کد خبر 1060924
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
انتشارات امیرکبیر

این روزها ناشران و کتابفروشان سعی دارند با طرح های تشویقی شان،‌ کاری کنند تا کتاب ها به راحت ترین راه ممکن به دست مخاطبان برسد.

به گزارش مشرق، این روزها ناشران و کتابفروشان سعی دارند با طرح های تشویقی شان،‌ کاری کنند تا کتاب ها به راحت ترین راه ممکن به دست مخاطبان برسد.

انتشارات امیرکبیر هم در این راستا طرحی را ارائه داده است.

روابط عمومی این انتشارات در اطلاعیه ای نوشت:‌ بعد از استقبال خوب از فروش اینستاگرامی کتابفروشی امیرکبیر حالا همکاران فروشگاه قصد دارند یک طرح دیگر را اجرایی کنند. تحفیف خوبی هم دارد. با توجه به بسته بودن کتابفروشی‌ها تا اطلاع ثانوی، حالا همکاران ما در کتابفروشی امیرکبیر دو بسته برای این روزها تدارک دیده‌اند. ⁦

بسته خانواده: کودک من، خوشه‌های خشم،  شازده کوچولو، چی هستید و جلد اول و چهارم قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب است. لیستی برای همه اعضای خانواده از پدر و مادر تا فرزندان. قیمت پشت جلد این کتاب‌ها ۲۴۷ هزار و ۵۰۰ تومان می‌شود که با تخفیف به قیمت ۱۹۹ هزار تومان قابل خرید است. 

⁩بسته قرنطینه: رمان معروف نویسنده دشهیر روسی لئون تولستوی آناکارنینا، رمان صد سال تنهایی، رمان ریشه‌ها اثر آالکس هیلی، آخرین دختر خاطرات یک دختر ایزدی که چند صباحی به عنوان برده جنسی در دست داعش اسیر بوده و در نهایت هم زمزمه‌های چرنوبیل اثر برنده جایزه نوبل ادبیات که یکی از منابع اصلی مینی‌سریال چرنوبیل هم بوده. قیمت پشت جلد این کتاب‌ها هم ۴۰۳ هزار تومان است که با تخفیف به قیمت ۲۹۹ هزار تومان قابل تهیه است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس