آغاز رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» برای کمک به اقشار نیازمند

رئیس کمیته امداد از آغاز رزمایش ملی «بخشش ایرانیان» برای کمک به اقشار نیازمند به ویژه آسیب‌دیده از کرونا خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدمرتضی بختیاری با تقدیر از بیانات گرانقدر رهبر معظم انقلاب به مناسبت نیمه شعبان و توجه ویژه معظّم له به کمک به مستمندان و نیازمندان اظهار کرد: کمیته امداد همچون گذشته این فرمایشات را نصب‌العین خود قرار داده و در خط مقدم دستگیری از محرومان و نیازمندان ادای تکلیف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به تاکیدات ولیّ امرمسلمین درباره ایجاد پویش گسترده برای همدلی و کمک مومنانه به مستمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا خاطرنشان کرد: به همین منظور در کمیته امداد مصمم هستیم با جذب حداکثری کمک‌های مردمی و مشارکت خیران و نیکوکاران، غم و اندوه اثرات این ویروس منحوس را با خاطره خوش همدلی و مهرآفرینی مردم عزّت‌مند ایران اسلامی با استعانت از خداوند سبحان جبران کنیم.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه عبور از این روزهای سخت نیازمند همراهی تمام اقشارو افراد جامعه و کسانی است که توانایی کمک به نیازمندان را دارند، گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه از خودگذشتگی و توجه به مستمندان است، از تمام مردم نیکوکار ایران اسلامی دعوت می‌کنیم با پیوستن به این رزمایش ملی، پایان ماه میهمانی الهی را با پایان دادن به غم و اندوه هموطنان نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا پیوند بزنند.

گفتنی است حساب‌های 0103333333000 و 3333 نزد بانک ملی و همچنین شماره کارت 6037997900001000 برای جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نوعدوست کشورمان پیش‌بینی شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    1 0
    ادارات را تعطیل کنید...
  • بهزاد IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    2 0
    این توهین به مردم ایرانه ' واقعا باید گریه کرد به حال کشوریکه دارای مقام برتر فروش نفت طول ۴۱ سال بوده و الان هم یه عده مردم رو بسوی گدایی سوق میدهند.متاسفم
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
      0 0
      انگار شما خبر ندارید نفت تحریم شده. ضمن اینکه خیلی ها الان دوست دارن کمک کنن. تو کشورهای پیشرفته هم میبینیم که سلبریتی ها و بعضی ثروتمندهاشون کمک های مالی میکنن(کره جنوبی، اسپانیا، ایتالیا،...).
  • مهدی IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    چرا همه این رزمایش یکی نمیشن و هر کس برای خودش رزمایش راه انداخته؟!
  • مولابخش اسکانى PK ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲
    0 0
    سلام عزيزم عرض اين است من متولد 1-3-1346.هستم تا حالا ثبت نام براى کميته امدد نکردم بايد ثبت نام شوم
  • ف IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۵
    0 0
    فق ط دروغ میگی بختیاری خدا پدر فتاه را بیامرزد امثال عیدی مددجویان امداد را خوردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس