کد خبر 1060254
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
بارندگی بارش

مدیرکل هواشناسی تهران با اشاره به فعالیت سامانه بارشی گفت: با احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها شهروندان در حواشی این مسیرها تردد و اتراق نکنند.

به گزارش مشرق، مجتبی جلالی مدیر کل هواشناسی استان تهران درباره شرایط جوی استان اظهارکرد: فعالیت سامانه بارشی تا یک‌شنبه ادامه داشته و از روز دوشنبه سامانه دیگری وارد استان می‌شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به تأثیر سامانه بارشی بر استان تا پس فردا یک‌شنبه، آسمان استان تهران ابری همراه با مه رقیق و گاهی نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی تهران در همین رابطه بیان‌داشت: در برخی ساعات بارش باران به صورت رگبار، رعدوبرق و تندباد موقت و در نواحی کوهستانی بارش باران و برف و در برخی ساعات کولاک برف انتظار داریم.

جلالی درباره مخاطرات این سامانه بارشی عنوان کرد: در طول این مدت لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی موقت برخی معابر، کاهش دید بویژه نواحی کوهستانی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها انتظار می‌رود.

وی به نفوذ سامانه بارشی دیگر از روز دوشنبه اشاره کرد و گفت : از دوشنبه افزایش ابر و تا اوایل وقت چهارشنبه در بعضی ساعات بارش باران یا رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی تهران درباره میزان بارش‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به حجم خوب بارندگی‌ها در سطح استان بیشترین مقدار بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در شمیرانات و شهریار با ۴۷ و ۴۰ میلیمتر بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۳
    0 0
    پروردگارا به حق محمد و الش و کرمت باران رحمت بر ما نازل و ایران و تهران را از خشکسالی نجات بده...بعضی دوستان می گویند خوب اومده ولی باید گفت خوب اومده ولی قبلا باران کمبود و برداشت زیاد بوده و زمین را خشکاندیم هر کس یک چاه اب زده و جالب هست منابع ابی کشور را غارت و درامد خودشان را میلیاردی کردند و مالیات هیچ نمی دهند..لوبیا کار با درامد بالا چه مالیاتی داده البته مالیاتش سوخت ارزان گرفتن است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس