کد خبر 1059414
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۱
سخنگوی وزارت بهداشت نمایه جهانپور

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: بیمار کرجی و بیماران مشابه باید بدون پرداخت پول ترخیص شوند و دیگر نیازی به پرداخت وجه نیست.

به گزارش مشرق، در این فیلم  یک بیمار مدعی است به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری بوده و حالا که بهبود یافته و قرار است مرخص شود، از وی درخواست پول کرده‌اند.

دانلود

در همین راستا کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت روز گذشته ابلاغیه‌ای به تمام دانشگاه های علوم پزشکی داشتند که هر کسی که به دلیل بیماری کرونا بستری می شود از محل منافع طرح تحول سلامت به صورت رایگان درمان شود.

وی افزود: با توجه به این دستور وزیر بهداشت درمان بیماری کرونا برای همه ایرانیان و اتباع خارجی مقیم ایران با استفاده از محل منافع بیمه سلامت و طرح تحول سلامت به نوعی رایگان شده است و ابلاغیه آن هم روز گذشته به همه دانشگاه ها رسیده است.

بیشتر بخوانید:

جهانپور: ۲۷۰۳۹ بیمار کرونایی بهبود یافته اند/ ۲۰۸۹ نفر بیمار جدید در کشور شناسایی شدند

جهانپور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر بیماران هزینه ۱۰ درصدی که باید بپردازند را نداشته باشند تکلیفشان چیست، گفت: با ابلاغ وزیر بهداشت اصلا نیازی نیست این ۱۰ درصد ها را پرداخت کنند و درمان رایگان است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: این مشکل لاینحلی نیست و بیمار با مراجعه به مددکاری بیمارستان و اشاره به این ابلاغیه وزیر بهداشت به طور اتوماتیک مشکلش حل می شود.

وی در پاسخ به این سوال که با این حساب این بیمار و بیماران مشابه باید بدون پرداخت پول ترخیص شوند، خاطرنشان کرد: بله همین طور است و دیگر نیازی به پرداخت وجه نیست. البته وزارت بهداشت این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

جهانپور در پاسخ به این سوال که برخی از روسای دانشگاه ها مدعی هستند این ابلاغ به آن نرسیده است، گفت: ابلاغیه برای همه روسای دانشگاه‌ها رسیده و این عزیزان احتمالا هنوز کارتابل خود را مشاهده نکرده اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۹
    8 0
    این حرف از تو نیست جهانپور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. دستور جناب نمکی هست. وگرنه تو حرفات همش قر و قاطی هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
    0 0
    والا بستگان ما یکی نفر گرفت فقط 350 با دفترچه بیمه هزینه سی تی اسکن شد مابقی خدا میدونه چقدر خرج کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس