کد خبر 1059289
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
کلوپ

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید تصمیم‌گیری برای فروش کوتینیو به بارسلونا برایش دشوار بوده و از روی اکراه به جدایی ستاره برزیلی رضایت داده است.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با اشاره به جدایی فیلیپ کوتینیو از این باشگاه در ژانویه 2018 و محلق شدنش به بارسلونا با قراردادی 120 میلیون یورویی می‌گوید تصمیم‌گیری در این باره برایش دشوار بوده و از روی اکراه با این انتقال موافقت کرده است.

یورگن کلوپ درباره این موضوع گفت:" من از همان لحظه اول برای انتقال کوتینیو انتقال قائل بودم و با اینکه کمتر پیش می‌آید کاری را  مشکل بدانم ولی در این مورد خاص از همان ابتدا می‌دانستم که با تصمیم دشواری روبرو هستم. مساله این نیست که ما چند هفته قبل با او قرارداد جدید بسته بودیم، موضوع این است که اگر فیلیپ به من می‌گفت که می‌خواهد به هر باشگاه دیگری برود، به جز باشگاهی که در نهایت به آن پیوست، من امکان نداشت با جدا شدنش از تیم موافقت کنم".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" ما تابستان آن سال باید سخت‌گیری می‌کردیم چون چاره دیگری نداشتیم. آدام لالانا را از دست داده بودیم و اگر او می‌رفت دو بازیکن از دست می‌دادیم. برای همین در پنجره بعدی با اینکه راضی نبودیم ولی مجبور بودیم منصفانه عمل کنیم و رضایت بدهیم".

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس