کیانوش جهانپور

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور گفت: یک هزار و نفر از مبتلایان به کرونا بهبود یافتند؛ مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۴۴۷۴ مورد رسید.

به گزارش مشرق، دکتر کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۶۵۷  نفر بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۷۱  هزار و ۶۸۶ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

سهم ۲۵ درصدی حمل‌ونقل عمومی در انتقال ویروس کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۴۴۷۴ مورد رسید؛ همچنین بین بیمارانی که بستری هستند نفر از بیماران حال نامساعدتر و ابتلای شدیدتری به بیماری دارند.

جهانپور تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۴۳ هزار و ۸۹۴ نفر از بیماران قطعی بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

گفتنی است تا کنون ۲۶۳ هزار و ۳۸۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

نمودار زیر روند کشوری موارد فوت شده را از ابتدای شروع بیماری تا ۲۳ فروردین سال جاری نشان می‌دهد.

ویروس کرونا , وزارت بهداشت ,

مقایسه روند موارد قطعی و بهبودیافته مطابق با نمودار زیر است.

ویروس کرونا , وزارت بهداشت ,

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    7 22
    من ایرادی نمی بینیم که به طور مصلحت آمیز دروغ بگویید و آمار جعلی بدهید. اما اینکه خودتان این دروغها را باور کنید خیلی ایراد دارد.
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      0 0
      بار ها در جواب این فکر غلط نوشتم اما باز هم می نویسم یعنی به نظر شما سازمان بهداشت جهانی هم دروغ میگه که ایران امارش درسته ؟؟؟؟؟؟؟چه دلیلی داره سازمان بهداشت جهانی از ایران حمایت کنه اگر که ایران حق با هاش نباشه ؟واقعا یک بار به این پرسش جواب بدید آقا می خواید باور بشه یا نه با وجود سوءمدیریت برخی و عدم رعایت توسط بعضی ها اما کشور در مسیر درستیه ان شاءالله که در همین مسیر پیش بره و رعایت بشه
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    5 6
    یعنی همه کار وزارت بداشت تهیه امار است؟ چرا یکی از مدیران به فکر راه حلی برای رفع گرفتاری نیست. این بیماری اگر دارو یا واکسن یا روشی برای مقابله اش پیدا نشود برای همیشه در همه کشور ها ماندگار است. شاید اقایان به امید امریکا اربابشان هستند که راه کاری ارائه دهد و این نوکران کشور و ملت را وادار نمایند دوباره در برابر امریکا زانو بزنیم و سلطه امریکا را بپذیریم؟ درست است که خوب است از همه نیرو ها استفاده شود .اما این مدیران بد جوری به نوکری برای امریکا افتخار می کنند
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    روند حتی نزولی هم نشده. خودتون نمودار رو ببینین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس