کد خبر 1060714
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
 بارسلونا

دیاریو اسپورت امروز خبر از پایان موج استعفا در میان مدیران بارسلونا داد و به این ترتیب خیال جوزپ ماریا بارتومئو راحت خواهد شد.

به گزارش مشرق، پنجشنبه شب گذشته بود که اعلام شد 6 مدیر باشگاه بارسلونا از سمت خود استعفا کرده اند. پس از اینکه بارتومئو، امیل روسود و چند عضو دیگر هیئت مدیره را به استعفا ترغیب کرد و آنها را افرادی نالایق دانست، شش عضو هیئت مدیره، شب گذشته از سمت خود کنار رفتند.

امیل روسود، کالسامیلیا، تومباس، فونت، تیچیدور و الیاس از هیئت مدیره کنار رفتند و امروز روسود در مصاحبه با راک 1 اعلام کرد که سه مدیر دیگر نیز تا به زودی استعفا خواهند کرد تا رئیس بارسلونا روز به روز تنهاتر از گذشته شود.

طبق ماده 34.5 اساسنامه باشگاه بارسلونا، اگر تعداد اعضای هیئت مدیره، بدون احتساب رئیس به 5 نفر یا کمتر برسد، باشگاه بارسلونا بدون هیئت مدیره خواهد ماند و رئیس باید رای به برگزاری انتخابات زودرس بدهد.

امیل روسود که قرار بود نامزد مدنظر بارتومئو در انتخابات ریاست سال بعد باشد، اولین کسی بود که استعفا کرد. او در مصاحبه روز گذشته خود اتهاماتی جنجالی را نیز به بارتومئو نسبت داد:« فکر می کنم یک نفر به خزانه باشگاه دسترسی دارد؛ هرچند نمی دانم چه کسی. باشگاه یک میلیون یورو برای کاری پرداخت کرده که در بازار فقط 100 هزار یورو ارزش دارد(قرارداد با شرکتI3 Ventures). نمی دانم کار چه کسی است اما می توانم حدس بزنم؛ هرچند فکر می کنم از اعضای هیئت مدیره باشد.»

در حالی که تنها 12 نفر بدون احتساب بارتومئو در هیئت مدیره باقیمانده اند و قرار بود سه نفر دیگر نیز استعفای خود را تقدیم کنند، دیاریو اسپورت خبر داد که بارتومئو با مدیران فعلی صحبت کرده و همگی به او وعده وفاداری داده اند. به این ترتیب بارتومئو می تواند خیالش راحت باشد که موج استعفاها به اتمام رسیده و او حالا تمرکز خود را روی انتصاب شش مدیر جدید خواهد گذاشت.

اتفاقی که کمک می کند بارسلونا از یک بحران کاملا جدی به سلامت خارج شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس