کد خبر 1060020
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
گنج زاده

عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کاراته از قرنطینه خانگی سجاد گنج‌زاده تا زمان مشخص شدن تست کرونای این ملی‌پوش خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر امیرعباس لشگری عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون کاراته با اعلام اینکه سجاد گنج‌زاده ملی‌پوش المپیکی کاراته با حمایت و پیگیری فدراسیون پزشکی ورزشی تحت نظر قرار گرفته، اظهار داشت: به محض اینکه اطلاع یافتیم این کاراته‌کای پرافتخار و جوانمرد کشورمان از ناحیه قفسه سینه احساس درد دارد، بلافاصله اقدامات تشخیصی و بالینی را برای او انجام دادیم. در این رابطه سی تی اسکن ریه از او به عمل آمد که خوشبختانه مشکلی نداشت و تست کرونا نیز از او گرفته شد و قرار است تا سه روز دیگر پاسخ این تست نیز اعلام شود. همچنین به جهت اطمینان خاطر بیشتر تست سطح اکسیژن خون، فشار خون و نوار قلب نیز انجام شد که از این نظر هم مشکلی وجود نداشت.

بیشتر بخوانید:

کاراته ایران در سالی که گذشت؟

وی افزود: از همسر آقای گنج‌زاده نیز سی تی اسکن و تست کرونا گرفته شد، چرا که یکی از بستگان آنها مشکوک به کرونا بوده است، در نتیجه از گنج‌زاده خواستیم فعلا به اتفاق همسر در قرنطینه خانگی باشند تا پاسخ تست‌ها مشخص شود.

عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش گفت: با توجه به اقدامات تشخیصی جای نگرانی وجود ندارد، اما بهترین گزینه قرنطینه خانگی و مراقبت  از او است. از طرفی با توجه به اینکه گنج‌زاده در روزهای گذشته در یک اقدام تحسین برانگیز با همراهی پهلوانان کشتی از جمله کمیل قاسمی و حسن رحیمی به یاری خانواده‌های کم‌بضاعت شتافته است، از او خواستیم که فعلا این کار خیرخواهانه را از طریق دوستانش پیگیری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس