کد خبر 1060594
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
جزئیات رزرو صندلی اتوبوس دربستی + لیست قیمت‌ها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از آغاز به کار اپلیکیشن رزرو صندلی اتوبوس‌های دربستی خبر داد و لیست نرخ کرایه را نیز منتشر کرد.

به گزارش مشرق، محمود ترفع با بیان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در اتوبوس‌های خصوصی و عمومی از امروز (شنبه ۲۳ فرودین ماه) گفت: طرح رزرو صندلی نیز از امروز آغاز می شود؛ اما دقت داشته باشید که این طرح برای اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی نیست.

بیشتر بخوانید:

اقدامات حمل و نقل عمومی در فاصله گذاری اجتماعی

وی گفت: این طرح برای ناوگان اتوبوسرانی نیست، بلکه یک استارتاپ، اپلیکیشنی را به نام «به همراه» طراحی کرده که مردم در صورتیکه مایل نباشند از حمل و نقل عمومی استفاده کنند، می توانند با در اختیار گرفتن یک مینی بوس یا اتوبوس خصوصی دربستی، با درج مبداء و مقصد خود، از این طرح برای صندلی‌های این مینی بوس‌ها و اتوبوس‌های دربستی استفاده کنند.

ترفع با بیان اینکه در این اپلیکیشن، از اتوبوس و مینی بوس‌های دربستی که معمولا برای سرویس کارکنان ادارات فعالند، استفاده می شود، اظهار کرد: به هیچ عنوان این اپلیکیشن در اتوبوس‌های شرکت واحد، کاربرد ندارد و با رزرو صندلی این اتوبوس‌ها، از تراکم جمعیت جلوگیری می شود؛ چراکه در یک اتوبوس با ظرفیت ۳۰ صندلی، تنها ۱۵ نفر سوار می‌شوند.

مسیر خطوط دربستی و لیست قیمت  آن به شرح ذیل است:

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرصاد IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    11 1
    آقیان اصلاح طلب شهرداری ؛ این مسخره بازی ها رو از کجا میارن ؟! این کارا تو جامعه ما جواب نمیده و بیشتر مردم رو جری میکنه !!
  • ناشناس IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    15 2
    رزرو صندلی ؟؟ فکر کردی وقتی شلوغ شه دیگه کسی محل میده اینجا کرایه شده ؟؟ میگیرن با خیالت راحت میشینن . حنجره تم جر بدی یارو ککش نمیگزه که پاشه تازه اگه بلند نشه بزنتت !!
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    8 0
    مسئولان جمهوری اسلامی برای اولین بار در دنیا توانستند از کرونا درآمد زایی کنند .
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    9 1
    لیست(انگلیسی) = فهرست / رزرو(انگلیسی)= ذخیره، اندوخته / اپلیکیشن(انگلیسی) = برنامه کاربردی / استارتاپ(انگلیسی) = نوآفرین
  • علی آقا IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    3 0
    طرح خوبی است اما فرهنگ خودش را هم می طلبد امیدوارم مردم رعایت کنند
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    4 0
    چرا چند ماه پیش وقتی این طرح اعلام شد ابتدا تکذیب و سپس یکی دو نفر استعفا دادند ولی الان اجرا شده؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس