احسان

ستاد اجرایی فرمان امام با راه‌اندازی پویشی ملی از مردم ایران دعوت کرد تا در این رزمایش شرکت کنند.

به گزارش مشرق به نقل از آنا، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد احسانِ ستاد اجرایی فرمان امام گفت: به دنبال بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر بوجود آمدن رزمایشی برای کمک همدلانه به نیازمندان و افرادی که در اثر شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده‌اند، ستاد اجرایی فرمان امام با راه‌اندازی پویشی ملی از مردم ایران دعوت کرد تا در این رزمایش شرکت کنند.

وی با اعلام این خبر گفت: به دستور دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، در مرحله نخست "رزمایش احسان "، یک میلیون بسته غذایی توسط بنیاد احسان تأمین و بین آسیب دیدگان کرونا در سراسر کشور توزیع و اهدا خواهد شد.

وی افزود: ارزش ریالی هر بسته ۲۰۰ هزار تومان و شامل اقلام غذایی مانند برنج، روغن، رب، ماکارونی و حبوبات است.

مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اینکه این رزمایش به‌صورت ملی و مردمی برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با مشارکت در این رزمایش از طریق کد دستوری #۳۰*۴۰۳۰* که از فردا فعال خواهد شد و یا مراجعه به سایت دنیای احسان www.ehsan.ir، در این اقدام ملی و همدلی تاریخی سهیم شوند.

وی افزود: این وعده را هم می‌دهیم که ستاد اجرایی فرمان امام، احسان و مبالغ پرداختی از سوی مردم را دو برابر می‌کند، بدین شکل که به هر میزانی که مردم در این رزمایش مشارکت و کمک کنند، ستاد اجرایی نیز علاوه بر یک میلیون بسته، مبلغی به همان اندازه به این پویش اختصاص خواهد کرد.

ترکمانه افزود: توزیع و اهدای این اقلام بین نیازمندان، از طریق شبکه‌های داوطلبین و نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خدایی IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    2 1
    لبیک یا امام عزیز
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    2 2
    شماره کارت چی شد برای ما راحتتر است کارت به کارت کنیم
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
    2 1
    از من صد هزار تومن، دیگه بیشتر از این فعلا نمی تونم.. آخه سربازم :))))))))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس