کد خبر 1060831
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
شجاع خلیل زاده

با اینکه این روزها خبرهای مختلفی در فضای مجازی منتشر می‌شود که بازیکنان سرخابی را مورد توجه تیم‌های خارجی عنوان می‌کند، اما ظاهرا پیشنهاد خارجی برای بازیکنان پرسپولیس به باشگاه نرسیده است.

به گزارش مشرق، پرسپولیسی‌ها برای اینکه از مخمصه موجود خلاص شوند و بتوانند رنگ‌وبوی آرامش را ببینند این روزها به‌دنبال راه‌حل این مشکلات هستند، اما به‌نظر نمی‌رسد که مدیران جدید و در راس آنها رسول‌پناه -که سرپرست باشگاه هم هست- بتواند توفیقی در درآمدزایی داشته باشد.

پرونده‌های پرسپولیس در فیفا به نقطه اوج خود رسیده و همین روزهاست که گابریل کالدرون نیز به این جمع اضافه شود و کار پرسپولیس از قبل هم سخت‌تر شود و اینها برای هواداران نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده، چراکه این پرونده‌ها می‌تواند موجب بسته شدن پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی این تیم و حتی کسر امتیاز و سقوط به دسته‌های پایین‌تر شود.

 جلسه مدیران برای تعیین استراتژی باشگاه؛ اعتراض یا تسلیم؟

بالاخره فیفا دیروز تفسیر پرونده بودیمیر را برای پرسپولیسی‌ها ارسال کرد تا سرخ‌ها 21روز فرصت داشته باشند که به این رای اعتراض کنند یا حکم فیفا را بپذیرند و بدهی خود را به این بازیکن کروات پرداخت کنند.

با اینکه در زمان مدیریت انصاری‌فرد بنا بر این بود که به تمام پرونده‌های باز در فیفا اعتراض شود تا به این واسطه زمان بیشتری در اختیار باشگاه قرار بگیرد که بتواند این مبالغ را تهیه و به طلبکاران خارجی پرداخت کند، اما حالا خبر می‌رسد که هیات‌مدیره سه‌نفره سرخ‌ها چندان تمایلی به اعتراض ندارند و بر این باورند که این اعتراض‌ها هزینه‌های بیشتری روی دست باشگاه می‌گذارد.

با توجه به خزانه خالی باشگاه پرسپولیس شاید یکی از راه‌حل‌ها درنهایت اعتراض به پرونده‌ها برای خرید زمان باشد که ظاهرا قرار است به‌زودی در این خصوص تعیین تکلیف شود.

ظاهرا باشگاه به‌دنبال این است که پرونده بودیمیر را هم با طلبی که از فیفا دارد مختومه کند و البته باید دید این موضوع به تصویب تمام اعضای هیات‌مدیره و درنهایت فیفا می‌رسد یا اینکه سرخ‌ها باید دنبال راه‌حل دیگری برای مشکل بودیمیر بگردند.

بیشتر بخوانید:

حرف‌هایی که بوی جدایی شجاع از پرسپولیس می‌دهد

 پیشنهاد فسخ به کارگزار از سوی پرسپولیس

با پایان تعطیلات و بازگشت مردم به محیط‌های کار، بالاخره سرخ‌ها توانستند یکی از اعضای شرکت کارگزار که در زمان محمدحسن انصاری‌فرد به‌عنوان اسپانسر به باشگاه اضافه شد را پیدا کنند و درخصوص ادامه همکاری با او به گفت‌وگو بنشینند.

در این جلسه پرسپولیسی‌ها مشکلات خود را درخصوص مسائل مالی و همچنین مشکلاتی که در همکاری‌شان وجود داشته، بیان کردند و البته مشاور مدیرعامل کارگزار که به نمایندگی از جلیلوند، مدیرعامل آتیه‌دادپرداز در این جلسه حضور یافته بود دفاعیات خود را به دو نماینده پرسپولیس ارائه کرد و قرار شد تمام محتویات این جلسه به جلیلوند منتقل شود و در اواسط هفته‌جاری جلسه دیگری با حضور مدیرعامل شرکت کارگزار و تمامی اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس برگزار و تصمیمات مهم‌تری در آن گرفته شود.

ظاهرا یکی از پیشنهادهای باشگاه به کارگزار این بوده که اگر نمی‌توانند منابع مالی خوبی را روانه باشگاه کنند به‌صورت دوستانه و توافقی به این همکاری خاتمه دهند که البته بعید به نظر می‌رسد آتیه‌داده‌پرداز با این پیشنهاد سرخ‌ها موافقت کند.

گفتنی است با توجه به اینکه مدیرعامل شرکت کارگزار در این جلسه حاضر نبود و جلسه از حساسیت بالایی برخوردار نبود، رسول‌پناه در این نشست حضور پیدا نکرد.

طبق شنیده‌ها قرار بر این بود که تنها هاشمی در این جلسه به‌عنوان نماینده پرسپولیس حضور یابد که با توجه به نزدیک بودن رغبتی به محل باشگاه، او هم در این جلسه حضور پیدا کرد.

 شجاع پاسخی به پیشنهاد چینی‌ها نداد

با اینکه این روزها خبرهای مختلفی در فضای مجازی منتشر می‌شود که بازیکنان سرخابی را مورد توجه تیم‌های خارجی عنوان می‌کند، اما ظاهرا پیشنهاد خارجی برای بازیکنان پرسپولیس به باشگاه نرسیده است.

با این حال واسطه‌ها در حال مذاکره با خود بازیکنان هستند و ظاهرا برای شجاع خلیل‌زاده هم از دو تیم چینی پیشنهاد رسیده و با او صحبت شده که البته فعلا پاسخی نداده است. طبق شنیده‌ها تیم چینی خواهان خلیل‌زاده همان تیمی است که دوسال قبل برای محمد انصاری هم پیشنهاد فرستاده بود که درنهایت این بازیکن با مخالفت باشگاه پرسپولیس قید رفتن به چین را زد و در سرزمین سرخ‌ها ماندنی شد. خلیل‌زاده طبق اخباری که کسب کردیم به این پیشنهادها پاسخ مثبت نداده، اما آنها را رد هم نکرده و همه‌چیز را به پایان فصل موکول کرده است. البته خلیل‌زاده برای فصل بعد هم با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر تصمیم به جدایی بگیرد باید نظر مثبت مدیران باشگاه را جلب کند. هرچند برخی ستاره‌های پرسپولیس بندی در قرارداد دارند که به آنها اجازه می‌دهد درصورت دریافت پیشنهاد خارجی با پرداخت مبلغی معین از تیم جدا شوند.

 پرسپولیسی‌ها قرنطینه را می‌شکنند؟

در روزهایی که ستاد مبارزه با کرونا به‎‌شدت با برگزاری تمرینات تیم‌های ورزشی مخالفت کرده و باشگاه‌های متخلف را تهدید به جرایم سنگین کرده است و حتی تمرین انفرادی در استادیوم‌های ورزشی را خلاف قانون دانسته، پرسپولیسی‌ها عکس‌های مختلفی منتشر می‌کنند که با همبازیان خود در حال تمرین هستند. این موضوع باعث شده که ستاد مباه با کرونا در ورزش نتواند خیلی زیاد حرفش را به‌کرسی بنشاند و حتی شنیده می‌شود که طی روزهای آینده با انتشار دستورالعمل‌های خاص این اجازه را به تیم‌ها می‌دهند که تمرینات خود را آغاز کنند و اگر این اتفاق بیفتد پرسپولیسی‌ها این موضوع را دستاورد خود می‌دانند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس