کد خبر 1061024
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
لیگ جزیره

شیوع کرونا باعث کاهش شدید قیمت ستاره‌های لیگ برتری شد.

به گزارش مشرق، بازیکنان برتر باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس در اثر شیوع ویروس کرونا، با کاهش ارزش‌های خود روبرو شدند. بیشترین کاهش ارزش یک بازیکن با ۲۸.۸ میلیون پوند بوده است.

کارشناسان نقل و انتقالات و ارزش بازیکنان در سایت ترانسفر مارکت پیامدهای مالی شیوع COVID-۱۹ را ارزیابی کرده‌اند که منجر به تعلیق همه فوتبال‌ها در انگلیس شده است.

بیشتر بخوانید:

توبیخ مورینیو به‌خاطر بی‌توجهی به کرونا +عکس

در بیانیه‌ای از طرف ترنسفرمارکت، در مورد بحران ویروس کرونا و ارتباط آن با کاهش ارزش بازیکنان آمده است که در کل ارزش تیم‌های باشگاه‌های لیگ برتر با بیش از ۱.۸ میلیارد پوند در نتیجه این ویروس کاهش یافته است.

در ادامه آمده است: این اتفاق منجر به از دست دادن ارزش بازار نقل و انتقالات بازیکنان تا ۲.۰۱ میلیارد پوند می‌شود و باید دید بعد از پایان ویروس کرونا و شروع دوباره رقابت‌های فوتبال، این بازیکنان بار دیگر می‌توانند ارزش نقل و انتقالاتی خود را بالا ببرند یا خیر.

کاهش شدید قیمت‌های بازیکنان تیم‌های لیگ برتری از جمله تیم‌های بالانشین باعث شده است تا این تیم‌ها فعلا برنامه‌های فروش بازیکنان خود را مختومه اعلام کنند و به دنبال جذب بازیکنان جدید باشند تا بعد از فروکش کردن کرونا بار دیگر تعادل قیمت‌ها را به دست بیاورند. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس