سنگر کتاب - نیمه شعبان

همزمان با گرامیداشت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و اعیاد شعبانیه اهدای کتاب و بسته های متبرک رضوی به صورت رایگان با همکاری خادمان سنگر کتاب مرکزی انجام شد.

به گزارش مشرق همزمان با گرامیداشت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و اعیاد شعبانیه اهدای کتاب و بسته های متبرک رضوی به صورت رایگان با همکاری خادمان سنگر کتاب مرکزی انجام شد.

حجت الاسلام «قوی بنیه» خادم سنگر کتاب مرکزی با اعلام این خبر گفت: این بسته ها به مناسبت نیمه شعبان  در محل قرنطینه پرستاران به صورت رایگان اهدا شد.

وی با بیان اینکه بسته ها شامل یک کتاب رُمان، نمک و اسپند متبرک حرم رضوی، ماسک و دستکش است،‌گفت: این بسته ها در محل قرنطینه مدافعان سلامت و کارکنان نیروی انتظامی مستقر در سطح شهر با اهدای گل انجام شد.

وی اظهار داشت:با توجه شیوع ویروس کرونا و حضور مردم در منازل یکی از بهترین تغذیه های فرهنگی می‌تواند کتاب و کتابخوانی باشد که موجب رشد و اعتلای بنیه علمی جوانان و نوجوانان به ویژه می شود.

خادم سنگر کتاب مرکزی هدف از اجرای این طرح را تشویق عموم مردم و پر کردن اوقات فراغت تا نابودی کامل ویروس کرونا، ترویج فرهنگ مطالعه وکتاب و  کتابخوانی، مانوس شدن آنان با فرهنگ مطالعه عنوان کرد.

گفتنی است سنگر کتاب مرکزی فعالیت خود را از سال۹۸ در بجنورد و به صورت سراسری آغاز کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    0 0
    کار خوب :)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس