کد خبر 1060999
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کتاب چهل و یکم / نشر صاد

تازه‌ترین اثر حمید بابایی با عنوان «چهل و یکم» توسط نشرصاد منتشر شد.

به گزارش مشرق، همزمان با خجسته سالروز میلاد قطب عالم امکان حضرت بقیه الله ارواحنا فداه و اعلام رسمی آغاز فعالیت نشر صاد؛ اولین کتاب این نشر با عنوان «چهل ویکم» نوشته حمید بابایی به زیور طبع آراسته گردید و همزمان با نسخه فیزیکی، نسخه الکترونیک آن نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

«چهل و یکم» روایتی ادبی و زبانی جذاب دارد. خواننده از ابتدای رمان می داند که با داستانی ادبی همراه است.داستانی لطیف و سرشار از کلمات و تعبیرات بدیع که او را با خودش همراه می کند.

اتفاقات در مشهد روایت می شود و به ماجرای  کشتار مسجدگوهرشاد می پردازد. در بخش هایی از کتاب این چنین می خوانیم:

من کاتبم؛فعل من کتابت است.بر پیشانی ام نوشته اند بنویس، و نوشته ام.تا به همین امروز و حتی ساعتی کاهلی نکرده ام.هرچه کرده ام مقدرم کرده اند و من نیز تسلیم آن شده ام.چندان که خداوند به مخلوق خود گفت «بشو» و همان شد.من اگرچه مصنفم و هرلحظه برای آن است که باید بنویسم،اما این بار قصه دیگری در بین است که در آن نه دینم را لحاظ کرده ام نه آیین پدران را،نه اشاره شیطان را ؛ که هرچه در این قصه هست قصه ندای درون من است.

جنازه اورا همین امروز بردند.بعد از نماز میت،رعیت و آقا، دار و ندار، پیر و جوان، جنازه او را روی دوش گرفتند و از این جا بردند.جنازه اویی را که نستوه و از پای قول خود ماند، و عاقبت در آن سجده آخرین،پیشانی بر زمین سایید و از دنیا و مافیها چشم پوشید.

حمیدبابایی نویسنده کتاب های «پیاده» و «خاک سفید» است.وی برگزیده جایزه ادبی زاینده‌رود و جایزه ادبی کبوتر حرم است و در چندین مسابقه داور مسابقات ادبی نیز بوده است.

«صاد» نشری نوآور و آینده پژوه است که با راهبرد ایجاد بازار محتوا برای نویسندگان، اولویت نشر الکترونیک و نگاه بین‌المللی در تولید محتوا فعالیت خواهد کرد.

علاقه مندان جهت تهیه نسخه فیزیکی کتاب می توانند عدد ۱ را به شماره ۳۰۰۰۳۰۳۱۳۲ پیامک کنند و یا برای دریافت نسخه الکترونیک کتاب به اپلیکیشن کتابخوان طاقچه مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس