگ تحمیلی و به امید نابودی آمریکا.
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    3 4
    اصولا سالهاست که دیگه جنگنده هادنقش جمع آوری اطلاعات رو انجام نمیدن و پهپاد ها این کار رو ارزونتر و بی سروصدا تر انجام میدن پس اولا اون منبع آگاهتون رو واقعا آگاه انتخاب کنید و ثانیا آمریکا برای جمع آوری اطلاعات صدتا راه داره که از این راحتتره
    • BE ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      0 0
      عزیز دوتاشو میگفتی ما مستفیض بشیم !
    • IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      0 0
      یه راهی نشونتون میدیم که یه راست موقع برگشت میره جهنم سوزاااااان. خخخخخخخخخخخ.
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    2 2
    بعد از ضربه مغزی عین الاسد، یانکیها از سایه خودشونم می ترسن
  • عبدالله IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    هدف آمریکا و تحرکات او در راستای تجزیه عراق به سه اقلیم کردنشین ، سنی نشین و شیعه نشین است. به یاری خدا نباید اجازه داد که این شجره خبیثه در این کار موفق شود. امروزه مرجعیت عراق وظیفه سنگینی دارند.
  • KR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    0 0
    لعنت بر لیبرال ها و دیگر کج فهمای عراقی ، فقط برای ایران هارت و پورت می کنید؟؟ واقعا جای تعجبه چرا مردم عراق انقدر متفرق و منفعل شده اند؟؟ آلزایمر سیاسی گرفته اند؟؟؟ یادشون رفته یانکی ها و عن گلیسی ها چه جنایاتی در کشورشون مرتکب شده اند؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس