کد خبر 1060442
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
المسیره: کرونا را نظامیان آمریکایی عمدا وارد یمن کردند

پایگاه خبری المسیره یمن تاکید کرد آمریکا، انگلیس و ائتلاف سعودی دست به دست یکدیگر دادند تا با انتقال ویروس کرونا به یمن آتش‌بس ادعایی را بر یمنی‌ها تحمیل کرده و سلسله ِپیروزی‌های ارتش را متوقف کنند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری المسیره یمن به نقل از «زید احمد الغرسی» یک کارشناس خود تاکید کرد، انتقال ویروس کرونا نقشه از پیش برنامه‌ریزی شده آمریکا و ائتلاف سعودی برای وادار کردن یمنی‌ها به آتش‌بس بوده است.

این نویسنده آمریکایی‌ها را عامل انتقال کرونا به داخل یمن خواند و گفت:«نخستین مورد ابتلای به کرونا در یمن دو روز بعد از رسیدن نیروهای آمریکایی به بندر الشحر در استان حضرموت صورت گرفت و نفر مبتلا از کارکنان همان بندر است به این معنا که فردی در جای دیگر مثلا در المکلا یا سیئون نبوده بله درهمان جایی که نیروهای آمریکایی وارد شدند».

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به اظهارات استاندار حضرموت درباره اینکه کرونا از طریق یک فرد خارجی و از طریق دریا وارد یمن شده است، گفت: «همین سخن نیز تایید می‌کند ناقل واقعی ویروس نظامیان آمریکایی بودند».

نویسنده افزود:«به دنبال ثبت نخستین مورد ابتلای به کرونا در یمن شبکه العربیه به دروغ از وجود 120 مورد مشکوک به کرونا در یمن خبر داد، اما انتشار این خبر عمدی صورت گرفته است؛ چون آنها می‌خواهند میان شهروندان یمنی وحشت ایجاد کنند یعنی دشمن به هر طریقی به دنبال وارد کردن ویروس به کشورماست و پیش از این هم کارهای دیگری برای انتقال کرونا انجام داده بود که برای همه شناخته شده بود».

کارشناس یمنی گفت:« اعلام ثبت نخستین مبتلای به کرونا دو روز پس از اعلام آتش‌بس دو هفته‌ای به بهانه بسیج تلاش‌ها در مبارزه با کرونا صورت گرفت یعنی ائتلاف سعودی از این طریق می‌خواهد بر شورای عالی سیاسی یمن فشار آورد تا آتش‌بس را بپذیرد همان گونه که گریفیتس، دیپلمات انگلیسی و فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن گفت که ثبت نخستین مورد ابتلای به ویروس کرونا در یمن توقف درگیری‌ها را می‌طلبد».

نویسنده ادامه داد:«ما به برادران خود در استان‌های جنوبی یمن می‌گوییم از نقش دشمن متجاوز و فرماندهان آنها از میان مزدوران برای وارد کردن ویروس کرونا به استان‌هایتان باخبرید پس به آنها دل نبندید به خودتان متکی باشد و همه گذرگاه‌ها را برای حفاظت از جان خودتان ببندید».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    2 3
    خدایا خودت کاری بکن این مردم یمن از همه طرف موردهجوم قرار دارن،فقط معجزه میتونه کمکشون کنه
  • خسرو IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    2 4
    واقعا واقعا واقعا مرگ بر امریکا .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس