کد خبر 1059737
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
مهدی طارمی نمایه

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی کشورمان به وعده خود برای مردم بوشهر عمل کرد.

به گزارش مشرق، در پی شیوع ویروس کرونا در سراسر کشور، جنب‌وجوش اقشار مختلف مردم برای شکست دادن این ویروس منحوس شروع شد. از طرفی کادر درمان با فعالیت شبانه‌روزی بیماران بیشترین ارتباط را با بیماران کرونایی داشتند. از سویی دیگر جوانانی در قالب بسیج اقدام به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش، ضدعفونی، تهیه ارزاق و کنترل ورودی شهرها کردند تا وضع بدتر نشود.

بیشتر بخوانید:

گفتگوی طارمی با شبکه تلویزیونی پرتغال

وقتی فوتبالیست‌های ایرانی با همه فرق دارند

درحالی‌که در این وضعیت کشور کمتر خبری از سلبریتی‌ها شنیده می‌شود، اما در استان بوشهر مهدی طارمی یکی از سلبریتی هایی است که همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا از اهدای هدایایی به کادر درمان بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر توسط پدر خود خبر داد.

کار به همین‌جا ختم نشد و وی در وضعیت اینستاگرام خود خبر از تلاش برای کمک به هم استانی خود برای مقابله با ویروس کرونا داد و در همین راستا کارگاه تولید مواد بهداشتی را با محوریت جوانان مسجد ولایت شهر بوشهر آغاز کرد و سپس از توزیع این ماسک‌های بهداشتی در برخی محله‌ها و روستاهای اطراف بندر بوشهر خبر داد.

حال بعد از گذشت چندین روز از راه‌اندازی این کارگاه تولیدی در بندر بوشهر و برخی از روستاهای تنگستان، در فاز اول تعداد ۴۱ هزار و ۲۰۰ ماسک بهداشتی توسط بسیجیان در محله‌های صلح آباد، عالی آباد، چهار محل قدیم، شهید عاشوری، خواجه‌ها، بهمنی، احمدآباد، عالی چنگی، باغ خلیفه، فاریاب و یکی از روستاهای شهرستان گناوه توزیع‌شده است.

بر اساس این گزارش، درحالی‌که مهدی طارمی از کمک‌های انسان دوستانه خود به هم استانی‌هایش خبر داد، باشگاه پرتغالی ریوآوه هم از این اقدامات بازیکن خود با انتشار طرحی زیبا قدردانی کرد.

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    6 0
    درود بر طارمی ولایی و هیئتی
  • یا مهدی IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    0 0
    خدایا عزیزانی که برای خدمت به هموطن همیشه پا در رکابند حفظ کن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس