هشدار درباره نقشه‌های جدید آمریکا علیه عراق از طریق پایگاه «عین‌الاسد»

یک منبع عراقی درباره طرح‌ها و نقشه‌های شوم آمریکا علیه عراق با استفاده از پایگاه عین‌الاسد هشدار داد.

به گزارش مشرق، کریم الخیکانی تحلیلگر سیاسی عراقی امروز یکشنبه درباره طرح‌ها و نقشه‌های جدید آمریکا از طریق پایگاه عین الاسد علیه عراق هشدار داد. وی خاطرنشان کرد نظامیان آمریکایی در راستای اجرای مصوبه پارلمان عراق عقب‌نشینی نکرده‌اند، بلکه به‌خاطر آوردن نظامیان اشغالگر جدید به‌صورت قانونی دست به این کار زده‌اند.

بیشتر بخوانید:

سامانه‌های پدافند موشکی آمریکا توان مقابله با حملات موشکی ایران را ندارند

الخیکانی که با پایگاه خبری المعلومه گفتگو می‌کرد، افزود اقدام برهم صالح رئیس جمهور در رفتن به الانبار برای دیدار با محمود الحلبوسی رئیس پارلمان (در منزل وی در شهر فلوجه) عاری از توافقات جدید در خصوص حضور نظامیان آمریکایی در عراق نیست به‌ویژه اینکه کردها و اهل‌سنت تمایل به ادامه حضور آنها در عراق دارند.

وی خاطرنشان کرد سفر مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا به پایگاه نظامی عین الاسد در استان الانبار با هدف بازدید و دیدار با نظامیان آمریکایی و اطلاع یافتن از وضعیت آنها صورت نگرفته است بلکه با هدف عقد توافقات جدید برای حضور نظامیان آمریکایی و بازآرایی آنها در پایگاه‌های اصلی به‌دور از موشک‌های مقاومت انجام شده است.

الخیکانی اظهار داشت پایگاه عین الاسد به مکانی برای انجام تجاوزات و عملیات جنایتکارانه جدید آمریکا پس از استقرار سامانه پاتریوت و توسعه فرودگاه نظامی آن تبدیل شده است به‌طوری که جنگ آینده، عبارت است از عملیات جنایتکارانه برای پایان دادن به وجود حشد شعبی به‌ویژه در مناطق شمالی و غربی عراق تا مقدمه‌ای برای اعلام اقلیم سنی‌نشین باشد.

شب گذشته برخی منابع از ورود غیرمنتظره مایک پنس معاون رئیس جمهور و مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا به پایگاه عین الاسد در استان الانبار خبر داده بودند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    3 2
    ظهور اقلیم سنی با خونریزی ومداخلات سنگین تا یک سال آینده حتمی است.
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    1 1
    چی شد دیگه راکت نمیزنین تو پایگاه التاجی و پایگاه القائم و بلد؟!! امریکایی ها از اونجا رفتن دیگه نمیتونین راکت بزنین تو پایگاهی مثل عین الاسد ههههههههه
  • سرباز IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    3 0
    یعنی ننگ از این بیشتر که یه مسعول خارجی بیاد تو کشورت بعد تو تازه بفهمی اومده و از مسعولین کشورت اجازه نگیره اونوقت هنوز این کردها خواستار حضور آمریکا هستن خدا رو شکر با همت بچه های انقلابی کشور مقتدری هستیم فقط مشکلمون اقتصاده که اونم انشاءالله با یه دولت انقلابی و رفتن این غربگداها حل میشه تو دهه نود درسته با این دولت ناکارامد اقتصاد نداشتیم ولی بیشترین اقتدار رو داشتیم
    • KR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
      4 0
      باید مواظب بود اتفاقات و اقدامات دشمنان در دهه ی 60 تکرار نشود...!!
  • KR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۵
    3 0
    "به‌ویژه اینکه کردها و اهل‌سنت تمایل به ادامه حضور آمریکا در عراق دارند !!! " بعد می گویند چرا فلسطین آزاد نمی شود؟ یا چرا به مسلمانان در گوشه و کنار تعرض می شود ..!!! تاریخ اسلام پر است از جهل، جور و تزویر و خیانت های بخش قابل توجهی از رهبران مذهبی و سیاسی آن...!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس