کد خبر 1059123
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
علیرضا کریمی

با توجه به تعویق یک ساله المپیک، وضعیت جسمانی علیرضا کریمی بار دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا در صورت لزوم جراحی زانو انجام شود.

به گزارش مشرق، علیرضا کریمی نایب قهرمان وزن 92 کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی 2019 نورسلطان که بعد از این رقابت ها تغییر وزن داد و برای تجربه المپیک به وزن 97 کیلوگرم رفت، در مسابقات باشگاه های جهان در بجنورد از ناحیه رباط زانو دچار آسیب دیدگی شد.

بیشتر بخوانید:

زمان برگزاری مسابقات کشتی انتخابی المپیک

بلافاصله بعد از بازگشت او و حسن یزدانی به تهران، دکتر کیهانی وضعیت زانوی کریمی را بررسی کرد و تجویز دو MRI با فاصله چند روز، تشخیص پارگی بخشی از رباط را به همراه داشت.

اگر این کشتی گیر زانویش را جراحی می کرد با توجه به طول درمان، حضور در المپیک را از دست می داد، به همین دلیل مقرر شد که با فیزیوتراپی و روش هایی غیر از جراحی، زانویش را تقویت و تا المپیک با همین وضعیت سر کند.

کریمی بعد از تعطیلی اردوی تیم ملی به دلیل کرونا، در مصاحبه ای اعلام کرد که تمرین کشتی را هم استارت زده اما حالا که شیوع گسترده ویروس کرونا در دنیا، المپیک را یک سال به تعویق انداخته، به نظر می رسد اگر همچنان تجویز پزشک متخصص، جراحی باشد، کریمی فرصت لازم برای این کار و بازگشت به میدان تا المپیک را خواهد داشت.

به همین دلیل قرار است او بار دیگر مورد معاینه دکتر کیهانی قرار بگیرد تا در مورد وضعیت آینده اش تصمیم گیری شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس