کد خبر 1060461
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
محمد زارعی

ملی پوش وزنه برداری کشورمان گفت: امسال برای مسلقات وزنه برداری قهرمانی اسیا برنامه دارم باید برای گرفتن مدال در این رقابتها بیشتر تلاش کنم.

به گزارش مشرق، محمد زارعی در خصوص اینکه در روزهای تعطیلی به چه کاری مشغول است، اظهار داشت: در قرنطینه هستم و بعضی روزها به صورت جسته گریخته به سالن وزنه‌برداری می‌روم و تمرین  سبکی انجام می‌دهم تا آمادگی خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا حفظ کنم. تعطیلات عید نوروز هم در خانه ماندم و بیشتر سعی کردم کارهای را که به آنها نرسیده بودم، رسیدگی ‌کنم.

بیشتر بخوانید:

میری: آرزو دارم در سالن وزنه‌برداری دفن شوم

وی در خصوص عملکرد سال 98 و برنامه‌ش برای سال 99 توضیح داد: در سال 98 بعد از سالها روی صحنه مسابقات جهانی در تایلند حضور داشتم ولی نتوانستم رکوردهایم را به ثبت برسانم و مدال بگیرم. در آخرین روزهای پارسال هم نسبت به آسیب‌دیدگی و شرایط تمرینی، با نظر مساعد کادر فنی در ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی 2020 آسیا قرار گرفتم. امسال نیز باید برای گرفتن مدال در این رقابتها بیشتر تلاش کنم و برنامه دارم. در کنارش اهدافی که در زندگی شخصی دارم به آنها برسم.

ملی‌پوش مرودشتی با تاکید بر این نکته که به اندازه ای به وزنه برداری علاقه دارد که دوبار این رشته را از نقطه صفر شروع کرده، گفت: از وقتی که یادم هست وزنه برداری می کردم. این رشته را زیر نظر پدرم شروع کردم تا جاییکه بخاطر سن کم اجازه شرکت در مسابقات به من داده نمی‌شد. اولین مدال بین‌المللی خود را در 15 سالگی به دست آوردم. در 19 سالگی و دوران اوج خود که به رکوردهای جهانی نزدیک شده بودم از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی دیدم و مجبور به ترک اردو شدم. چند ماه بعد تصادف شدیدی کردم  و طبق اظهارات پزشک معالجم، تنها به دلیل قوی بودن بدنم، توانستم جان سالم به در ببرم. بعد از 7 سال مجددا به وزنه برداری بازگشتم و دوباره از نقطه صفر شروع کردم با تلاش تمرینات زیادی را انجام دادم و با پشتکار به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کردم.

زارعی اضافه کرد: بیشترین سعی من این است که یک فرد مفید برای همه باشم و در جایگاهی قرار می‌گیرم به بهترین نحو تاثیر مثبت را داشته باشم. در این راستا هم اکنون به مدت یکسال است که مسئول کراس فیت شهرستان شیراز شدم. بخاطر نزدیکی حرکات و تمرینات این دو رشته تجربیات این سالها را برای پیشرفت ورشکاران حاضر در وزنه برداری و کراس فیت در اختیار ورزشکاران قرار می دهم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال نو آرزوی سالی خوب برای تمامی هموطنانم دارم و امیدوارم هر چه زودتر از شر ویروس کرونا خلاص شویم تا مردم به روال قبلی زندگی خود بازگردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس